Mitä YIT Road Oy teki kirsikkapuuden kimpussa

Anonyymi-ap

YIT Road Oy:n toimiala on teiden ja moottoriteiden rakentaminen. Miten tuollaiselle firmalle on annettu kirsikkapuiden karsiminen. Helsingin kaupunki tekee kyllä kummallisia sopimuksia.

22

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itäkeskuksen Jokeriterminaalin ja Pasilan tornitalojen rakentaminen olikin YIT:lle liian haastavia kohteita mutta oksien katkominen sahalla osui osaamisalueelle.

• Anonyymi

Vihreiden johtamaa Helsinki kymppiä on taas lobbailtu ja konsultteja on uskottu.

Miksi Stadin vihreät vihaavat kaikkea kaunista ja kaupunkilaisille iloa tuovaa lähiluontoa niin paljon?

• Anonyymi

Persut työvuorossa kuulemma olleet.

• Anonyymi

Jep, käydään sentään töissä toisin kuin sinä sohvasoturi !

• Anonyymi

YIT henkilöstöpäälikö taas asialla

• Anonyymi

Ne rakentaa moottoritien kirsikkapuistoon.

• Anonyymi

Roadman Oy.

• Anonyymi

homoja ne on homoman road oy

• Anonyymi

Palstan aloittajalle. Ne oli niitä hyviä veljiä.

• Anonyymi

YIT=yritä itse tehdä,ja yritys ilman työkaluja.Siinä on mitä tuo surkea pulju tarkoittaa.
      Parempi,kun keskittyisivät ainoastaan tienpitoon,jos osaavat edes sitäkään kunnolla ja jättäisivät hommat ammattimiehille.
      Toivottavasti joutuvat korvaamaan aiheuttamansa epäammattimsisen työnjälkensä.

• Anonyymi

yit yritys imeä toisia

• Anonyymi

Se on sitä ulkoistuspolitiikkaa, ennen oli kaupungin puistoosasto ja homma rullas., tänä pänä jopa synnytykset suomessa on ulkoistettu, vähä niin ko hölmölässä kannetaan säkillä valoa tupaan.

• Anonyymi

Kilpailutus..halvin !

• Anonyymi

Vihreitä taas vähän konsultoitu ja lobattu ja vihreät ovat sanoneet suunnitelmille kyllä!

• Anonyymi

Nyt kun Helsingin vihreät ovat tuhonneet kauniit ja iloa tuovat kirsikkapuut niin seuraavaksi vihreät haluavat teurastaa Haltialan eläintilan lehmät. No koska... tiedättehän että vihreiden mielestä lehmät ovat suurin syy ilmastonmuutokseen.

Sen lisäksi vihreiden johtama Helsinki ilmoitti tänään että aikoo kaataa lähimetsät Itä-Helsingistä kertoo HS.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010984537.html

Miksi Stadin vihreät vihaavat luontoa ja kauneutta niin palhon?

• Anonyymi

Loistoa ei nähdä ja marjat jää popsimatta, tällä kertaa.⛏️

• Anonyymi

Sitä se on kun työmies ei osaa Suomeksi annettuja ohjeita.

• Anonyymi

eikös tää firma kasvata cannabista yms..jakelle hesassa huumeita ..

• Anonyymi

Hei missä mun pipo, onko kukaan nähnyt mun pipoo, jäiköhän se oodiin. mitäs nyt tehdään?

• Anonyymi

Onko tämä Roadman YIT joku sarjayrittäjän kopio YIT vai mikä, moottoritie kirsikkapuistoon jotta mamut voi vetää skootterilla kolme päällä ettei oksat rapsi geelitukkaa.

• Anonyymi

Tuohan on pientä. Meidän naapuri kaatoi rantatonttimme puut, kun e mme olleet paikalla.

• Anonyymi

Hyvä kun ette olleet paikalla, olisitte voineet jäädä kaatuvien puiden alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      158
      1172
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      806
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      686
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe