Suomenniemeltä lakkautettiin
koulu ja kohta myös päiväkoti
muhinkäs muuhun kuin kovin lyhytnäköisiin säästöihin vedoten.
Ristiinan lukion lakkauttamistakin
tulleet säästöt ovat ajat sitten ”syöty.”
Lähikoulujen lakkauttamisten myötä
häviävät myös muut palvelut.
Lasten määrä vähenee vuosi vuodelta.
Uutta alue kouluaikaan ei sillloin tarvita myöskään. Mikkelin kaupungin päättäjät luulevat ihmisten muuttavan kaupunkiin, kun palvelut lakkaavat.
Kyllä maaseudulle ja myös Suomenniemelle jää myös lapsiperheitä. Peitsari koulu nököttää surkeana tyhjillään. Miksi sitä ei pureta ja tonttia myydä?
Lähikoulut vs Uusi Itöunen aluekoulu
Anonyymi-ap
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
pellos palkki konkurssiin
- Anonyymi
Ei Pellosniemellä enää ole koulua, Pelloksen työntekijätkään eivät enää asu
Pelloksella, kauppakeskus rapistuu, kaikki palvelut Ristiinassa. Nestekkään
ei ole enää 24h auki. Ei saa enää safkaa iltaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749