Onko taivas

Anonyymi-ap

Sosialistinen? Tuli vain mieleen, kun siellähän ei työnteolla itseä elätetä. Kuka maksaa enkelien palkan? Vai elääkö enkelit tulonsiirroilla. Onko myös valinnan vapaus, että töitä voi tehdä jos mielenkiintoa riittää. Karitsan häitä vietetään ja sinä aikana ei kuitenkaan töitä tehdä, ellei joku palo ole itsensä kehittämiseen. Ehkä kuitenkin harraste puolelta menee nämä taivaan työt.

Mb_76

80

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Onko sielläkin muka 8-tunnin työpäivät? 🐒

• Anonyymi

Jumala valvoo kokoajan sanoisin että 24 tunnin.

• Anonyymi

Ehkä työnteko on vapaa-ehtoista. Jos ne järjestävät koneet ja laitteet ja tilat, niin enemmän olen kuin tyytyväinen. Olosuhteet toivottavasti on ensiluokkaiset.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä työnteko on vapaa-ehtoista. Jos ne järjestävät koneet ja laitteet ja tilat, niin enemmän olen kuin tyytyväinen. Olosuhteet toivottavasti on ensiluokkaiset.

Mb_76

En ole koskaan käynyt taivaassa mutta uskon sen olevan niin ihana ja kaunis paikka että ihminen ei pysty edes kuvittelemaan millainen taivas todellisuudessa on.

• Anonyymi00022
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan käynyt taivaassa mutta uskon sen olevan niin ihana ja kaunis paikka että ihminen ei pysty edes kuvittelemaan millainen taivas todellisuudessa on.

Kyllä luulisi uskovaisilla riittävän adjektiiveja taivaan ihanuuksia kehumaan.
        Se nyt on ainakin selvää, että nyt Jumalalle lahjoitetuista kympeistä saa taivaassa satasia takaisin eli työ ei juurikaan kannata kun sapuskatkin voi hakea notkuvista juhlapöydistä.
        Joka ilta on taivaan riennot eli yhtä juhlaa on ikuisuus.
        Mitä niillä rahoilla siellä tekee on tosin vielä vastaamaton kysymys.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kyllä luulisi uskovaisilla riittävän adjektiiveja taivaan ihanuuksia kehumaan.
        Se nyt on ainakin selvää, että nyt Jumalalle lahjoitetuista kympeistä saa taivaassa satasia takaisin eli työ ei juurikaan kannata kun sapuskatkin voi hakea notkuvista juhlapöydistä.
        Joka ilta on taivaan riennot eli yhtä juhlaa on ikuisuus.
        Mitä niillä rahoilla siellä tekee on tosin vielä vastaamaton kysymys.

>>>>>Se nyt on ainakin selvää, että nyt Jumalalle lahjoitetuista kympeistä saa taivaassa satasia takaisin eli työ ei juurikaan kannata kun sapuskatkin voi hakea notkuvista juhlapöydistä<<<<

Olet pahasti erehtynyt mikäli luulet ettö Jumalan kanssa voisi bisnestä tehdä?

Rakkaus Jumalaan ja lähinnäiseen ei lähde itse keskeisestä " mitä minä tästä saan" ajatuksesta vaan rakkaudesta. (agape rakkaudesta)

”Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa. Siinä on rakkaus — ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme. Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt.

Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä. Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.”
        ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭4‬:‭9‬-‭13‬ ‭FB38‬‬

”Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.

Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭5‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi00057
        Anonyymi00032 kirjoitti:

>>>>>Se nyt on ainakin selvää, että nyt Jumalalle lahjoitetuista kympeistä saa taivaassa satasia takaisin eli työ ei juurikaan kannata kun sapuskatkin voi hakea notkuvista juhlapöydistä<<<<

Olet pahasti erehtynyt mikäli luulet ettö Jumalan kanssa voisi bisnestä tehdä?

Rakkaus Jumalaan ja lähinnäiseen ei lähde itse keskeisestä " mitä minä tästä saan" ajatuksesta vaan rakkaudesta. (agape rakkaudesta)

”Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa. Siinä on rakkaus — ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme. Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt.

Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä. Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.”
        ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭4‬:‭9‬-‭13‬ ‭FB38‬‬

”Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.

Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭5‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

Jaa, että rakkauspommitusta sitten keskustelun argumentiksi ?
        No sitähän se on ja ei se yllätä.

• Anonyymi

Ei, vaan "sininen ja valkoinen", kuten laulussakin sanotaan.

• Anonyymi

Ei ole. Jeesus kuuluu Persuihin.

• Anonyymi

tyhjäpään aikaakuluttava- aloitus, että saa päpättää, kun ei ole muutakaan tekemistä

• Anonyymi

Jumalan valtakuntahan on tiedetysti kommunistisen utopian näköinen ja kaltainen. Jumala hallitsee siinä "Isä aurinkoisena" sekä suoraan Pyhän Hengen toiminnalla ja Jeesuksen ilmestymisten avulla, että myös vanhimmiston toiminnan kautta.

Sellainenhan kristittyjen yhteisö oli alun alkujaan myös täällä maan päällä (kts. Ap.t. alkuseurakunta), kunnes luopumus aidosta uskosta ja kristillisyydestä tapahtui.

• Anonyymi

Eli sosialismi tulee siihen taivasten valtakuntaan. Vanhuksia on paljon ja ei näitä voi jättää suden suuhun. Helpoilla liikkeillä pääsee mukaan ylösottoon.

Toivottavasti myös yrittäjiä muistetaan tässä uudessa maassa. Musiikin teko siellä oli merkittävää, joka nuorisoa kiinnostaa.

Mb_76

• Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sosialismi tulee siihen taivasten valtakuntaan. Vanhuksia on paljon ja ei näitä voi jättää suden suuhun. Helpoilla liikkeillä pääsee mukaan ylösottoon.

Toivottavasti myös yrittäjiä muistetaan tässä uudessa maassa. Musiikin teko siellä oli merkittävää, joka nuorisoa kiinnostaa.

Mb_76

Sinulla on näky taivaasta! Ehkä tosiaan taivas on sosilistinen, mutta töitä voi tehdä, jos jaksaa. Nämähän on Karitsan häät, joten silloin ei töitä tarvitse tehdä, ellei itse harrastuksen puolelta halua tehdä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sinulla on näky taivaasta! Ehkä tosiaan taivas on sosilistinen, mutta töitä voi tehdä, jos jaksaa. Nämähän on Karitsan häät, joten silloin ei töitä tarvitse tehdä, ellei itse harrastuksen puolelta halua tehdä.

Näitä on hyvä miettiä, että mitä on rajan tuolla puolen! Jotkut pääsee näihin taivaan iloihin elävänä, eli ei kuole ollenkaan.

>>> Johannes 14:1-6
        Minä menen tekemään sijaa teille taivaaseen viittaa Johannes 14:1-6, jossa Jeesus kertoo, että hän menneekin valmistamaan teille sijaa Isän luo. Jeesus vastaa, että hän on totuus ja elämä, ja että ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin hän. Hän kertoo, että jos te tunnette minua, niin te tunnet myös Isäni, ja että te olette nähneet hänet. Tämä viittaa siihen, että Jeesus on totuus ja seurustaja, joka on kanssanne ikuisesti.
        www.raamattu.fi.<<<

Eli taivas voi olla sosialistinen. Joka neuvoo ihmisiä, etenkin nuoria musiikin pariin ja Mb_76 nimimerkin harrastastusten pariin. Joka täällä maan päällä ei ole aina onnistunut.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Näitä on hyvä miettiä, että mitä on rajan tuolla puolen! Jotkut pääsee näihin taivaan iloihin elävänä, eli ei kuole ollenkaan.

>>> Johannes 14:1-6
        Minä menen tekemään sijaa teille taivaaseen viittaa Johannes 14:1-6, jossa Jeesus kertoo, että hän menneekin valmistamaan teille sijaa Isän luo. Jeesus vastaa, että hän on totuus ja elämä, ja että ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin hän. Hän kertoo, että jos te tunnette minua, niin te tunnet myös Isäni, ja että te olette nähneet hänet. Tämä viittaa siihen, että Jeesus on totuus ja seurustaja, joka on kanssanne ikuisesti.
        www.raamattu.fi.<<<

Eli taivas voi olla sosialistinen. Joka neuvoo ihmisiä, etenkin nuoria musiikin pariin ja Mb_76 nimimerkin harrastastusten pariin. Joka täällä maan päällä ei ole aina onnistunut.

>>>>>>>> Johannes 14:1-6
        Minä menen tekemään sijaa teille taivaaseen viittaa Johannes 14:1-6, jossa Jeesus kertoo, että hän menneekin valmistamaan teille sijaa Isän luo.<<<<
        ----------
        Ei Johannes kirjoita että Jeesus menee taivaseen valmistaan sijaa.
        Jeesus puhuu tulevsta risti n kuolemastaan ja ylösnousemuksestaan jonka kautta Hän " ansaitsi" itselleen seurakunnan joka ei ole käsillä tehty rakennus vaan Hänen ruumiinsa joka on srk. Jumalan asumus Hengessä. Sitä hän meni ( ristille) valmistamaan

Se on Jumalan asumus Hengesssä ,jossa elävässä uskossa ts. uudestisyntynyt elää.

(Paavalin puheesta Efeson srk:n vanhimmille ts. paimenille, ts. pastoreille. ts. johtajille)

”Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.”
        ‭‭Apostolien teot‬ ‭20‬:‭28‬ ‭FB38‬‬

Ristin kuolemansa ja kuolleista ylösnousemuksensa ja kirkastumisensa sekä taivaaseen korottamisen jälkeen Hän tuli Hengessä opetuslastensa tykö takaisin. ( "...toisen puolustajan.....Totuuden Hengen... Kristuksen Hengen )
        ----------
        ”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.” Johannes‬ ‭14‬:‭2‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

Helluntai päivänä Pyhä Henki tuli opetus lapsiin . Heiilä sen jälkeen oli Jumala yhteys Hengessä. He saivat olla siellä missä Jeesus Kristuskin on " Hengessä".

”Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭15‬:‭45‬ ‭FB38‬‬

”Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.”
        ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭5‬:‭25‬ ‭FB38‬‬

”Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭9‬ ‭FB38‬‬

Kristuksen ruumiiseen so. srk:aan ei voi kuulua ellei ole uudestisyntynyt . Jumalan asunukseen Hengessä ei pääse ilman uudestisyntymistä.
        -------------
        ”Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle, joka on hänen ruumiinsa, hänen täyteytensä, joka kaikki kaikissa täyttää.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭1‬:‭22‬-‭23‬ ‭FB38‬‬
        -----------
        ”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,

jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;

ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭19‬-‭22‬ ‭FB38‬‬
        --------
        Taivaan valtakunnassa ei ole mitään " valmistamista" , se on ollut valmiina jo ennen maailman perustamista.

”Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.”
        ‭‭Matteus‬ ‭25‬:‭34‬ ‭FB38‬‬

Jeesuksen Kristuksen omat perivät ( jo maailman perustamisesta asti olleen) taivaan valtakunnan.

”Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭17‬ ‭FB38‬‬

Dan7:13"..Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen. 14...Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.........

18....Mutta Korkeimman pyhät saavat valtakunnan ja omistavat valtakunnan iankaikkisesti — iankaikkisesta iankaikkiseen....
        22 siihen asti kunnes Vanhaikäinen tuli ja oikeus annettiin Korkeimman pyhille ja aika joutui ja pyhät saivat omaksensa valtakunnan.....

27 Ja valtakunta ja valta ja valtakuntien voima kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Hänen valtakuntansa on iankaikkinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat häntä ja ovat hänelle alamaiset...."
        ------------
        "Kristuksesta" pois langennut tai muutenkin uskosta osaton ei peri taivasten valtakuntaa. On vaarallista elää lihan mukaan sen himoissa ja haluissa.

”Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.”
        ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭5‬:‭19‬-‭21‬ ‭FB38‬‬

Jatkuu....

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

>>>>>>>> Johannes 14:1-6
        Minä menen tekemään sijaa teille taivaaseen viittaa Johannes 14:1-6, jossa Jeesus kertoo, että hän menneekin valmistamaan teille sijaa Isän luo.<<<<
        ----------
        Jeesus puhuu tulevsta risti n kuolemastaan ja ylösnousemuksestaan jonka kautta Hän " ansaitsi" itselleen seurakunnan joka ei ole käsillä tehty rakennus vaan Hänen ruumiinsa joka on srk. Jumalan asumus Hengessä. Sitä hän meni ( ristille) valmistamaan

Se on Jumalan asumus Hengesssä ,jossa elävässä uskossa ts. uudestisyntynyt elää.

(Paavalin puheesta Efeson srk:n vanhimmille ts. paimenille, ts. pastoreille. ts. johtajille)

”Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.”

Ristin kuolemansa ja kuolleista ylösnousemuksensa ja kirkastumisensa sekä taivaaseen korottamisen jälkeen Hän tuli Hengessä opetuslastensa tykö takaisin. ( "...toisen puolustajan.....Totuuden Hengen... Kristuksen Hengen )
        ----------
        ”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.” Johannes‬ ‭14‬:‭2‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

Helluntai päivänä Pyhä Henki tuli opetus lapsiin . Heiilä sen jälkeen oli Jumala yhteys Hengessä. He saivat olla siellä missä Jeesus Kristuskin on " Hengessä".

”Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.”

”Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”

Kristuksen ruumiiseen so. srk:aan ei voi kuulua ellei ole uudestisyntynyt . Jumalan asunukseen Hengessä ei pääse ilman uudestisyntymistä.
        -------------
        ”Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle, joka on hänen ruumiinsa, hänen täyteytensä, joka kaikki kaikissa täyttää.”
        -----------
        ”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,

ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
        --------
        Taivaan valtakunnassa ei ole mitään " valmistamista" , se on ollut valmiina jo ennen maailman perustamista.

”Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.”

Jeesuksen Kristuksen omat perivät ( jo maailman perustamisesta asti olleen) taivaan valtakunnan.

”Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.”

Dan7:13"..Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen. 14...Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.........

18....Mutta Korkeimman pyhät saavat valtakunnan ja omistavat valtakunnan iankaikkisesti — iankaikkisesta iankaikkiseen....
        22 siihen asti kunnes Vanhaikäinen tuli ja oikeus annettiin Korkeimman pyhille ja aika joutui ja pyhät saivat omaksensa valtakunnan.....

