Näin suomen veronmaksajien rahoja tuhlaillaa.n hahah kansalaistenko se pitää ratkaista

Anonyymi-ap

Keskusrikospoliisi on saanut kansalaisilta paljon yhteydenottoja Ulvilan murhaan liittyen.

MTV Uutiset kertoi tapaninpäivänä, että 18 vuotta sitten tapahtuneen murhan tutkinta on siirretty vuosien jälkeen Lounais-Suomen poliisista keskusrikospoliisille.

– Meille on tullut noin kymmenkunta yhteydenottoa, eli aika paljon. Ne ovat yllättäneet positiivisesti. Asiasta uutisointi on selvästi herättänyt ihmisissä ajatuksia ja mielenkiintoa, jutun uusi tutkinnanjohtaja, rikosylikomisario Olli Töyräs KRP:stä kertoo MTV Uutisille.

Ulvilassa tapahtuneesta Jukka S. Lahden murhasta tuli joulukuun alussa kuluneeksi 18 vuotta. Murha on yhä pimeä.

13

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

poliisi odottaa vain ahha heheh kovalla palkalla ei mitään uutta tule se on varma erotkaa pellet.

• Anonyymi

saatana ihmistenkö se pitää ratkaista eikö te poliisit ole sitä varten perkele.

• Anonyymi

murha on pimeä no niin on poliisitkin,,kummeli sketsistä menis koko touhu.

• Anonyymi

ei ihme et on rikollisia vapaana ko ihmisten kansalaisten täytyy ne rikokset ratkaista saatana mitä touhua.

• Anonyymi

lähe 20 vuotta ja saatna jonkun soittoa ei saatna on löyhässä tutkinta kuka pelle siellä erotkaa jo helvetissä lopputili tollaselle pelleilylle nauraahan teille venäjän hevosekki.

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

anneli auer ja aarnio keissi poliisit syyllisiä.

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

Kiinittäisin huomiota myös pariin tuoreeseen poliisin itsemurhaan jotka tapahtuneet sen jälkeen kun KRP ilmoitti aloittavansa jutun tutkinnan.

Etenkin kun paljastuu että poliisilla oli käsitys tekijästä ja tekotavasta jo tutkinnan alussa
      https://www.hs.fi/suomi/art-2000011110050.html

• Anonyymi

eeee

• Anonyymi

nnnn

• Anonyymi

kunta vaali asiaa hullu poliisi aloitti rahojen tuhlaamisen..

• Anonyymi

ddd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3854
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2458
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1497
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe