Itseasiassa sehän on silloin köyhä 🤣🤣🤣🤣
Ei sellainen työssäkäyvä ole varakas joka joutunut ottamaan velkaa asuntoon tai autoon
24
160
Vastaukset
- Anonyymi
Miten työssäkäynti liittyy asiaan?
- Anonyymi
Varmaan siten harvemmin työtön saa velkaa asuntoon tai autoon. Jotkut ovat voineet työssäkäydessään ottaneet lainaa moiseen turhuuteen ja sitten onneksi menettäneet työnsä.
- Anonyymi
Niitä köyhiä riittää suomessa. Rikkaita pieni %
- Anonyymi
Sulla ei ole raha talous kunnossa.
Tahdot taas jälleen provosoida ja haastaa riitaa. Tosi kurjaa kun tämä palsta pyörii sinun provojen yrityksillä. Mitä sä saat siitä?- Anonyymi
Montako olet ehtinyt tänään juoda?
- Anonyymi
Velallinen se on,joka joutuu lainoilla pelaamaan.
- Anonyymi
Provosoidutko sinä näistä 😭😭🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yhtään. En juo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vasta 24 näin maanantai-tiistai yönä.
- Anonyymi
Kansaedustajat myös ei ole rikkaita jos 300 000 - 400 000 euro on asuntolaina, nii hän se menee mitä enemmän tienaa sitä huonompi on raha asioissa. Itse kannustan , että jätti palkoihin pitäisi saa palkkakatto. Siksi rahat ei riitä kun ahneet halua iso palkka ei juuri tekemättä mitään. Suomi on täynnä niitä isopalkkaisi kuka ei tee juuri mitään ja ökyille ja saastuta maapalloa.
- Anonyymi
Niin ja ne maksattaa omat lainansa yhteiskunnalla! Vetelee verottomia tukia ja rahoja joka päivä. Ei ne rahoja ole itse ansainneet, vaan vetelevät niitä yhteiskunnan rahoja niitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ne maksattaa omat lainansa yhteiskunnalla! Vetelee verottomia tukia ja rahoja joka päivä. Ei ne rahoja ole itse ansainneet, vaan vetelevät niitä yhteiskunnan rahoja niitä vaan.
Ihankuten sinäkin maksatat kartanosi ylläpidon yhteiskunnalle ja vielä maalitkin kesämökin laituriin.
tämä on muuten tosi kuin vesi..suodatettunahan se pissi tulee ulos jos ei jää päähän..wannabe rikas? VAIN UNELMISSASI..HHAHAHAAHAHAHAH.. terveisin omalla köyhä käyhä nimellä. p.ervokki
- Anonyymi
Itsellä perintönä omistusasunto,täysin velaton. Maksan vain yhtiövastikkeen.
- Anonyymi
Niin Kelan peruspäivärahasta ja ruinaat toimeentulotukea.
- Anonyymi
Ei tällä tyypillä itsellään ole rahaa, autoa ja mikä pahinta, naista. Kelan maksama kämppä sentään taitaa olla ja tuilla ostettu tietokone/puhelin. Surullinen tyyppi jolla on tuulenhuuhtoma perse ja yksinäisyys. Kohta hän tulee pätemään miten hänellä kuitenkin on nämä kaikki.
- Anonyymi
Niin omistusasunto saatu henkilöllä perintönä,löytyy Suomesta paikkoja että asunnon arvo on n, 10 000eur. Onhan näitä tapauksia että saa perinnöksi jo valmiiks mätänevän mökin.
- Anonyymi
Useissa Itä-Suomen kaupungissa on niin valtava muuttotappio, että
rivitalonpätkiä on pilvin pimein myytävänä hintaan 10-15.000 € .
Todella halpoja perittäviä. Ei tarvitse maksaa edes sitä perintöveroa.
- Anonyymi
Porissa pihlavassa halpoja kerrostaloasuntoja.
- Anonyymi
Asunto on sijoitus tulevaisuuteen.
Ok:n rakentaminen 1976 vaati kaikki mahdolliset asuntolainat aina 3kk:n vekseliä myöten. Korko 16%. Pankkilaina 12%, aika 10 vuotta. Aravan laina-aika pitkä ja korko 4,5%. Maksoin senkin pois reilusti etuajassa.
Siviilikäytön auto on älyttömin lainan kohde!
Ostin ensimmäisen autoni 1965. Ruotsissa, vajaa 100000km ajettu kupla.
Sveduissa oli silloin noin 500000 kuplaa joten noin käytetty oli todella halpa.
1967 jälkeen olin autoton 1970:een saakka jonka jälkeen ostin käytetyn ja sittemmin vain tehdasuusia joita pidin +-10 vuotta. Kaikki aina käteisellä.- Anonyymi
Sitten heräsit ja menit sikiöasentoon itkemään.
- AnonyymiUUSI
Tuohon aikaa inflaatio ja devalvaatio söi kaikki lainat muutemassa vuodessa. Ja kun markoissa alkoi olla liikaa nollia, niin niistä leikattiin kaksi nollaa pois. Oi niitä aikoja.
- AnonyymiUUSI
Vaihtoehto lainalle on säästäminen. Asut 50 vuotta vuokralla, paiskit töitä ja säästät. Sitten 70 vuotiiana ostat oman kodin juuri ennenkuin kuolla kupsahdat.
- AnonyymiUUSI
EI säästettyjä jemmarahoja voi käyttää kuin pahana päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578827Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123479Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262680Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802060Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571757Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050