27 Ja valtakunta ja valta ja valtakuntien voima kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Hänen valtakuntansa on iankaikkinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat häntä ja ovat hänelle alamaiset...."
        ------------
        "Kristuksesta" pois langennut tai muutenkin uskosta osaton ei peri taivasten valtakuntaa. On vaarallista elää lihan mukaan sen himoissa ja haluissa.

”Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.”
        ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭5‬:‭19‬-‭21‬ ‭FB38‬‬

Jatkuu....

Jatkuu

>>>>> Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.” <<<<<

”Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Minkä merkin sinä näytät meille, koska näitä teet?" Jeesus vastasi ja

sanoi heille: "Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä". Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?" Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭2‬:‭18‬-‭21‬ ‭FB38‬‬

Jeesus Kristus ristinkuolemansa ja ylösnousemuksensa kautta " valmisti" srk: n joka on Jumalan asumus Hengessä.

”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”

”kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.”
        ‭‭Kolossalaiskirje‬ ‭1‬:‭12‬-‭13‬ ‭FB38‬‬

Elävässä uskossa ts. uudestisyntynyt on JO TÄSSÄ AJASSA siirtynyt pimeyden vallasta Jeesuksen Kristuksen valtakuntaan. Maallisen ruumiin kuolemassa hänen uskonsa vaihtuu näkemiseksi.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Jatkuu

>>>>> Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.” <<<<<

”Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Minkä merkin sinä näytät meille, koska näitä teet?" Jeesus vastasi ja

sanoi heille: "Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä". Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?" Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭2‬:‭18‬-‭21‬ ‭FB38‬‬

Jeesus Kristus ristinkuolemansa ja ylösnousemuksensa kautta " valmisti" srk: n joka on Jumalan asumus Hengessä.

”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”

”kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.”
        ‭‭Kolossalaiskirje‬ ‭1‬:‭12‬-‭13‬ ‭FB38‬‬

Elävässä uskossa ts. uudestisyntynyt on JO TÄSSÄ AJASSA siirtynyt pimeyden vallasta Jeesuksen Kristuksen valtakuntaan. Maallisen ruumiin kuolemassa hänen uskonsa vaihtuu näkemiseksi.

Ja sitten jatketaan Raamatun jakeiden copypastaamisella keskustelun argumentiksi ?
        No tämähän me jo tiedetään eikä se yllätä.
        Lähinnä, että hohhoijakkaa.

• Anonyymi00014

Helluntailainen noussut puhumaan kauheita mahtikielellään.

• Anonyymi00016

En ole Helluntailainen, vaan Ev-lut kirkon jäsen. En myöskään halua luopua uskostani. Saa pitää Risti-riipusta hyvillä mielin ja käydä liikunta-kappelissa liikuntasuorituksen aluksi.

Mb_76

• Anonyymi00015

Infrastruktuuri vaatii työtä 24/7. Esimerkiksi jätehuolto. Miljardien ihmisten jätökset pitää hävittää esimerkiksi kompostoimalla.

• Anonyymi00017

Siinähän on taivasten valtakunnalle rastia kerrakseen, että saa jätehuollon toimimaan. Tietenkin myös jotain järkevää puuhastelua ylös-otetuille. On siinä rastia kerrakseen.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Siinähän on taivasten valtakunnalle rastia kerrakseen, että saa jätehuollon toimimaan. Tietenkin myös jotain järkevää puuhastelua ylös-otetuille. On siinä rastia kerrakseen.

>>>>>>Siinähän on taivasten valtakunnalle rastia kerrakseen, että saa jätehuollon toimimaan. Tietenkin myös jotain järkevää puuhastelua ylös-otetuille. On siinä rastia kerrakseen<<<<
        ----------
        ”Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."

Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.

Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.”
        ‭‭2. Pietarin kirje‬ ‭3‬:‭3‬-‭7‬ ‭FB38‬‬
        ---------

”Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.

Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa; ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".”
        ‭‭Ilmestyskirja‬ ‭21‬:‭1‬-‭5‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00018

>>>Ehkä kuitenkin harraste puolelta menee nämä taivaan työt.<<<

Työ, työ, - mikä työ? Mikä se työ on?

--------------

Ain niin, nyt mä hokaan!!!

Mitä työ siinä maleksitte?

• Anonyymi00019

Itse olin nuorena tosi aktiivinen. Myöskin tein hommia, mitkä on tosi arvokkaita vielä tänä päivänä. Desing puolella olin. Myöskin olen ollut Koneistajana niillä isoilla Apo:n koneilla, Arvo silläkin. Kuitenkin tarkeintä on se muotoiluala. Eli olen veistänyt puualalalta ja metallialalta myös. Nyt olen eläkkeellä, mutta etsin osa-aikatyötä, esim lehdenjakajan työtä. Tällä pystyn hommaamaan auton oston, eli palkat menisi autoon.

Kiinnostaa mitä se Jeesuksen sanonta tarkoittaa, että menen valmistamaan sijaa taivaaseen! Paikka siis kiinostaa ja minulla on ennakkoaavistus siitä.

Mb_76

• Anonyymi00046
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Itse olin nuorena tosi aktiivinen. Myöskin tein hommia, mitkä on tosi arvokkaita vielä tänä päivänä. Desing puolella olin. Myöskin olen ollut Koneistajana niillä isoilla Apo:n koneilla, Arvo silläkin. Kuitenkin tarkeintä on se muotoiluala. Eli olen veistänyt puualalalta ja metallialalta myös. Nyt olen eläkkeellä, mutta etsin osa-aikatyötä, esim lehdenjakajan työtä. Tällä pystyn hommaamaan auton oston, eli palkat menisi autoon.

Kiinnostaa mitä se Jeesuksen sanonta tarkoittaa, että menen valmistamaan sijaa taivaaseen! Paikka siis kiinostaa ja minulla on ennakkoaavistus siitä.

Mb_76

>>>>>>Kiinnostaa mitä se Jeesuksen sanonta tarkoittaa, että menen valmistamaan sijaa taivaaseen! Paikka siis kiinostaa ja minulla on ennakkoaavistus siitä.<<<
        ------

----------

-------------
        -----------

--------

• Anonyymi00020

Ei taivaassa ole mitään rahaa. Se instrumentti on siellä alakerran helvetissä saatanan leikkikaluna. Siellä saa tapella kolikoista ja painaa ympäripyöreitä työpäiviä.

• Anonyymi00021

Itse olen myös samaa mieltä, että ei sielä taivaassa ole rahaa. Eli jonkinlainen sosialistinen järjestemä, mutta sielä järjestelmä toimii. Tietenkin jos haluaa kehittää osaamistaan, niin sekin onnistuu. Sitten tulee vielä se 1000v alku ja joutuu pitämään elannostaan huolen. Joten itsensä kehittäminen on järkevää taivaasakin.

