En kyllä oikein ymmärrä mitä KUNNIALLISTA

Anonyymi-ap

On saada Kokoomuslaisena Mannerheimin KUNNIAKIRJA poliittisesta aktiivisuudesta.
Minä nyt kävin tonkimassa ja Mannerheim oli kaikesta huolimatta POLIITTISESTI SITOUTUMATON.
En minä ole edes tehnyt SUKUTUTKIMUKSIA vaan tutkijat vaan ovat toiset ihmiset ja minä olen vain VITTUILLESSA KYSYNYT, että: Mitähän hienoa SUKUA ME OLLAAN?
Paskan tonkijat eivät osaa ITSEKKÄÄN KÄYTTÄYTYÄ HIENOJEN ARVOJEN MUKAAN.
Jos osaisivat niin en olisi ikinä saanut KUNNIANLOUKKAS TUOMIOTA vaan minä olisin saanut KUNNIAA sekä Miljoonan euron korvaukset Mannerheim elokuvasta joka oli tehty Keniassa.
Minä olin sentään lapsena fiksuina sanonut äidille Ivalon mummolassa, että: Voitko lähteä minun kanssa kylään johonkin uuteen paikkaan?
Äiti sanoi, että: Minä vien sinut kylään ja et valita, kun pitää olla kauan.
Isän nuorin sisko väänty matkaan ja haukku minut siinä pihalla meidän autossa.
Äitini vei minut kylään Kenia nimisen naisen luo ja äitini sanoi, että: Me tultiin kylään, koska Xxxx halusi uuteen paikkaan kylään.
Minä kerroin Ruotsissa kavereille, että minä olin käynyt Keniassa kylässä. Ivalon mummon puhe tapa tarttui ja hän sanoi minulle, että: Mene käymään Juliassa.
Hän tarkoitti, että: Mene käymään Julia-tädin luona.
En minä koskaan PAPPALAAN vaan mummo sanoi minulle, että: Mene käymään PAPAN luona ja vie samalla kahvia ja pullaa/kakkua.

