Outoa, kun kokoelma poistettiin, mutta alkuperäiset tuhoamis haaveet saa olla rauhassa. Tästä alkaa taas :"Siinä olet oikeassa että kun rähinä alkaa niin PERSUja siivoaa tämän maan uumeniin niin Keskusta/Vasemmisto/Vihreät/Demarit/RKP/Kokoomuskin koska hylkää idiootit juoksilaansa tosipaikan tullen/Koko Suomi puoluekantaan katsomatta on mukana siivoamassa saastaa pois,saattaa mukana olla P-Korean porukkaakin..Ja kun siivous on suoritettu historia kirjoitetaan uusiksi,Siinä ei mainita PERSUja. 😇🙏"
Perussuomaisten tuhoamista haaveilut vol2
29
289
Vastaukset
- Anonyymi
"Tarina päättyy traagisesti mutta onnellisesti lukijoiden kannalta,eli PERSUn väkivaltaiseen kuolemaan?🙏"
- Anonyymi
Vain X kapiaisella voi olla väkivaltapuheet.Vai mitä Heikki?
- Anonyymi
Yksinäiset ja yksinkertaiset miesjullet täällä jatkaa omaansa älyntuotostaan, mikä ei paljoa ole, mutta kuitenkin parasta ja suurinta, mitä nämä miesjullet pystyvät maailmaan tuottamaan.
- Anonyymi
Onko HERRALTA saatu profetia mielestäsi haave??🙏
- Anonyymi
Huumehörhö olet jos luulet ettäJumala on antanut sinulle tuollaisen näyn.Jumala on rakkauden Jumala.Ei maalittajien ja riitapukareiden Jumala,Väkivallasta nautit!! Lopeta se huumeiden käyttö niin mielesikin kirkastuu.
- Anonyymi
Ja taas kerran välittömästi poistetaan kokoelmaan liitettyjä aloituksia ja alkuperäiset saa olla rauhassa. Näin Suomi24 vuonna 2025 👍
- Anonyymi
Kaikkia tappouhkaus kirjoituksia ei jostain syystä poisteta.Asiallisia kirjoituksia kylläkin poistetaan vaikka niissä ei rikota sääntöjä.
- Anonyymi
Ja taas kerran sensuuri iski, kun kopio perussuomalaisten joukkomurhasta haaveilu aloituksesta poistettiin välittömästi. Itse aloitus on saanut olla rauhassa melkein viikon, näin saksassa 1930 luvulla 👍
- Anonyymi
Persujen kannattaisi jättää nämä provt tekmättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen kannattaisi jättää nämä provt tekmättä.
Ei nyt Persut uhkaile omia tappamisella eikä muitakaan.Kepusta kyllä löytyy sellaisia fanaatikkoja jotka voisivat vaikka tappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt Persut uhkaile omia tappamisella eikä muitakaan.Kepusta kyllä löytyy sellaisia fanaatikkoja jotka voisivat vaikka tappaa.
Nämä provot ovat persujen tekemiä. Kukaan muu ei voi kuvitella hyötyvänsä niistä. Persu tekee sen ja Maiseija rientää nostamaan sen esiin.
Todistus: Koko suku huijaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä provot ovat persujen tekemiä. Kukaan muu ei voi kuvitella hyötyvänsä niistä. Persu tekee sen ja Maiseija rientää nostamaan sen esiin.
Todistus: Koko suku huijaa.Vahva todiste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistus: Koko suku huijaa.Mai seija????????Mistä tiedät että ne ovat juuri persujen tekemiä .Epäilen että olet Kepu joka on nuo provot tehnyt.Luulet että maalittamalla persuja keinoja kaihtamatta saada heidän kannatuksen vähäiseksi.MOT Koska sulla on "vahva todiste" niin kerro toki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistus: Koko suku huijaa.Tarkoitat varmaan huijaavia kepulaisia, Laguna, Pumppuvoimala, Olcconen..yms. Onhan noissa vedädyksen makua parhaimmillaan.
- Anonyymi
Ei ketään tuhota ja väkivalta pitää tuomita.