Mb_76

• Anonyymi00023

Ei ole. Taivaassa ei ole huolia. Taivaassa ei ole rakkautta, vihaa, kateutta eli ei mitään tunteita. Tunteet aiheuttavat ongelmia. Siellä ei taivaaseen mahdollisesti päässeitä tunneta sukulaisia, ei ketään. Miksi taivaassa tunnettaisiin lapsia tai vanhempia? Minkä ikäisenä haluat taivaassa olevasi. Ei kai nyt sentään 90 -vuotias tai 3 -vuotias taivaaseen päässyt halua olla sellainen koko ikuisuuden.. Joo, ei. Taivaassa ei ole tunteita, koska tunteet ovat kaikkien ongelmien, isojen ja pienien, syy. Taivaassa ollaan autisteja. Ei iloa ei surua, ei mitään. Eli onko taivas siis kuolema?

• Anonyymi00027

Taivas on täynnä Jumalan armoa ja rakkautta.

• Anonyymi00024

Ei ole taivasta vaan henkimaailma joka on tässä ympärillämme. Sinne joudutaan kaikki joksikin aikaa.

• Anonyymi00025

Varaa pöytä sivuilta.

• Anonyymi00026

Eräs teoria on, että uskovaiset menevät Uuteen Jerusalemiin. Tuo kaupunki olisi siis se sija, jota Jeesus meni valmistamaan. Jeesus on siis tehnyt ahkerasti töitä 2000 vuotta. Varmasti siellä riittää töitä muillekin.

Ilmestyskirja:
      21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      21:2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      21:3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      21:4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      21:5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      21:6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
      21:7 Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

• Anonyymi00028

Itse haluaisin tuoda tuotteitani siihen taivasten valtakuntaan. Minulla on tuotteita puu- ja metallialalta. Näitä yhdistelemällä saa näyttäviä käyttöesineitä. Eli toivottavasti muistetaan käsityöläistä/yrittäjää näissä taivas asioissa.

Jeesus Kristushan oli puusepän poika, joten varmasti pitää näistä minunkin käsitöistä?

Mb_76

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Itse haluaisin tuoda tuotteitani siihen taivasten valtakuntaan. Minulla on tuotteita puu- ja metallialalta. Näitä yhdistelemällä saa näyttäviä käyttöesineitä. Eli toivottavasti muistetaan käsityöläistä/yrittäjää näissä taivas asioissa.

Jeesus Kristushan oli puusepän poika, joten varmasti pitää näistä minunkin käsitöistä?

Mb_76

Tuo sinun puu/metalli käsityöt on ehkä enemmän harrastuksia? Näitä malleja kannattaa kyllä kerätä ja ehkä jonain päivänä nämä siirretään siihen Uuteen Jerusalemiin, jos käsityöt on näyttäviä ja nättejä.

Eli kannattaa jatkossakin kehitellä näitä uusia malleja! Ehkä jonain päivänä nämä päätyy Uuteen Jerusalemiin!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tuo sinun puu/metalli käsityöt on ehkä enemmän harrastuksia? Näitä malleja kannattaa kyllä kerätä ja ehkä jonain päivänä nämä siirretään siihen Uuteen Jerusalemiin, jos käsityöt on näyttäviä ja nättejä.

Eli kannattaa jatkossakin kehitellä näitä uusia malleja! Ehkä jonain päivänä nämä päätyy Uuteen Jerusalemiin!

Minulla on yksi suosikkityö nimeltään metsägrilli. Tätä olen työstänyt nyt vuosia. Siinä kompaktissa grillissä on savustuslaatikko, jonka saa grillin sisään, kun en tarvitse sitä. Myöskin käsin taottu paistinpannu on siinä ihan omaa käsityötä.

Myöskin tähän grilliin käy Trangian kamat paistopinnalle. Eli tämä on Ihan ehdoton suosikki mitä ehdotan UuteenJerusalemiin! Nämähän uudenmaan asukkaat ovat ahkeria retkeilijöitä?

Käsityötaitoa on enemmänäkin, mutta en voi paljastaa niitä kun yksityisyys kärsii.

Mb_76

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minulla on yksi suosikkityö nimeltään metsägrilli. Tätä olen työstänyt nyt vuosia. Siinä kompaktissa grillissä on savustuslaatikko, jonka saa grillin sisään, kun en tarvitse sitä. Myöskin käsin taottu paistinpannu on siinä ihan omaa käsityötä.

Myöskin tähän grilliin käy Trangian kamat paistopinnalle. Eli tämä on Ihan ehdoton suosikki mitä ehdotan UuteenJerusalemiin! Nämähän uudenmaan asukkaat ovat ahkeria retkeilijöitä?

Käsityötaitoa on enemmänäkin, mutta en voi paljastaa niitä kun yksityisyys kärsii.

Mb_76

Tämä Grilli on niin kompakti, että käy Helkaman tarakalle. Siinä oli lähtöasetelamat ja tein sen Helkamapyöräni mittojen mukaan. Painoa ei ole paljon ja ehdoton suosikki retkeilijöille. Sillä kyllä pärjää, kun voi savustaa kaloja, Vaikka savustuspinta ala ei ole suuri. Pari kolme ahventa sopii savustettavaksi.

Olen paljon saanut kiitosta tästä grillistä, eli se on hyvä.

Jotkut käsityöt on myös päätynyt julkisuuteen tuossa 2000vuonna. En voi kuitenkaan paljastaa mitä ne olivat.

Itse pidän puu-ja metallialan töistä, kun voi toteuttaa itseään ja iloa tulee myös tuotteen ostajalle!

Mb_76

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tämä Grilli on niin kompakti, että käy Helkaman tarakalle. Siinä oli lähtöasetelamat ja tein sen Helkamapyöräni mittojen mukaan. Painoa ei ole paljon ja ehdoton suosikki retkeilijöille. Sillä kyllä pärjää, kun voi savustaa kaloja, Vaikka savustuspinta ala ei ole suuri. Pari kolme ahventa sopii savustettavaksi.

Olen paljon saanut kiitosta tästä grillistä, eli se on hyvä.

Jotkut käsityöt on myös päätynyt julkisuuteen tuossa 2000vuonna. En voi kuitenkaan paljastaa mitä ne olivat.

Itse pidän puu-ja metallialan töistä, kun voi toteuttaa itseään ja iloa tulee myös tuotteen ostajalle!

Mb_76

Ehkä kuitenkin on hyviä harrastuksia nuo sinun käsityöt? Tiedä vaikka jotkut niistä päätyy Uuteen Jerusalemiin. Ei siis kannata luopua siitä alkuperäisestä "MetsäGrillistä". Retkeiliöitä on tässä maailmassa ja myös taivaissa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ehkä kuitenkin on hyviä harrastuksia nuo sinun käsityöt? Tiedä vaikka jotkut niistä päätyy Uuteen Jerusalemiin. Ei siis kannata luopua siitä alkuperäisestä "MetsäGrillistä". Retkeiliöitä on tässä maailmassa ja myös taivaissa.

Nämä on esikoisteoksia. Itse tein sen esikoistuotteeen ja ja möin sen rahan ahdeudessani 2000v alussa. Ei olisi pitänyt luopua siitä. Mutta onneksi ammattitaito on yhä tallella.

Itse arvostan korkealle tämän Metsägrillin ja myös muut työt joita olen tehnyt. Näillä avautuu taivaan portit, ja Jeesus Kristushan oli myös puusepän poika. Joten uskon että yksi Metalli/puualan osaaja pääsee mukaan Uuteen Jerusalemiin.

