Onko hankalaa asentaa Windows Me samalle kiintolevylle jo asennetun Windows 2000:n seuraksi? Pitäisi olla suht simppeliä, muuta näistä M$:n käyttiksistä ei aina tiedä. Eli onko odotettavissa harmillisia yllätyksiä vai sujuuko asennus niin helposti kuin M$ väittää?
Olisin myös kiitollinen jos joku joka on tehnyt saman tai asentanut 98:n 2K:n rinnalle antaisi linkin hyviksi havaitsemiinsa asennusohjeisiin.
ME W2K:n rinnalle
3
254
Vastaukset
- erskacx
me on aivan perseestä ei sillä tee yhtää mitää
2000 on paljon parempi,ja pelitkin toimii hyvin - Olio
Mulla on dualbuutti eli löytyy Win98 ja 2000:nen samasta koneesta. Pitäisi vielä uskaltaa laittaa Susen Linux tähän, vaan uskaltaako vai meneekö buuttisektori ihan sekaisin?
Ohjeita en nyt osaa sanoa muuta kuin, että asensin 98:n ensiksi. Eiköhän netti pursua tarkempaa infoa asiasta. Onnea! - asentaja.
Eli jos w2k on asennettu fat32-osiolle niin me:n saa asennettua sille ilman että koko 2k:n läsnäoloon tarvitsisi kiinnittää huomiota. Alkulatauksen hallintakin asentuu ja konfiguroituu automaattisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848