Kirjoitan uskoville . noin sadalle !!
Olet omassa mielestä niin erinomainen uskova ja ajattelet , jos kaikki uskovat olis niinkuin minä . Niin voi kun olis ja muuttuisi tämä maailma. Mutta et tunne itseä koska pyrit ja yrität , HUOM OMASSA LIHASSA , OLEMAAN NIIN ERINOMAINEN USKOVA. JA NIIN LUULET OLEVAN ERINOMAINEN MAHTAVA JUMALA SEURAVANA, JA niin saatana SAI sua sokeutta täydellisesti , ettei sulle tule tarve EIKÄ AJATUSTAKAAN kuolla Kristuksessa , Pois lihasta ja synneistä !!
Et pyytä enää kasta minut kuoleman Herra..
Room. 6
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
9 tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse.
Kirjoitin mitä kirjoitin,, Ota koppiin !!
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Miten itse kohtelet henkilöitä, joiden mielipiteestä tai vallasta et ole riippuvainen? Miten kohtelet lähimmäistäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026