Mb_76

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Nämä on esikoisteoksia. Itse tein sen esikoistuotteeen ja ja möin sen rahan ahdeudessani 2000v alussa. Ei olisi pitänyt luopua siitä. Mutta onneksi ammattitaito on yhä tallella.

Itse arvostan korkealle tämän Metsägrillin ja myös muut työt joita olen tehnyt. Näillä avautuu taivaan portit, ja Jeesus Kristushan oli myös puusepän poika. Joten uskon että yksi Metalli/puualan osaaja pääsee mukaan Uuteen Jerusalemiin.

Mb_76

Kyllä normaali duunari pääsee helposti mukaan taivaan iloihin! Riittää yksikertainen rukous Jeesukselle. Jos on viitseliäisyyttä, niin voi tehdä myös käsitöitä, eli on jotain tuomisiakin mukana. Eli teet näitä töitä Jeesukselle Kristukselle. Myöskin näillä käsitöillä voi ansaita elannon taivasten valtakunnassa.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kyllä normaali duunari pääsee helposti mukaan taivaan iloihin! Riittää yksikertainen rukous Jeesukselle. Jos on viitseliäisyyttä, niin voi tehdä myös käsitöitä, eli on jotain tuomisiakin mukana. Eli teet näitä töitä Jeesukselle Kristukselle. Myöskin näillä käsitöillä voi ansaita elannon taivasten valtakunnassa.

Käärinliinoissa ei ole taskuja ja sinä pienessä päässäsi keksit, että saat sen grillin mukaan taivaisiin. Olkoon sitten kuinka hieno tahansa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Käärinliinoissa ei ole taskuja ja sinä pienessä päässäsi keksit, että saat sen grillin mukaan taivaisiin. Olkoon sitten kuinka hieno tahansa.

Itse olen sitä mieltä, että ihmisillä on paljon osaamista, mitä voi hyödyntää taivasten valtakunnassa. Itsellä on selkeitä käsitöitä, jotka toivottavasti kelpaa myös tulevaisuudessa. Nämä minun työt on desingiä. Eli muotoilu on tärkeää.

Kummalta tuntuisi, jos tätä voimavaraa ei hyödynnettäisi siinä tulevassa valtakunnassa.

Mb_76

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että ihmisillä on paljon osaamista, mitä voi hyödyntää taivasten valtakunnassa. Itsellä on selkeitä käsitöitä, jotka toivottavasti kelpaa myös tulevaisuudessa. Nämä minun työt on desingiä. Eli muotoilu on tärkeää.

Kummalta tuntuisi, jos tätä voimavaraa ei hyödynnettäisi siinä tulevassa valtakunnassa.

Mb_76

Sinähän olet oikea Superhihhuli noine enkelikohtaamisiin ja taivasten valtakunnastakin jo kerrot? Oletko siis ihan aikuisten oikeasti tavannut enkeleitä?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sinähän olet oikea Superhihhuli noine enkelikohtaamisiin ja taivasten valtakunnastakin jo kerrot? Oletko siis ihan aikuisten oikeasti tavannut enkeleitä?

Olen tavannut enkeleitä. mutta näilläkin oli siviili ammatti. Itse tutustuin auto valmistajaan joka kiinostui näistä minun autounelmista. Joten yhteistä oli. Myöskin tämä kaveri ei ollut tältä planeetalta, joten uskon että muitakin maita ja mantuja on, muuta kuin tämä maa planeetta. Mikael on myös kova sana enkelimaailmassa ja tietenkin Jeesus Kristus.

Eli enkelikohtaamisia on.

Mb_76

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Olen tavannut enkeleitä. mutta näilläkin oli siviili ammatti. Itse tutustuin auto valmistajaan joka kiinostui näistä minun autounelmista. Joten yhteistä oli. Myöskin tämä kaveri ei ollut tältä planeetalta, joten uskon että muitakin maita ja mantuja on, muuta kuin tämä maa planeetta. Mikael on myös kova sana enkelimaailmassa ja tietenkin Jeesus Kristus.

Eli enkelikohtaamisia on.

Mb_76

Nämä muut maat olivat sotatilassa. Eli tämä autovalmistaja oli myös kanafarmariksi ryhtynyt, kun ei ollut muita töitä. Valtio vei kaiken. Sillä oli vielä yksi armeija työntekijöinä. Ihmiset vain kyllästyivät siihen sortohallintoon ja nuiji maan tasalle sen sortohallinnan. Eli mitta vain täyttyi ja tuli kansan nousu. Tätä ei siis tapahtunut täällä maan päällä vaan sielä sisarus palaneetalla.

Myöskin oli autoharrastaja nimeltä Putput köhköh. Tämänkin mies oli rintamalla sotimassa.

Eli maailmankaikkeudessa soditaan ja odotetaan milloin nämä tyrskyt osuu tännekkin.

Mb_76

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Nämä muut maat olivat sotatilassa. Eli tämä autovalmistaja oli myös kanafarmariksi ryhtynyt, kun ei ollut muita töitä. Valtio vei kaiken. Sillä oli vielä yksi armeija työntekijöinä. Ihmiset vain kyllästyivät siihen sortohallintoon ja nuiji maan tasalle sen sortohallinnan. Eli mitta vain täyttyi ja tuli kansan nousu. Tätä ei siis tapahtunut täällä maan päällä vaan sielä sisarus palaneetalla.

Myöskin oli autoharrastaja nimeltä Putput köhköh. Tämänkin mies oli rintamalla sotimassa.

Eli maailmankaikkeudessa soditaan ja odotetaan milloin nämä tyrskyt osuu tännekkin.

Mb_76

Mielikuvitus on lahja! Vai uskotko oikeasti noihin sepustuksiin? Kuullostaa joltain psykoosi potillaan järjen juoksulta. vaikka vaikuttaa ihan todenperäiseltä. Liian tuubaa on nämä sinun enkeli kohtaamiset.

• Anonyymi00031

>>>>Ehkä kuitenkin harraste puolelta menee nämä taivaan työt.<<<<
      -------
      Eihän rakkautta ( agape) harrasteta?

Eihän onenapuu harrasta hedelmien tekemistä?
      Omenat ovat seurausta että oksa on kiinni puun rungossa josta elämän neste virtaa.

”Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa. Minä olen viinipuu, te olette oksat.

Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.”
      ‭‭Johannes‬ ‭15‬:‭4‬-‭6‬ ‭FB38‬‬

”Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette; mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia.”
      ‭‭Jaakobin kirje‬ ‭2‬:‭8‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

”Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa? Jos veli tai sisar on alaston ja jokapäiväistä ravintoa vailla ja joku teistä sanoo heille: "Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne", mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on? Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.

Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon. Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton?”
      ‭‭Jaakobin kirje‬ ‭2‬:‭14‬-‭20‬ ‭FB38‬‬

”Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia.

Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt.

Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.

Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭13‬:‭7‬-‭11‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00047

Harrastaa voi, mutta se on ei työnteolle. Karitsan häitä siis vietetään. Ethän myöskään ole pystynyt tekemään noita käsityömalleja muuta kuin harrastuksena täällä maan päällä?

• Anonyymi00048

Miten on yrittäjien laita? Jotka ovat ikänsä tehneet töitä ja nyt ylösoton seurauksena töitä ei saa enää tehdä. Eikö helpompaa ole järjestää heille tilat ja koneet. Joilla on jotain arvoa näillä tuotteilla.

Minä pääsen vapaamatkustajana näiden koneiden ja laitteiden pariin, ja minullahan on hyviä malleja joita voi myydä! Retkeilyalan tuotteita olen tehnyt. Jopa kansallista mielenkiintoa on herättänyt nämä tuotteet, eli olen ollut lehtien sivuilla. Metsä Grillejä siis valmistan metallista ja retkeilyveneitä puusta. Nyt tuli paljastettua liikaa itsestäni. Puu-ja metallialan töitä siis harrastan. Puulla ja metallilla ei ole paljon eroa, mutta metallilla on nämä Cnc-koneet, jotka miellyvämpiä metallin veistämiseen.

Mb_76

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Miten on yrittäjien laita? Jotka ovat ikänsä tehneet töitä ja nyt ylösoton seurauksena töitä ei saa enää tehdä. Eikö helpompaa ole järjestää heille tilat ja koneet. Joilla on jotain arvoa näillä tuotteilla.

Minä pääsen vapaamatkustajana näiden koneiden ja laitteiden pariin, ja minullahan on hyviä malleja joita voi myydä! Retkeilyalan tuotteita olen tehnyt. Jopa kansallista mielenkiintoa on herättänyt nämä tuotteet, eli olen ollut lehtien sivuilla. Metsä Grillejä siis valmistan metallista ja retkeilyveneitä puusta. Nyt tuli paljastettua liikaa itsestäni. Puu-ja metallialan töitä siis harrastan. Puulla ja metallilla ei ole paljon eroa, mutta metallilla on nämä Cnc-koneet, jotka miellyvämpiä metallin veistämiseen.

Mb_76

Työuran olen tehnyt Apon koneilla, eli koneista suurimilla. Nämä on cnc koneista mukavampia käsitellä, vaikka kappaleiden paino on 500kg ja yli. Tässä yhdistyy käsityö ja koneet. Asetukset pitää tehdä ja tämä on käsityötä. Muut työt hoitaa kone. Tietenkin pitää ohjelmoida kone. Mukava ammatti ja kukaan ei huohota niskaan, kun joutuu huolehtimaan niistä kalliista metallimöhkäleistä.

Nyt kyllä jo eläkkeellä ja harrastuksena menee nämä Metsägrilli jutut. Eli kannattaa osallistua kansalaisopiston Puu/ja metallialan koulutukseen.

Mb_76

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Työuran olen tehnyt Apon koneilla, eli koneista suurimilla. Nämä on cnc koneista mukavampia käsitellä, vaikka kappaleiden paino on 500kg ja yli. Tässä yhdistyy käsityö ja koneet. Asetukset pitää tehdä ja tämä on käsityötä. Muut työt hoitaa kone. Tietenkin pitää ohjelmoida kone. Mukava ammatti ja kukaan ei huohota niskaan, kun joutuu huolehtimaan niistä kalliista metallimöhkäleistä.

Nyt kyllä jo eläkkeellä ja harrastuksena menee nämä Metsägrilli jutut. Eli kannattaa osallistua kansalaisopiston Puu/ja metallialan koulutukseen.

Mb_76

Se on varmasti hieno grilli, kun olet työstänyt sitä vuositolkulla. Hätäilemällä ei saa kuin kuspäisiä lapsia. Tuotteita on tosiaan hyvä olla, että on jotain tuomisia siihen Rauhanajan valtakuntaan.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Se on varmasti hieno grilli, kun olet työstänyt sitä vuositolkulla. Hätäilemällä ei saa kuin kuspäisiä lapsia. Tuotteita on tosiaan hyvä olla, että on jotain tuomisia siihen Rauhanajan valtakuntaan.

Minulla on kyky tehdä näitä käsitöitä. Jotkut työt teen sen saman tien. Mutta tämä metsägrilli on eri tavaraa ja ja vaati enemmän perehtymistä retkeilijöiden elämään. A-muotoinen haudutus laatikko pitää tehdä vielä ja tämä teos muistuttaa Weberin grilliltä. Kylläkin ruostumattomasta teräksestä valmistettuna.

Savustuslaatikko on myös joka korvaa tätä haudutus osaa. Kuitenkin jätkan tästä, kun tilat ja koneet järjestyy. Eli kansalaisopistolle pitäisi päästä.

Mb_76

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Minulla on kyky tehdä näitä käsitöitä. Jotkut työt teen sen saman tien. Mutta tämä metsägrilli on eri tavaraa ja ja vaati enemmän perehtymistä retkeilijöiden elämään. A-muotoinen haudutus laatikko pitää tehdä vielä ja tämä teos muistuttaa Weberin grilliltä. Kylläkin ruostumattomasta teräksestä valmistettuna.

Savustuslaatikko on myös joka korvaa tätä haudutus osaa. Kuitenkin jätkan tästä, kun tilat ja koneet järjestyy. Eli kansalaisopistolle pitäisi päästä.

Mb_76

Ei muuta kuin ikuisuus projekti kainaloon ja veistämään kansalais opistolle lisää! Hyvä siitä tulee. Kun miettii joka nappulan tarkkaan.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mb_76

Ajattelet siis, että Metsägrilliä valmistetaan kolmessa vuorossa taivaan jäsenille? Kyllähän sielläkin on varman retkeilyn harrastajia. Ja maisemat ovat varmasti mielenkiintoiset.

Käsityöharrastus on kyllä kiva! ja sinulla on kovat odotukset tästä grillistä?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ajattelet siis, että Metsägrilliä valmistetaan kolmessa vuorossa taivaan jäsenille? Kyllähän sielläkin on varman retkeilyn harrastajia. Ja maisemat ovat varmasti mielenkiintoiset.

Käsityöharrastus on kyllä kiva! ja sinulla on kovat odotukset tästä grillistä?

Jotkut osaa laulaa, toiset osaa veistää puuta ja metallia. Kaikkia siis tarvitaan! Itsellä on siis malleja jotka kiinnostaa siinä taivasten kodissa. Hienoja malleja ne on omasta mielestänikin. Taivaissa on koneet, joita voi käyttää näissä käsitöissä.

Mb_76

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Jotkut osaa laulaa, toiset osaa veistää puuta ja metallia. Kaikkia siis tarvitaan! Itsellä on siis malleja jotka kiinnostaa siinä taivasten kodissa. Hienoja malleja ne on omasta mielestänikin. Taivaissa on koneet, joita voi käyttää näissä käsitöissä.

Mb_76

Tuo ei ole yhtään hullumpi ajatus, eli on jotain kotiin tuomisia, kun siirrytään ajasta ikuisuuteen. Jeesus Kristus tosiaan oli puusepän poika ja arvostaa näitä käsitöitä. Tiedä vaikka saat nämä työt mukaasi ja voit jatkojalostaa näitä.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Tuo ei ole yhtään hullumpi ajatus, eli on jotain kotiin tuomisia, kun siirrytään ajasta ikuisuuteen. Jeesus Kristus tosiaan oli puusepän poika ja arvostaa näitä käsitöitä. Tiedä vaikka saat nämä työt mukaasi ja voit jatkojalostaa näitä.

