Menisivät katsomaan Somaliaan !
Ei ihmiset ole ikinä tyytyväisiä
18
147
Vastaukset
- Anonyymi
Huonon vertauksen valitsit. Suomen somalit käyvät sankoin joukoin lomalla somaliassa ja jotkut tänne "kotiutuneista" rakennuttavat tulonsiirroilla huvilaa somaliaan ansaituille eläkepäiville.
- Anonyymi
MV-lehdestäkö luit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MV-lehdestäkö luit?
En vaan kulttuuriasiamiehiltä itseltään vesipiipun ääressä puhoksen ostarin etnokahvilassa.
- Anonyymi
Mitä ihmeellistä somaliassa on
- Anonyymi
Kävin sielä ja ostin Kelan rahalla 2 Somalia
- Anonyymi
Onko Somalian KELA yhtä antelias kuin meidän ?
Olisi hyvä tietää jos muuttaa sinne lämpimään maahan.- AnonyymiUUSI
On..Sain myös 6 lehmää ja Riisiä. Tein Lehmän kaupat.
- Anonyymi
Kuin monesta puhut? Oletko kysynyt heiltä vai onko oma ajatuksesi?
Minä ainakin olen erittäin tyytyväinen kun ei tarvi olla töissä, ja kela maksaa kaiken. Ttuesta maksetaan laskut ja sieltä tulee rahaa, työttömyyskorvausta ja sumistukee ja leipäjonosta ruokaa, jne... Kyllä me ollaan onnellisia, ei yhtään huvttas olla pakkotöissä 9 e piväkorvauksella! Hurja atouhuu.
Nyt kelan rahoilla kun ollaan voidaan olla kotona ja rahat tulee aina sovitusti tilille... Parasta olla kotona. Jos näin helpolla saa rahaa jo 18 v niin tämä on asia jota emme vaihda. Ja kesällä kirppikselle ja sieltä tulee verotonta rahaa. Talvella on kivampi ollavaan kotona lämpimässä. Onnellisia ihmisiä on paljon, sinä vaan arvailet mutten tiiä.- Anonyymi
Kumma kun upporikkaat saavat tt-tukea...
- Anonyymi
Menen sinne opiskelemaan tekniikka insinööriksi eli polkupyörään paikkaamaan kumeja ja vaihtamaan satulan.
Sitten vaan tänne hommiin tai ainakin Kelaan aina.- Anonyymi
Voisko joku korjata mun pyörän kumin?👌
- Anonyymi
Kaikki suomalaiset on kelan asiakkaita, kaikki saadaan kelan etuuksia. Turha huutaa muuta.
- AnonyymiUUSI
Niiinku mitä? En tiedä saavani.
- Anonyymi
Katsomaan mitä? Somalejako? Miksi ihmeessä, näkee heitä suomessakin tarpeeksi.
- Anonyymi
Helppo elämä luo tyytymättömyyttä .
- Anonyymi
Muutaman kymppitonnin jemmaraha ei mieltä lämmitä kun risoo naapurin pizzat ja kaljat. Varmasti pelaavat veikkauksen pelejäkin netissä koska en ole nähnyt heitä notkumass uunon kioskin pelikoneella.
- AnonyymiUUSI
No kerrankin totta aloituksen joka sana. Kaikki tyytymättömät narisijat heti johonkin kehitysmaahan katselemaan ja kokeilemaan, miltä oikea köyhyys ja osattomuus tuntuu.
- AnonyymiUUSI
Ei kait tartte mennä kuin itäkeskukseen....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578807Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123469Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262660Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802040Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050