8

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juliassa sain aina hyvää kakkua tai pullaa ja hän vielä kehu, kun olin reippaasti kävellyt heille asti ja hänen pojat vie takaisin tai äiti kävi hakemassa.
      He olivat sentään sen ajan " huligaaneja" Ivalossa. Ei minun vanhemmatkaan olleet mitään tavallisia vanhempia. Molemmat kulkivat nahkatakit päällä ja minä sain myös punaisen keinonahka takin jossa oli valkoista taskuissa ja hihan suussa. Sain käyttää sitä vain, kun mentiin johonkin hienoon paikkaan.
      Minä nostin metelin, kun äitini oli antamassa takkia siskolle kun oltiin menossa johonkin.
      Minä voitin sen taistelun ja äitini sanoi, että: Perkeleen penikka sinun kanssa ei voi lähteä mihinkään.
      Taidettiin jäädä isäni kanssa kotia, koska tappelu loppu siihen, että äiti sanoi, että: Perkele minä en ota tuota penikkaa mukaan vaan saat itse hoitaa penikkas.
      Ei me isän kanssa haluttu aina edes lähteä äitin ja siskon kanssa heidän HIENOSTO paikkoihin kylään. Me saatiin olla rauhassa kotona, kun AKAT lähti kylästelemään.
      Minä olin isän kanssa yleensä jo käynyt aamulla kaupungilla, koska äiti ja sisko nukkuvat.
      Me käytettiin mummoa kaupassa tai käytiin viemässä peli kupongit.
      Minä olin jo ehtinyt tekemään vaikka mitä ennen, kuin sisko heräsi. Sain karkkia ja sanoin siskolle aina, että; Saat sinäkin näitä.
      Kerroin tietenkin, että mitä KARKKEJA OLIN JO SYÖNYT SEKÄ MITEN HYVIÄ NE OLI.
      Sisko olisi halunnut kanssa joten minä sanoin, että: Olisit lähtenyt minun ja isän kanssa käymään kaupungilla niin olisit saanut.
      Minä sanoin kerran, kun oltiin jossain ajelulla, että: Tuo on se paikka josta isä osti niitä hyviä karkkeja joita minä silloin kerran söin.
      Ei isä ollut mukana ja äiti sanoi, että; Minä en ole menossa karkkia ostamaan joten ei tipu mitään.
      Sano minulle, että: Perkeleen penikka ei tarvi tuolle kertoa joka kerta, että missä olet isän kanssa käynyt.
      Sisko oli sentään äidin kanssa Ruotsissa sairaalassa ja en minä päässyt sinne.
      Minä en päässyt ikinä mihinkään niin isä sanoi minulle, että: Pääset kyllä, kun lopetat vinkumisen.
      Kantapäät oli kipeänä, mutta MINÄ PÄÄSIN isän kanssa Ruotsista Suomeen lomalle ja me tultiin oikein LAIVALLA HIENOSTI HELSINKIIN.
      Me mentiin tätini luo Keravalle lomalle ENSIMMÄISTÄ KERTAA KAHDESTAAN.
      En minä paljon muista, mutta muistan että minä istuin ikkunalaudalla serkun kanssa syömässä jäätelöä ja joku käveli ohi sekä sanoi, että: Kyllä on sisarukset niin saman näköiset ja kyllä näkee, että lapset ovat tulleet vanhempiinsa.
      Hän oli väittänyt, että isäni oli pannut siskonsa 2 kertaa paksuksi.
      Tuossa olisi ollut kyllä OIKEESTI OLLUT AIHEUTTAA KUNNIANLOUKKAUKSEEN ja tuohon aikaan olisi päässyt VANKILAAN PITKÄKSI AIKAA JA OLISI SAANUT KUNNON KORVAUKSET, mutta EI HE SENTÄÄN MITÄÄN NATSEJA OLLEET VAAN HE OVAT SAANEET HYVÄT NAURUT TUOSTA.
      Sehän on totta, että meissä on samaa yhden näköisyyttä paljon varmaan vieläkin.
      Serkku poika on ehkä vähän pidempi mitä minä.
      1990 ollaan viimeksi seisottu vierekkäin ja hän tuli minun viereen seisomaan.
      Ei me puhuttu mitään, koska me oltiin molemmat jo naimisissa ja meidän tädin vihki tilaisuus oli.
      Hän tönäisi minua ja näytti minun vatsaa, kun minä olin raskaana ja sen jälkeen omaansa, koska hän oli lihonut ja hänen vatsa näytti samalta, mutta hänestä oli tulossa myös isä.
      Minua alkoi naurattamaan ja hän vielä sanoi minulle, että; Ole kunnolla nyt.
      Minä jouduin lopulta menemään penkille istumaan ja pitämään naurua ja minulla meni koko vihkiseromian näkeminen ohi.
      Me ollaan molemmat luterilaisia ja tuo oli myös ORTODOKSI kirkon tilaisuus.
      Meidän mummo oli sanonut, että: Et sinä jaksa kuitenkaan seisoa.
      Minut piti saada istumaan ja serkku poika oli itse ollut pienenä Ortodoksisen Pääsiäis messussa jossa yöllä kierretään kirkko ympäri.
      Hän oli juossut vissiin 4 kertaa kirkon ympäri ja mummo oli antanut hänelle PORTTIKIELLON ja minä sain kaikkia muita kieltoja.
      Syy oli se, että minä ja serkku-poika oltiin saman näköisiä ja yhtä ÄLYKKÄITÄ eli me haluttiin joka paikkaan, koska meitä kiinnosti ja haluttiin nähdä.
      Hän sanoi minulle jo lapsena, että; EI HE IVALOSSA YMMÄRRÄ!
      Tottahan tuo on ja hän sentään SOITTANUT KAUPUNKIEN ORKESTEREISSA JOUSI-SOITINTA.
      En ole kehdannut kysyä, että: Oletko serkkuni soittanut SAHAA?
      En minä viitsi kysyä noin TYHMIÄ, koska hän sanois, että: SAHA LAULAA VAAN JA EI SITÄ VINKUMISTA KYLLÄ VIITSI KUUNNELLA!
      Minä sanoisin hänelle, että: Niin ja SAHAN KANSSA PITÄÄ OLLA KORVATULPAT TAI KUULOKKEET, KOSKA KÄY KORVIIN.

