Persu tuhosi kirsikkapuut

Anonyymi-ap

Kirsikkapuut ovat outo vieraslaji Suomessa ja siksi ne on tuhottava. Metsä on puuntuottoa varten ja siksi nuo hipsterien kirsikkapuut on tuhottava.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010979347.html

Ihme vinkunaa kun persu harsii puita ammattitaidolla.

16

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä YIT osaa ...tuhota ja rahastaa.

• Anonyymi

Se oli"edellisen hallituksen syy".

• Anonyymi

Vihreä kaupungin puistojen tuhoajavirkamies ei viitsinyt vaivautus paikan päälle kertomaan urakoitsijalle, mitä oikeasti piti tehdä. Tyypillistä välinpitämyyttä ja laiskuutta. Puistossa on niin paljon pyöräilyteitä ristiin rastiin, että kaikkia puita oli urakoitsijan mielestä syytä leikata. Ei oksia leikellä keskeltä poikki tyngiksi, ne leikataan kokonaan juuresta. Pitääkö sillä pyörällä pirulauta päästä esteettä joka paikkaan???

• Anonyymi

Ingmanin Kirsikkajäätelökin katosi..parasta.

• Anonyymi

Persut taas töissä!
      kuinka ne jaksaakin rakentaa huumevasureille pc pönötysluolia.

• Anonyymi

Palaako kirsikkapuu hyvin?

• Anonyymi

Hyvin nuo kirsikkapuun oksat käryää persujen wape -piipuissa.

• Anonyymi

Oli viheraatteen työntekijä. Vassari ei, koska ne ei tee töitä ja persut tykkää kirsikankukusta ja Japanista. Joten...viherpuolelle ellei ollut aloittaja ihan itse nistihuuruissaan.

• Anonyymi

Luultavasti AP asialla pökäleenä.

• Anonyymi

Taas asiantuntijat kommentoivat asiaa josta eivät tiedä mitään.Puut on leikattu oikein ja olisi pitänyt leikata jo aikaisemmin.

• Anonyymi

Ei ne pilalla ole eikä kuole, pari kolme neljä vuotta pidempään menee että samoissa mitoissa ja eipähän tartte laikata ihan hetkeen.

• Anonyymi

Missä todisteet että oli persu, kyllä tuo enempi vaikuttaa tosi älykkään demarin tihutyöltä, kostolta äänestejiä kohtaan. Tohon on tarvittu neron leimaus.

• Anonyymi

Persujen syytä kaikki, jos kritisoivat haittamaahanmuuttoa ja siitä johtuvaa rikollisuutta ovat rasisteja. Mutta jos persu ei paheksu ulkomaalaista joka vainosi Marinia sekin on tottakai rasismia.

• Anonyymi

Ettei ollut mamu leikkaamassa

• Anonyymi

Vihreät vastustavat puita ja metsiä, koska ne ovatkin nykyään päästölähde...!

• Anonyymi

Päivän aviisissa arboristi kertoo että aivan oikein on puita leikattu. Ilman leikkaamista isot painavat oksat halkaisevat, ja olivat jo halkaisseet, puiden runkoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe