https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010980840.html
Hänen sopimattomien kommenttiensa lisäksi jumalanpalvelus oli erittäin tylsä eikä mitenkään inspiroiva. Hän ei ole kovin hyvä työssään! Hänen ja hänen kirkkonsa tulisi pyytää anteeksi, Trump vaati.
Budde arvosteli Trumpia perinteisen virkaanastujaisjumalanpalveluksen saarnassaan sanoen, että presidentti kylvää pelkoa siirtolaisten ja seksuaalivähemmistöjen keskuuteen.
– Pyydän teitä osoittamaan armoa, piispa sanoi.
Kun Trumpilta kysyttiin jumalanpalveluksen jälkeen mielipidettä piispan sanoista, tiukkailmeinen presidentti ei ollut tyytyväinen.
– Mielestäni tämä ei ollut hyvä jumalanpalvelus, hän sanoi.
Trumpin vihaaja saarnasi Jumalan valtuuksilla
18
175
Vastaukset
- Anonyymi
Trumppi itse on kuin joku lahkolaissaarnaaja. Äänen käyttö on honottavaa hoilaamista kuin jolain hihhulilla. Ja seurakunta transsissa taputtaa ja mölisee.
- Anonyymi
Rahan palvonnan lahko kyseessä. Raha ja oma napa ovat Trumpille kaikki kaikessa.
- Anonyymi
Samaa olen ollut kuulevinani.
Epäjumalan välityshenkilö puhui asiaa, täyttä asiaa. Kerrankin!
- Anonyymi
he moktar man....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
he moktar man....
Näin on. Multicuck
"...saarnasi Jumalan valtuuksilla..."
Mielenkiintoinen väite, jolle löytyy myös perusteita Raamatusta.
Opettihan itse Mestari opetuslapsiaan näin:
"Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
luetaanko vasemmistossa raamattua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luetaanko vasemmistossa raamattua?
Eräänlaista raamattua siellä luetaan, kun punikeille on vain aate vihata kaikkia jotka eivät sovi heidän maailmaansa.
- Anonyymi
Ei kantanut woketus, ei vienyt dei onnelaan, ei tullut tyhjännaurajasta presidenttiä.
Olitkos jukkeli niin tyhmä että kuvittelit kamalan pääsevän pressaksi?
Hekoti hekoti!
"...luetaanko vasemmistossa raamattua?"
En osaa eritellä vasemmiston tai oikeiston lukuharrastuksia sen kummemmin.
Sen tiedän, että eri uskontojen keskeisten sisältöjen tunteminen ja ymmärtäminen kuuluu siihen kailottamaasi "sivystykseen".
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Punikit on tunnetusti ateisteja ja uskontoja vihaavia, mutta jotenkin he haluavat tänne hölmöläämme islamisteja, minkä uskonnon he hyväksyvät ?
Tietysti toverimme Moktar on itse myös musseen uskova hihhuli. - Anonyymi
Sivistykseen kuuluu myös tuntea eläimiä, mm. orangi.
- Anonyymi
Kaikenlaista voi sattua ja tapahtua, kun päästivät jenkeissä höperön ja suuruudenhullun vanhuksen valtaan.
- Anonyymi
Sen takia minä vihaankin mielikuvituskavereihin uskovia eniten koko maapallolla 🙂
- Anonyymi
voisin hyväksyä "pakolaisetkin" mutta en näitä omiin muroihin kuseksivia uskovia 😠
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
woke saarnaaja voi aina muuttaa usasta pois?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275313
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1501655
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.64939- 37839