Miksi menumat panttaa tietoa missä heidän myymänsä vanhusten ruoka on valmistettu?
Onko siinä jotain ettei saa yleisesti kertoa?
Todella outoa!
Vanhusten ruokailu
8
237
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, suuri salaliitto takana.
Tuollahan se Menumatin sivustola lukee selkeällä suomen kielellä; Kruunu Herkussa Juvalla sekä Evertastella Vantaalla.
Todella outoa! - Anonyymi
Ei outoa koska kun kysyy toisesta paikasta niin on eri tekijä. Eli olisi kiva tietää kuka tekee, siis oikeasti eikä vanhaa tietoa.
- Anonyymi
Miksi kysyt toisesta paikasta, miksi ei Menumat itse kelpaa? Kuten sanottu, Menumatin omilla sivuilla kerrotaan valmistuspaikat.
SIis kokkien nimiäkö haluat tietää vai mikä ongelmasi nyt on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt toisesta paikasta, miksi ei Menumat itse kelpaa? Kuten sanottu, Menumatin omilla sivuilla kerrotaan valmistuspaikat.
SIis kokkien nimiäkö haluat tietää vai mikä ongelmasi nyt on?Tarkoitin kun kysyy eri nimillä eli oli ystävät kysyneet ja itse, sitten niin valmistajat oli eri kun netin sivuilla.
- Anonyymi
Evertaste on tällä hetkellä ainoa tekijä.
Että se siitä Juvan tekijästä.
- Anonyymi
Menumat on ylihintaista verrattuna laatuun.
- Anonyymi
Ruoka on tosi pehmeää ,
ei tarvi hampaita ,melkein pilliä vaan käyttää.
Tottuu sitten kun hampaita ei enää ole, nyt tuntuu oudolta.
Mut kyllä on melko hyvää maultaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruoka on tosi pehmeää ,
ei tarvi hampaita ,melkein pilliä vaan käyttää.
Tottuu sitten kun hampaita ei enää ole, nyt tuntuu oudolta.
Mut kyllä on melko hyvää maultaan.Menumatissa maksat säilytys/lämmityslaitteesta vuokraa sekä lisäksi lisää ylihintaisesta annoksesta. Ei Menumat ole mikään hyväntekeväisyyttä harjoittava yritys vaan tulosta tekevä bisnes. Samaan lopputulokseen pääsee tilaamalla kaupasta valmisaterian jonka lämmittää mikrossa. Sama lopputulos paljon halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2506849Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1353208- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181870Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701607- 821494
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311488Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381393Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111071