• Anonyymi

Hän olisi maailman ONNELLISIN SERKKU-POIKA JOS MINÄ OTAN HÄNET MUKAAN JA ILMOITAN, ETTÄ: ON MINULLA SENTÄÄN ISÄNI PUOLEN SERKUISSA YKSI JONKA KANSSA KEHTAAN LÄHTEÄ REILUSTI HAKEMAAN KUNNIAA JA HÄN ON SENTÄÄN URANSA ALOITTANUT ROVANIEMELLÄ JA HÄN ON SENTÄÄN KUULUISA JAPANISSA ASTI.
        HÄN ON MYÖS TUNNETTU JOUSI SOITTIMIEN KORJAAJA JA HÄN KYLLÄ ON YHTÄ KIPAKKA, KUN MINÄ JA VETELISI SAHALLA PÄÄHÄN JOS HÄNEN PITÄISI SELLAISIA ALKAA KORJAAMAAN TAI MYYMÄÄN.
        EN OLE EDES VARMA, ETTÄ ASUUKO ANTTI TUISKUN VANHEMMAT HÄNEN ÄITINSÄ ALAKERRASSA, MUTTA MINÄ MUISTAN ETTÄ TUISKU NIMEN OLEN NÄHNYT JO AINAKIN 30vuotta sitten ovessa.
        Minä menen aina heille vähän niin, kuin kotia vaikka en olisi 30vuoteen käynyt.
        Ei me olla tekemisissä, mutta jokuhan oli sanonut, että serkkuni on minun veljeni.
        Hän voi kyllä olla VELJENI LEIJONAMIELI...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän olisi maailman ONNELLISIN SERKKU-POIKA JOS MINÄ OTAN HÄNET MUKAAN JA ILMOITAN, ETTÄ: ON MINULLA SENTÄÄN ISÄNI PUOLEN SERKUISSA YKSI JONKA KANSSA KEHTAAN LÄHTEÄ REILUSTI HAKEMAAN KUNNIAA JA HÄN ON SENTÄÄN URANSA ALOITTANUT ROVANIEMELLÄ JA HÄN ON SENTÄÄN KUULUISA JAPANISSA ASTI.
        HÄN ON MYÖS TUNNETTU JOUSI SOITTIMIEN KORJAAJA JA HÄN KYLLÄ ON YHTÄ KIPAKKA, KUN MINÄ JA VETELISI SAHALLA PÄÄHÄN JOS HÄNEN PITÄISI SELLAISIA ALKAA KORJAAMAAN TAI MYYMÄÄN.
        EN OLE EDES VARMA, ETTÄ ASUUKO ANTTI TUISKUN VANHEMMAT HÄNEN ÄITINSÄ ALAKERRASSA, MUTTA MINÄ MUISTAN ETTÄ TUISKU NIMEN OLEN NÄHNYT JO AINAKIN 30vuotta sitten ovessa.
        Minä menen aina heille vähän niin, kuin kotia vaikka en olisi 30vuoteen käynyt.
        Ei me olla tekemisissä, mutta jokuhan oli sanonut, että serkkuni on minun veljeni.
        Hän voi kyllä olla VELJENI LEIJONAMIELI...

