Myös Kristityillä on mitä erilaisia ristejä.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=3144743252341761&set=gm.1349817693033440&idorvanity=257149755633578&locale=fi_FI
On erilaisia ristejä
12
351
Vastaukset
- Anonyymi
Mikään kristillinen symboli ei käy JT:ille. He ovat allergisia kaikenlaisille risteille, jos ne yhdistetään kristinuskoon. Punaiselle ristillekin lahjoittaminen on sopimatonta. Plus-merkkiä saavat käyttää.
✳︎ -merkki on taasen hyvin suosittu jt keskuudessa. ✳︎ symboloi Peräilman ulospääsemistä ryppyreijjjästä. Kyseinen symboli esiintyy jo alkualkualkualkualkualkualkukristittyjen kirjoituksissa, jotka löydettiin Tyrnävän palokunnantalolta 1914..
- Anonyymi
Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus
3:20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa - Anonyymi
Vartiotornilaisilla on merkkinä, torni. Pakanallinen symboli.
- Anonyymi
Sinulla se on joulupukki
- Anonyymi
Jeesus laitettiin paaluun, ei ristille!
- Anonyymi00008
Jeesus laitettiin Raamatun mukaan paaluun, ei siis ristille!
- Anonyymi00009
Totta!
- Anonyymi00010
Vartiotorni on käynyt ristin vastaista sotaansa käyttäen todisteena vanhaa kirjaa, jossa itse asiassa esitetään todisteet että Jeesus naulittiin ristille.
Lue tarkemmin Pasi Turusen kirjasta.
Alkukristityt tiesivät ristin.
Ja suorastaan asuessaan maanalaisissa katakombeissa he taiteilivat seinille myös Jeesuksen ristin kanssa.
Katso wikipediasta valokuvia alkukristittyjen ristipiirroksista,
Löytyy tämän wikipediasivun alareunan kuvien joukosta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rooman_katakombit- Anonyymi00011
Raamatussa kerrotaan, että Jeesus laitettiin paaluun!
Hiljaa lukutaidottomat urpot
Jos sulta joku kysyy että onks sulla paalua niin se kysymys tarkottaa että onks sulla rahaa eli hilloo...💶
- Anonyymi00012
Hallintoelimellä on paalua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082727EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291321- 981156
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133938Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas159912- 54833
- 39630
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne20628Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta108612