Toistakin mieltä olevia on: Halla-aho: "Väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino".- Anonyymi
Halla-aho on tuon sanonut v.2003siisvanha juttu.Yritä löytää uudempaa juttua.Kirjoittihan täällä Kepukin" tarina päättyy traagisesti mutta onnellisesti lukioiden kannalta eli PERSUn V ä k i v a l t a i s e e n kuolemaan."Voisi ajatella mikä möly olisi tullut jos olisi ollut "Persun" tilalla "kepu"Persut eivät näin alaarvoiseen kirjoitteluun ala.Itse olet tuon uhkakirjoituksen kirjoittanut.Sinut on tunnistettu omien Puheittesi peruseella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho on tuon sanonut v.2003siisvanha juttu.Yritä löytää uudempaa juttua.Kirjoittihan täällä Kepukin" tarina päättyy traagisesti mutta onnellisesti lukioiden kannalta eli PERSUn V ä k i v a l t a i s e e n kuolemaan."Voisi ajatella mikä möly olisi tullut jos olisi ollut "Persun" tilalla "kepu"Persut eivät näin alaarvoiseen kirjoitteluun ala.Itse olet tuon uhkakirjoituksen kirjoittanut.Sinut on tunnistettu omien Puheittesi peruseella.
Ei ole muuttanut mieltään tai ilmoittanut katuvansa sanomiaan. Joten Halla-aho: "Väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino".
'
Temu on minun mielestä persu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muuttanut mieltään tai ilmoittanut katuvansa sanomiaan. Joten Halla-aho: "Väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino".
'
Temu on minun mielestä persu?Taas Valehtelit! Temu on kiinalainen nettikauppa. Kiinassa ei ole persuja. Ethän sinäkään ole katunut sanojasi että persu koki väkivaltaisen kuoleman ja se oli lukijoiden mielestä onnellinen loppu.Turha on enää väittää että persu kirjoitti tuon.Olet eräille henkilöille puhunut samoin.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas Valehtelit! Temu on kiinalainen nettikauppa. Kiinassa ei ole persuja. Ethän sinäkään ole katunut sanojasi että persu koki väkivaltaisen kuoleman ja se oli lukijoiden mielestä onnellinen loppu.Turha on enää väittää että persu kirjoitti tuon.Olet eräille henkilöille puhunut samoin.,
Minä ole persu, joten minä ole tuollaista sanonut. Minä ole puhut sellaista mitä en ole tehnyt, mutta Teemu on tunnustanut kirjoittaneensa provoa.!
Mies pitää sanansa, mutta persu ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ole persu, joten minä ole tuollaista sanonut. Minä ole puhut sellaista mitä en ole tehnyt, mutta Teemu on tunnustanut kirjoittaneensa provoa.!
Mies pitää sanansa, mutta persu ei.Milloin ja kenelle on tunnustanut provosoivansa?? Vastausta Ei tule koska Valehtelet Heikki !
- Anonyymi
Aloituksessa on kyse tästä:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e3da87df-85fd-4fe5-8523-e7af4f625712 - Anonyymi
Mitä Teemu kuvittelee hyötyvänsä provoista?
- Anonyymi
Mitä Heikki kuvittelee saavansa aikaan Valehtelemalla!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Heikki kuvittelee saavansa aikaan Valehtelemalla!?
Heikistä en tiedä, mutta sen tiedän, että kuka persu näitä provoja laittelee.
Muuten montako ääntä sait 2017? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikistä en tiedä, mutta sen tiedän, että kuka persu näitä provoja laittelee.
Muuten montako ääntä sait 2017?En yhtään ääntä saanut 2017,kun en ollut edes ehdokkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yhtään ääntä saanut 2017,kun en ollut edes ehdokkaana.
Miten sitten selität saamasi äänen?
- Anonyymi
Niin se vaan sensuuri iskee, kun aate ei ole oikea.
- Anonyymi
"Suomi ilman
Anonyymi-ap
2025-01-17 17:37:09
Ilmoita
PERSUja olisi paratiisi kaikille muille.Uskon ja näinkin profetian jossa HERRA idästä siivosi Suomen fasisti PERSUista ja muusta saastasta..🙏"
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022122Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734