Hänen isä kuoli, kun minun nuorimman lapsen ristiäisiä vietettiin. Meillä oli edellisenä päivänä ollut ristiäiset ja aamulla isäni tuli kertomaan, että minun kummi-setä on kuollut.
        Hän sanoi minulle aina, että: Älä unohda meitä.
        En minä voi unohtaa häntä, koska hän kuoli lapseni ristiäisten jälkeen.
        Kyseessä oli sentään iloinen perhejuhla, mutta en minä häntäkään TUOMINNUT vaikka hänkin olisi voinut VALITA KUOLINPÄIVÄNSÄ TOISEKSI.
        Ensin isäni isä kuolee minun nimipäivänä ja minä menen viemään kynttilöitä haudalle.
        Kyykyssä laittelin kynttilöitä palamaan ja minä horjahdin ja sain just kivestä kiinni jonka varassa roikuin ja pidin toisella kädellä maasta tukea niin en MAKAA PITKIN PITUUTTA ISÄNI VANHEMPIEN HAUDALLA.
        Minä pääsin ylös ja pääni sanoi, että " Joku kyllä tönäisi minua joten mitähän minun pitäisi muka nähdä." Minä jäin miettimään, että miten minä olin siinä haudan päällä. Minä aloin katsomaan hautakivet, että mitä siinä lukee.
        Minä jäin katsomaan vaarin kuolinpäivää ja sanoin, että: Miksi tuo on niin tuttu päivä määrä?
        Kyllä minä yksin siellä ääneen juttelin ja sanoin, että: Ei ole voi olla totta, että VAARI ON KUOLLUT MINUN NIMIPÄIVÄNÄ.
        Olin ensin järkyttynyt, koska minä en tiennyt.
        Hän tiesi, että minä rakastin häntä ja hän minua, koska minä olin sanonut hänelle reippaana vuoden vanhana, että; Nyt ei kyllä ole päiväunien aika vaan nyt lähdetään mummolaan.
        Vaari sano, että hän ei jaksa lähteä joten minä sanoin, että: Kyllä jaksat ja jos et nyt nouse niin minä heitän sinut ROSKIIN.
        Vaari ei uskonut, mutta minä olin hakenut ROSKAPUSSIN JA ALKANUT LAITTAMAAN HÄNELLE JALKAAN. Vaarilla oli 47 koon jalka ja hän kyllä nousi sekä sanoi, että: Pakkohan se on lähteä ja nyt sentään on hyvä syy ja asiaa.
        Turhan takia ei ollut tapana lähteä mihinkään, mutta ASIASTA KYLLÄ.
        Minä menin mummolassa kiltisti päiväunille, koska mummolassa oli makuuhuone pimeä.
        Vaari oli hän joka sanoi minulle, että: Nyt lähtetään sänkyyn.
        Hän sai itsekkin ottaa päiväunet, koska minä heräsin jos joku avasi oven ja sinne tuli valoa.
        Minä olen herännyt siihen, kun mummolan makuuhuoneen ovi on raollaan ja mummo on ollut sängyn päässä polvillaan ja kädet ristissä sängyn päällä. Minä kysyin häneltä, että: Mihin olet menossa?
        Mummo vastasi: En mihinkään vaan minä rukoilen.
        Vaari oli kuollut ja mummo oli tehnyt hänestä minun suojelusenkelin. Minä sanoin mummolle, kun hän rukoili ja minä en jaksanut odottaa, että hän lopettaa, että: Minä menen kyllä kertomaan vaarille koska minä en jaksa kuunnella noin pitkiä rukouksia.
        Minä sanoin, kun olin enon hautajaissa käymässä ja sen jälkeen istuttiin tädin luona pelaamassa Scrabblea, että: Tiesittekö te, että MUMMO OLI LESTADIOLAINEN ja hän piti piilossa tuon asian.
        Sain kuulla, että; Ei tiedetty, mutta mistä sinä tuon olet saanut tietää?
        Minä kerroin heille ja he räjähti nauruun sekä sanovat, että: Hyvin osas lestadiolaisuutensa pitää piilossa ja et se siekään ole siitä pahemmin LÖRPÖTELLYT.
        Minähän olin jo ehtinyt kertomaan vaarille, koska meillä oli mummon kanssa omia juttuja ja EI NIITÄ VOINUT KERTOA kun VAARILLE.
        Ei meillä mennyt aina asiat niin, kuin olisi pitänyt kotona ja minä sain sentään VAARIN AVULLA LÄTTYJÄ SEKÄ KAIKKEA MUUTA MITÄ HALUSIN, kun sanoin: Minä käyn sanomassa VAARILLE.
        Olohuoneen ovi välillä kiinni ja vaarin kuva kumollaan, koska mummo sanoi, että: Vaari on nukkumassa ja ei saa herättää.
        Mummoni oli ajatellut hyvää, mutta ei VAARI SUOJELUSENKELINÄ ollut hänen edunmukainen vaikka hän LESKENÄ oli KUNNIOTTANUT miestään ja tehnyt hänestä minun Suojelusenkelin. Hän vain UNOHTI SUOJATA ITSENSÄ JA päästi minut vaari SUOJELUSENKELIN kanssa niskan päälle.
        Ei hän muille ole sanonut, että: Vaari on teidän SUOJELUSENKELI.
        Minä olin mummolassa yksin mummon kaverina, koska vaari oli aina soittanut sekä sanonut, että: Tuokaa tyttö tänne tai minä tulen hakemaan.
        Isä kertoi, että hän lähti aamulla töihin niin äitini oli lähtenyt vaunujen renkaat vinkuen mummolaan minun kanssa, koska isänsä olis tullut hakemaan.
        Äiti kertoi itse, että hän olis jäänyt Norjaan siskonsa luo. Hän oli mennyt Tromssaan heille ja he olivat muuttaneet Oslon lähelle ja en muista sen kaupungin nimeä, mutta Lillehammer on vieressä.
        Äitini oli lipsahtanut mukana ja hän lentänyt lipulla jossa hän oli siskonsa ja hänen miehensä lapsi. Tätini oli sanonut hänelle, että: Nyt puhut vain norjaa ja minä olen sinun äiti ja minun mies sinun isä.
        Kyllä minäkin olisin äitinä jäänyt tuon tädin lapseksi. Vaari oli ajanut ajokortin ja ostanut auton ja sanonut mummolle, että: Ei me kaikkia tyttöjä voidaan Norjaan antaa vaan nyt lähdetään hakemaan kotia tyttö.
        Äitini oli ollut molempien siskojensa kanssa Norjassa niin, kuin sisarusten kuuluu.
        Heidät oli adoptiotu perheisiin joihin heidät sijoitettiin sotalapsina.
        Minä olin hänen kanssa tekemisissä joka on kuollut ja muutti Oslon lähelle.