Tuo on hyvä ala tuo puusepän koulu. Itse päädyin veneenveistäjäksi ja tein veneitä työkseni kaupungin puolesta. Työt loppui ja opiskelin ensiksi koneistajan perustutkinnon ja sitten Cnc ammatti tutkinnon. Sen jälkeen olen toiminut koneistajana niillä isoilla koneilla. Nyt olen eläkkeellä.

Taivas asiat kiinnostaa ja toivon että nämä minun mallit päätyisi taivaisiin. Käsitöitä siis harrastan puusta ja metallista.

Mb_76

• Anonyymi00059

Pyry tykkää enemmän jalkapalloista Marinin jäljillä.

• Rauhan tervehdys.

Ronald Reagan totesi huumorikkaasti: "Sosialismi toimii kahdessa paikassa: taivaassa, jossa sitä ei tarvita, ja helvetissä , jossa se on aina ollut."

Vakavammin, kateuteen, katkeruuteen ja kaunaan perustuva sosialismin isä on saatana itse perusperiaatteeltansa, joka sai myös vain 30 hopearahasta kavaltamaan Vapahtajan.
      https://www.youtube.com/watch?v=Mq7ixTnyv2Q

Siunauksin, MM.

• Anonyymi00060

Olin siis oikeassa, että taivas on sosialistinen, mutta kaikki yrittää töillään elättää itsensä. Tämä on siis täysin vapaa ehtoista. Jos ei kiinnosta työnteko, niin ei tämäkään haittaa. Näitä kyllä voi katsoa paheksuen. Työ olot ja laitteet on hyvälaatuisia, eli työ on enemmän harrastuspohjaista.

Mb_76

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Olin siis oikeassa, että taivas on sosialistinen, mutta kaikki yrittää töillään elättää itsensä. Tämä on siis täysin vapaa ehtoista. Jos ei kiinnosta työnteko, niin ei tämäkään haittaa. Näitä kyllä voi katsoa paheksuen. Työ olot ja laitteet on hyvälaatuisia, eli työ on enemmän harrastuspohjaista.

Mb_76

Mb_76 nimimerkki aikoo mennä taivaisiin Grilli kainalossa? Jossa jatkaa työn jalostusta ja aikoo myydä näitä grillejä enkeleille, jotka ahkaria ratkeilijöitä? Onko tämä tosiaan noin helppoa?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Mb_76 nimimerkki aikoo mennä taivaisiin Grilli kainalossa? Jossa jatkaa työn jalostusta ja aikoo myydä näitä grillejä enkeleille, jotka ahkaria ratkeilijöitä? Onko tämä tosiaan noin helppoa?

Tämä metsägrilli on parhaimpia töitä mitä olen tehnyt metallista. Toki muitakin töitä on mutta ei niin hienoa. Itsellä oli muslimi-kaveri jonka kanssa tehtiin kisa, kumpi tekee hienomman grillin. Näillä muslimeilla oli myös omatekoisten grillin kisa netissä, että kuka tekee hienoimman. Nämä oli siis näitä evakkoon lähteneitä. Eli grilliharrastus on suosittua muslimien parissa.

Mb_76

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Tämä metsägrilli on parhaimpia töitä mitä olen tehnyt metallista. Toki muitakin töitä on mutta ei niin hienoa. Itsellä oli muslimi-kaveri jonka kanssa tehtiin kisa, kumpi tekee hienomman grillin. Näillä muslimeilla oli myös omatekoisten grillin kisa netissä, että kuka tekee hienoimman. Nämä oli siis näitä evakkoon lähteneitä. Eli grilliharrastus on suosittua muslimien parissa.

Mb_76

Tämä on aika kompakti grilli ja on tehty Helkaman tarakan mittojen mukaan. Myöskin tämän saa retkeilyrepun alaosaan ja ei paina paljon. Tämä grilli on omaa desingiä ja siksi arvokas minulle. Minulla on käyttämättömänä, koska en halua laittaa tulille. Esikoisteos ja siksi pidän sen koristeena, ennen kuin käytössä. Näitä pitäisi tehdä useita, että saisi yhden tulille. Myöskin kaavat pysyy tallella, kun pitää yhden grillin käyttämättömänä.

Muslimien kisaan parhaasta grillistä en osallistunut, mutta epäilen että tällä tuotteella olisi päässyt palkintopallille.

Mb_76

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Tämä on aika kompakti grilli ja on tehty Helkaman tarakan mittojen mukaan. Myöskin tämän saa retkeilyrepun alaosaan ja ei paina paljon. Tämä grilli on omaa desingiä ja siksi arvokas minulle. Minulla on käyttämättömänä, koska en halua laittaa tulille. Esikoisteos ja siksi pidän sen koristeena, ennen kuin käytössä. Näitä pitäisi tehdä useita, että saisi yhden tulille. Myöskin kaavat pysyy tallella, kun pitää yhden grillin käyttämättömänä.

Muslimien kisaan parhaasta grillistä en osallistunut, mutta epäilen että tällä tuotteella olisi päässyt palkintopallille.

Mb_76

Tämä grilli on hyvä lisä Trangialle, eli nämä Trangian kamat sopii hyvin tähän metsägrilliin. Myöskin käy kenttäpakin osat. Paistinpannukin on käsin taottuna ja savustuslaatikko joka sujahtaa sinne grillin sisuksiin kylmänä. Tosi vetävä kama on ja näitä pitäisi sitten valmistaa siinä tulevassa taivasten valtakunnassa. Myydään sitten vaikka enkeleille näitä retkeilykamoja. Myöskin minulla puuvene alan kokemusta ja lehtien palstoille olen päässyt näistä veneistä nuorena miehenä. Olin kyllä opissa venemestarilla. Eli ei ole omaa desingiä.Tämä siis nuoruutta.

Mb_76

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Tämä grilli on hyvä lisä Trangialle, eli nämä Trangian kamat sopii hyvin tähän metsägrilliin. Myöskin käy kenttäpakin osat. Paistinpannukin on käsin taottuna ja savustuslaatikko joka sujahtaa sinne grillin sisuksiin kylmänä. Tosi vetävä kama on ja näitä pitäisi sitten valmistaa siinä tulevassa taivasten valtakunnassa. Myydään sitten vaikka enkeleille näitä retkeilykamoja. Myöskin minulla puuvene alan kokemusta ja lehtien palstoille olen päässyt näistä veneistä nuorena miehenä. Olin kyllä opissa venemestarilla. Eli ei ole omaa desingiä.Tämä siis nuoruutta.

Mb_76

Käsityöala on kyllä kiva! Monia naisia kiinnostaa nykyään nämä käsityöt, esim puun veistäminen. Monet vielä sen sosiaalialan työn päälle käy näissä Kansalaisopiston kursseilla. Nämä on yllättävän käteviä puun veistämisessä. Sehän on sellaista pientä näpräystä ja naiset on parempia siinä. Itse myös harrastan kansalaisopistoja.

Mb_76

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Käsityöala on kyllä kiva! Monia naisia kiinnostaa nykyään nämä käsityöt, esim puun veistäminen. Monet vielä sen sosiaalialan työn päälle käy näissä Kansalaisopiston kursseilla. Nämä on yllättävän käteviä puun veistämisessä. Sehän on sellaista pientä näpräystä ja naiset on parempia siinä. Itse myös harrastan kansalaisopistoja.