        Toisen minä olen nähnyt kerran ja hänen pojan, mutta hän on niitä FACEBOOKIN KUNNIALLISIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen isä kuoli, kun minun nuorimman lapsen ristiäisiä vietettiin. Meillä oli edellisenä päivänä ollut ristiäiset ja aamulla isäni tuli kertomaan, että minun kummi-setä on kuollut.
        Hän sanoi minulle aina, että: Älä unohda meitä.
        En minä voi unohtaa häntä, koska hän kuoli lapseni ristiäisten jälkeen.
        Kyseessä oli sentään iloinen perhejuhla, mutta en minä häntäkään TUOMINNUT vaikka hänkin olisi voinut VALITA KUOLINPÄIVÄNSÄ TOISEKSI.
        Ensin isäni isä kuolee minun nimipäivänä ja minä menen viemään kynttilöitä haudalle.
        Kyykyssä laittelin kynttilöitä palamaan ja minä horjahdin ja sain just kivestä kiinni jonka varassa roikuin ja pidin toisella kädellä maasta tukea niin en MAKAA PITKIN PITUUTTA ISÄNI VANHEMPIEN HAUDALLA.
        Minä pääsin ylös ja pääni sanoi, että " Joku kyllä tönäisi minua joten mitähän minun pitäisi muka nähdä." Minä jäin miettimään, että miten minä olin siinä haudan päällä. Minä aloin katsomaan hautakivet, että mitä siinä lukee.
        Minä jäin katsomaan vaarin kuolinpäivää ja sanoin, että: Miksi tuo on niin tuttu päivä määrä?
        Kyllä minä yksin siellä ääneen juttelin ja sanoin, että: Ei ole voi olla totta, että VAARI ON KUOLLUT MINUN NIMIPÄIVÄNÄ.
        Olin ensin järkyttynyt, koska minä en tiennyt.
        Hän tiesi, että minä rakastin häntä ja hän minua, koska minä olin sanonut hänelle reippaana vuoden vanhana, että; Nyt ei kyllä ole päiväunien aika vaan nyt lähdetään mummolaan.
        Vaari sano, että hän ei jaksa lähteä joten minä sanoin, että: Kyllä jaksat ja jos et nyt nouse niin minä heitän sinut ROSKIIN.
        Vaari ei uskonut, mutta minä olin hakenut ROSKAPUSSIN JA ALKANUT LAITTAMAAN HÄNELLE JALKAAN. Vaarilla oli 47 koon jalka ja hän kyllä nousi sekä sanoi, että: Pakkohan se on lähteä ja nyt sentään on hyvä syy ja asiaa.
        Turhan takia ei ollut tapana lähteä mihinkään, mutta ASIASTA KYLLÄ.
        Minä menin mummolassa kiltisti päiväunille, koska mummolassa oli makuuhuone pimeä.
        Vaari oli hän joka sanoi minulle, että: Nyt lähtetään sänkyyn.
        Hän sai itsekkin ottaa päiväunet, koska minä heräsin jos joku avasi oven ja sinne tuli valoa.
        Minä olen herännyt siihen, kun mummolan makuuhuoneen ovi on raollaan ja mummo on ollut sängyn päässä polvillaan ja kädet ristissä sängyn päällä. Minä kysyin häneltä, että: Mihin olet menossa?
        Mummo vastasi: En mihinkään vaan minä rukoilen.
        Vaari oli kuollut ja mummo oli tehnyt hänestä minun suojelusenkelin. Minä sanoin mummolle, kun hän rukoili ja minä en jaksanut odottaa, että hän lopettaa, että: Minä menen kyllä kertomaan vaarille koska minä en jaksa kuunnella noin pitkiä rukouksia.
        Minä sanoin, kun olin enon hautajaissa käymässä ja sen jälkeen istuttiin tädin luona pelaamassa Scrabblea, että: Tiesittekö te, että MUMMO OLI LESTADIOLAINEN ja hän piti piilossa tuon asian.
        Sain kuulla, että; Ei tiedetty, mutta mistä sinä tuon olet saanut tietää?
        Minä kerroin heille ja he räjähti nauruun sekä sanovat, että: Hyvin osas lestadiolaisuutensa pitää piilossa ja et se siekään ole siitä pahemmin LÖRPÖTELLYT.
        Minähän olin jo ehtinyt kertomaan vaarille, koska meillä oli mummon kanssa omia juttuja ja EI NIITÄ VOINUT KERTOA kun VAARILLE.
        Ei meillä mennyt aina asiat niin, kuin olisi pitänyt kotona ja minä sain sentään VAARIN AVULLA LÄTTYJÄ SEKÄ KAIKKEA MUUTA MITÄ HALUSIN, kun sanoin: Minä käyn sanomassa VAARILLE.
        Olohuoneen ovi välillä kiinni ja vaarin kuva kumollaan, koska mummo sanoi, että: Vaari on nukkumassa ja ei saa herättää.
        Mummoni oli ajatellut hyvää, mutta ei VAARI SUOJELUSENKELINÄ ollut hänen edunmukainen vaikka hän LESKENÄ oli KUNNIOTTANUT miestään ja tehnyt hänestä minun Suojelusenkelin. Hän vain UNOHTI SUOJATA ITSENSÄ JA päästi minut vaari SUOJELUSENKELIN kanssa niskan päälle.
        Ei hän muille ole sanonut, että: Vaari on teidän SUOJELUSENKELI.
        Minä olin mummolassa yksin mummon kaverina, koska vaari oli aina soittanut sekä sanonut, että: Tuokaa tyttö tänne tai minä tulen hakemaan.
        Isä kertoi, että hän lähti aamulla töihin niin äitini oli lähtenyt vaunujen renkaat vinkuen mummolaan minun kanssa, koska isänsä olis tullut hakemaan.
        Äiti kertoi itse, että hän olis jäänyt Norjaan siskonsa luo. Hän oli mennyt Tromssaan heille ja he olivat muuttaneet Oslon lähelle ja en muista sen kaupungin nimeä, mutta Lillehammer on vieressä.
        Äitini oli lipsahtanut mukana ja hän lentänyt lipulla jossa hän oli siskonsa ja hänen miehensä lapsi. Tätini oli sanonut hänelle, että: Nyt puhut vain norjaa ja minä olen sinun äiti ja minun mies sinun isä.
        Kyllä minäkin olisin äitinä jäänyt tuon tädin lapseksi. Vaari oli ajanut ajokortin ja ostanut auton ja sanonut mummolle, että: Ei me kaikkia tyttöjä voidaan Norjaan antaa vaan nyt lähdetään hakemaan kotia tyttö.
        Äitini oli ollut molempien siskojensa kanssa Norjassa niin, kuin sisarusten kuuluu.
        Heidät oli adoptiotu perheisiin joihin heidät sijoitettiin sotalapsina.
        Minä olin hänen kanssa tekemisissä joka on kuollut ja muutti Oslon lähelle.
        Toisen minä olen nähnyt kerran ja hänen pojan, mutta hän on niitä FACEBOOKIN KUNNIALLISIA.

Minä olen kävelevä Ivalon hautuasmaan häpäsijä, koska isäni isä on haudattu tuonne ja hän on kuollut minun NIMIPÄIVÄNÄ.
        Minä olen loukannut ELÄVIEN KUNNIOITA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kävelevä Ivalon hautuasmaan häpäsijä, koska isäni isä on haudattu tuonne ja hän on kuollut minun NIMIPÄIVÄNÄ.
        Minä olen loukannut ELÄVIEN KUNNIOITA.

Vaarini joka kuoli minun nimipäivänä oli SODASSA PASKA HOMMISSA ja kuljetti vainajia RINTAMALTA POIS.
        Hän ajoi ruumisautoja joilla äitini vanhemmat on myös viety hautaan.
        En minä kyllä tiedä kuka isäni vanhemmat on Ivalossa RUUMISAUTOLLA kuljettanut, mutta eivät VARMASTI OLE OLLEET AINOAT!

On kunnianloukkas HAUDUTA IHMISIÄ ja minä olen kyllä yrittänyt PARHAANI, mutta FACEBOOK KUNNIAT ON NIIN SUURESSA ARVOSSA, ETTÄ EN VOI EDES VEDOTA MIHINKÄÄN ASIAAN JOKA LIITTYY OIKEAAN ELÄMÄÄN.