Mb_76

Minulla on sisko joka on hurahtanut näihin käsitöihin. Nykyään remppaa ja sisustaa asuntoaan. Ihan muilla aloilla on töissä, mutta harrastaa näitä remppajuttuja. Itse olen harrastanut sisustusta jo vuosia.

• Anonyymi00067

Minulla on näky taivaista ja siellä nuorisoa ohjattiin musiikin tekemiseen. Tämä oli suosittua. Käsityöläisistä ei ole näkyä, mutta uskon, että tämä käsityöala on toivottu lisä taivaanvaltakuntaan. Eli suutari pysyköön lestissään, ja puuseppä kappaleidensa parissa.

Itse olen tehnyt hyvän uran puuseppänä ja koneistajana myös. Nyt kyllä jo eläkkeellä ja enemmän harrastuspohjaista on nämä käsityöt. Eli kansalaisopistolle pitää taas hakeutua ensi syksynä.

Mb_76

• Anonyymi00068

Tässä on rotu-syrjintää? Eli ev-lut kirkon edustajille ei saa vastata. Näillä on tosiaan joku kisa, että kuka on oikeassa. Vieraisiin leireihin ei saa kuikuilla. Olet siis väärällä palstalla noine ajatuksinesi. Tämä on sitä lahkolaisuutta parhaimmillaan!

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Tässä on rotu-syrjintää? Eli ev-lut kirkon edustajille ei saa vastata. Näillä on tosiaan joku kisa, että kuka on oikeassa. Vieraisiin leireihin ei saa kuikuilla. Olet siis väärällä palstalla noine ajatuksinesi. Tämä on sitä lahkolaisuutta parhaimmillaan!

En siis ole löytänyt paikkaa tässä some-maailmassa. Olen myös kirjoitellut köyhyyspalstalla ja yhtä nihkeä on ollut vastaanotto. Ehkä siksi kun en ole köyhä, vaikka elänkin minimi pudjektilla.

Toivottavasti löytyisi vielä palsta, jossa viihtyy.

Mb_76

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

En siis ole löytänyt paikkaa tässä some-maailmassa. Olen myös kirjoitellut köyhyyspalstalla ja yhtä nihkeä on ollut vastaanotto. Ehkä siksi kun en ole köyhä, vaikka elänkin minimi pudjektilla.

Toivottavasti löytyisi vielä palsta, jossa viihtyy.

Mb_76

Ei ole järkevää jatkaa köyhyys palstalla, kun sinä olet hyvin toimeentuleva eläkelläinen. Aiheuttaa vain kateutta. Myöskin Ev-lut kirkon jäsenenä en suosittele tälle palstalle kirjoittelemista. Kannattaa siis etsiä paremmat palstat.

• Anonyymi00071

Huomenna on tapaaminen Pastorin kanssa joka hyväksyy tämän ristin kannon. Jutellaan yleismaailllisia juttuja. Minulla on alkoholi ongelma. joten siihen haetaan ratkaisuja. Huomenna pitää siis olla paikalla kello 9. Muutakin elämää on kuin päihteiden täyttämä elämä.

Itsellä ei kotona arvaisi, että olen päihdeongelmainen, eli kaikki on vimpan päälle laitettu ja huomenna on tapaaminen pastorin kanssa

Mb_76

• Anonyymi00072

Sinulle riittää nämä Ev-lut jutut ja saat myös pitää sen käsin veistetyn ristin. Vielä saat neuvoja millä alkoholismi taltumiseen tarvitaan. Eli huomenna menet tapaammaan pappia? Toivottavasti on antoisa keskustelu.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Sinulle riittää nämä Ev-lut jutut ja saat myös pitää sen käsin veistetyn ristin. Vielä saat neuvoja millä alkoholismi taltumiseen tarvitaan. Eli huomenna menet tapaammaan pappia? Toivottavasti on antoisa keskustelu.

Vähän jännittää, mitä pappi sanoo minun elämästä. Aineellista pulaa ei siis ole, vaikka olenkin alkoholisti. Kun lähden seuraamaan Jeesusta Kristusta niin olen jo hyvin pärjäävä. Rahat ei siis mene humpuukiin.

Mb_76

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Vähän jännittää, mitä pappi sanoo minun elämästä. Aineellista pulaa ei siis ole, vaikka olenkin alkoholisti. Kun lähden seuraamaan Jeesusta Kristusta niin olen jo hyvin pärjäävä. Rahat ei siis mene humpuukiin.

Mb_76

Suosittelen lähteä seuraamaan Jeesusta Kristusta. Vaikka olet Ev-lut kirkon jäsen. Pääset vielä tuosta alkoholismista eroon ja oikea elämä avautuu. Jää näin varoja enemmän sisustukseen.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Suosittelen lähteä seuraamaan Jeesusta Kristusta. Vaikka olet Ev-lut kirkon jäsen. Pääset vielä tuosta alkoholismista eroon ja oikea elämä avautuu. Jää näin varoja enemmän sisustukseen.

Huomenna on tosiaan tapaaminen kirkon edustajan kanssa ja nämä ei katso pahalla minun ristiriipusta. Itsellä ei ole enemmän huolia, mutta alkoholismi painaa mieltä. Tämän jonka tapaan on ammattipappi. Ristit siis pysyy kaulalla, hellareiden vasta-ajauksista huolimatta.

Mb_76

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Huomenna on tosiaan tapaaminen kirkon edustajan kanssa ja nämä ei katso pahalla minun ristiriipusta. Itsellä ei ole enemmän huolia, mutta alkoholismi painaa mieltä. Tämän jonka tapaan on ammattipappi. Ristit siis pysyy kaulalla, hellareiden vasta-ajauksista huolimatta.

Mb_76

Onko tosiaan niin, että Hellarit ei pidä ristiriipuksia? Aika vieraalta uskonnolta kuullostaa. Mihin teidät haudataan? Entä häät ja muut menot. Ei kuullosta järkevältä.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Mb_76

Tosiaan se on niin, että rahat ei mene turhuuteen, kun lähdet seuraamaan Jeesusta. Eli se on Eko-teko. Puutteesta et kärsi, vaan saat sen ruoka-annoksen päivittäin. Toivottavasti pappi saa muutoksen aikaiseksi, että pääset tuosta alkoholismista eroon.

Taloushan sinua kiinnostaa noine köyhyyys palstan juttujen mukaan. Eli tee ekoteko ja lopeta se alkon käyttö, Saat näin enemmän varoja sisustukseen joka sinua kiinnostaa.

• Anonyymi00078

Taivaas ei ole sosialistinen.
      Taivas on monarkia, tarkemmin: teokratia = Jumalan, Kuninkaana hallitsema.

Kaikki toimivat siellä itsensä ja toistensa parhaaksi.

• Anonyymi00079

Kuningas kunta kyllä on, mutta sielä taivaissa on paljon vajaa kuntoisia, ja näille pitää tehdä tulonsiirtoja, tai eläkettä. Mutta sielä sosialismi toimii.

Mb_76

• Anonyymi00080

Tyhmäksi on mahdoton kasvaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      28
      1674
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1130
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1107
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1029
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      960
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      955
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      942
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      114
      888
    10. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      887
    Aihe