Minä olen sentään yrittänyt olla kunnolla täällä SOMEN ULKOPUOLELLA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaarini joka kuoli minun nimipäivänä oli SODASSA PASKA HOMMISSA ja kuljetti vainajia RINTAMALTA POIS.
        Hän ajoi ruumisautoja joilla äitini vanhemmat on myös viety hautaan.
        En minä kyllä tiedä kuka isäni vanhemmat on Ivalossa RUUMISAUTOLLA kuljettanut, mutta eivät VARMASTI OLE OLLEET AINOAT!

On kunnianloukkas HAUDUTA IHMISIÄ ja minä olen kyllä yrittänyt PARHAANI, mutta FACEBOOK KUNNIAT ON NIIN SUURESSA ARVOSSA, ETTÄ EN VOI EDES VEDOTA MIHINKÄÄN ASIAAN JOKA LIITTYY OIKEAAN ELÄMÄÄN.

Minä olen sentään yrittänyt olla kunnolla täällä SOMEN ULKOPUOLELLA.

En ole käynyt sen jälkeen Ivalon hautausmaalla, kun olen KUNNIANLOUKKAUS TUOMIOT SAANUT.
        Minä kävin Jouluna, kun olin saanut VANHEMMAN PANOSTAJAN PAPERIT viemässä KYNTTILÄT YKSIN JA OSOITIN KUNNIAA HEILLE JOILLE KUNNIAT KUULUI.
        En minä olisi saanut elämää jos minun vanhempieni vanhempia EI OLISI OLLUT OLEMASSA.
        Kävin kesällä 2018 YKSIN UUDELLEEN ANTAMASSA HEILLE KUNNIAA.
        Minä samalla kerralla pukkasin kiven paikalleen. Minä siivosin myös vieressä olevilta haudoilta roskat pois, mutta en kysynyt lupaa vaan minusta vain TUNTUI, että ei heitä haittaa vaikka siivoan myös heidän haudat samalla ja annan heille myös KUNNIAA.
        Minä tiesin, että KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJÄT ON TULOSSA.
        ANNOIN HEILLE KUNNIAA, KOSKA HE HALUSIVAT JA EN MINÄ ALA RIITELEMÄÄN FACEBOOK KUNNIOISTA, MUTTA EN KYLLÄ IKINÄ MENE FACEBOOKIIN TAKAISIN!

Minä olen sentään POISTANUT KÄYTTÄJÄTILINI ENNEN, KUIN SAIN VIIMEISET 6 KUNNIANLOUKKAUS TUOMIOTA!

Minä olen jo oppinut, että PAREMPI ANTAA KUNNIAA SUOSIOLLA HEILLE JOTKA SOME KIRJOITUKSILLA KUNNIAA HAKEE!

Aluksi vituttaa, mutta kyllä siihen vitutukseen tottuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole käynyt sen jälkeen Ivalon hautausmaalla, kun olen KUNNIANLOUKKAUS TUOMIOT SAANUT.
        Minä kävin Jouluna, kun olin saanut VANHEMMAN PANOSTAJAN PAPERIT viemässä KYNTTILÄT YKSIN JA OSOITIN KUNNIAA HEILLE JOILLE KUNNIAT KUULUI.
        En minä olisi saanut elämää jos minun vanhempieni vanhempia EI OLISI OLLUT OLEMASSA.
        Kävin kesällä 2018 YKSIN UUDELLEEN ANTAMASSA HEILLE KUNNIAA.
        Minä samalla kerralla pukkasin kiven paikalleen. Minä siivosin myös vieressä olevilta haudoilta roskat pois, mutta en kysynyt lupaa vaan minusta vain TUNTUI, että ei heitä haittaa vaikka siivoan myös heidän haudat samalla ja annan heille myös KUNNIAA.
        Minä tiesin, että KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJÄT ON TULOSSA.
        ANNOIN HEILLE KUNNIAA, KOSKA HE HALUSIVAT JA EN MINÄ ALA RIITELEMÄÄN FACEBOOK KUNNIOISTA, MUTTA EN KYLLÄ IKINÄ MENE FACEBOOKIIN TAKAISIN!

Minä olen sentään POISTANUT KÄYTTÄJÄTILINI ENNEN, KUIN SAIN VIIMEISET 6 KUNNIANLOUKKAUS TUOMIOTA!

Minä olen jo oppinut, että PAREMPI ANTAA KUNNIAA SUOSIOLLA HEILLE JOTKA SOME KIRJOITUKSILLA KUNNIAA HAKEE!

Aluksi vituttaa, mutta kyllä siihen vitutukseen tottuu.

En minä ole edes toiminut väärin, kun olen sanonut omalle lapselle, että: Ei sinun tarvi käydä armeijaa vaan voit tulla pois. Ei kannata välittää vaikka KAIPIAINEN HUUTAA VAAN KESTÄ NIIN, KUIN MIES!
        Hän tuli pois ja minä sanoin hänelle, että: Sinähän olet käynyt kotona ARMEIJAN ja äitinä olen sentään kouluttanut sinut kestämään ja KYLLÄ SINÄ OLET KUNNON LAPIN SISSI!
        Hän kävi siviilipalveluksen ja siellä vartija koulutuksen.
        Minä riitelin veljeni kanssa niin minun poika kävi PANOSTAJA ÄIDIN päälle ja nappasi käsistä niin näppärästi kiinni, että en minä voinut mitään muuta, kuin mennä maahan!
        Olin sentään tuota ennen sanonut hänelle,kun panostajana palasin, että: Ota äidistä mallia ja tässä näet VOIMAA, mutta ET KÄYTÄ VOIMAA VÄÄRIN.
        Isäni nauroi aina ja sanoi, että: Kyllä näillä pojilla on äiti joka osaa kasvattaa pojista miehiä ilman armeijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole edes toiminut väärin, kun olen sanonut omalle lapselle, että: Ei sinun tarvi käydä armeijaa vaan voit tulla pois. Ei kannata välittää vaikka KAIPIAINEN HUUTAA VAAN KESTÄ NIIN, KUIN MIES!
        Hän tuli pois ja minä sanoin hänelle, että: Sinähän olet käynyt kotona ARMEIJAN ja äitinä olen sentään kouluttanut sinut kestämään ja KYLLÄ SINÄ OLET KUNNON LAPIN SISSI!
        Hän kävi siviilipalveluksen ja siellä vartija koulutuksen.
        Minä riitelin veljeni kanssa niin minun poika kävi PANOSTAJA ÄIDIN päälle ja nappasi käsistä niin näppärästi kiinni, että en minä voinut mitään muuta, kuin mennä maahan!
        Olin sentään tuota ennen sanonut hänelle,kun panostajana palasin, että: Ota äidistä mallia ja tässä näet VOIMAA, mutta ET KÄYTÄ VOIMAA VÄÄRIN.
        Isäni nauroi aina ja sanoi, että: Kyllä näillä pojilla on äiti joka osaa kasvattaa pojista miehiä ilman armeijaa.

Äitini uhkasi soittaa poliisit meille, mutta ei soittanut.
        Kerrankin olis POLIISEILLE OLLUT KUNNON TÖITÄ, kun sisko ja veli tappeli sekä muu SUKU HYÖKKÄSI minun kimppuun.
        Minä olin TIETENKIN SISKO joka veteli NYRKILLÄ VELJEÄ, koska hän sanoi minulle, että: SAAT LYÖDÄ MINUA, mutta et ota puukkoa!
        Minä olin siirtämässä veistä pois, koska minä olin VETÄMÄSSÄ VELJEÄNI TURPAAN JO MUUTENKIN. Meillä oli jo riitaa ja hän tunnusti tehneensä väärin ja antoi LUVAN LYÖDÄ HÄNTÄ NYRKEILLÄ.
        Hän kumartui ja sanoi, että: Lyö selkään niin lujaa, kuin pystyt.
        Minä vetelin nyrkeillä LAPALUIDEN väliin ja sehän oli VAIN HIERONTAA hänelle, koska hän minua huomattavasti ISOMPI.
        Hän sentään antoi minun purkaa RAIVOA, koska minulla oli PINNA KIREÄLLÄ muista asioista.
        En minä sitä kokenut väkivaltana vaikka poika nappasi kiinni, koska hän puristi ne loput RAIVOT pihalle.
        Joskus vain PERHE ON PARASTA vaikka voi ulospäin näyttää PAHOINPITELYLTÄ.
        Tuo ei ollut sitä, mutta äitini oli kateellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      156
      6329
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      49
      1763
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1434
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1044
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      931
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      909
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      888
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      867
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      865
    Aihe