Onko taivas

Anonyymi-ap

Sosialistinen? Tuli vain mieleen, kun siellähän ei työnteolla itseä elätetä. Kuka maksaa enkelien palkan? Vai elääkö enkelit tulonsiirroilla. Onko myös valinnan vapaus, että töitä voi tehdä jos mielenkiintoa riittää. Karitsan häitä vietetään ja sinä aikana ei kuitenkaan töitä tehdä, ellei joku palo ole itsensä kehittämiseen. Ehkä kuitenkin harraste puolelta menee nämä taivaan työt.

Mb_76

24

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Onko sielläkin muka 8-tunnin työpäivät? 🐒

• Anonyymi

Jumala valvoo kokoajan sanoisin että 24 tunnin.

• Anonyymi

Ehkä työnteko on vapaa-ehtoista. Jos ne järjestävät koneet ja laitteet ja tilat, niin enemmän olen kuin tyytyväinen. Olosuhteet toivottavasti on ensiluokkaiset.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä työnteko on vapaa-ehtoista. Jos ne järjestävät koneet ja laitteet ja tilat, niin enemmän olen kuin tyytyväinen. Olosuhteet toivottavasti on ensiluokkaiset.

Mb_76

En ole koskaan käynyt taivaassa mutta uskon sen olevan niin ihana ja kaunis paikka että ihminen ei pysty edes kuvittelemaan millainen taivas todellisuudessa on.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan käynyt taivaassa mutta uskon sen olevan niin ihana ja kaunis paikka että ihminen ei pysty edes kuvittelemaan millainen taivas todellisuudessa on.

Kyllä luulisi uskovaisilla riittävän adjektiiveja taivaan ihanuuksia kehumaan.
        Se nyt on ainakin selvää, että nyt Jumalalle lahjoitetuista kympeistä saa taivaassa satasia takaisin eli työ ei juurikaan kannata kun sapuskatkin voi hakea notkuvista juhlapöydistä.
        Joka ilta on taivaan riennot eli yhtä juhlaa on ikuisuus.
        Mitä niillä rahoilla siellä tekee on tosin vielä vastaamaton kysymys.

• Anonyymi

Ei, vaan "sininen ja valkoinen", kuten laulussakin sanotaan.

• Anonyymi

Ei ole. Jeesus kuuluu Persuihin.

• Anonyymi

tyhjäpään aikaakuluttava- aloitus, että saa päpättää, kun ei ole muutakaan tekemistä

• Anonyymi

Jumalan valtakuntahan on tiedetysti kommunistisen utopian näköinen ja kaltainen. Jumala hallitsee siinä "Isä aurinkoisena" sekä suoraan Pyhän Hengen toiminnalla ja Jeesuksen ilmestymisten avulla, että myös vanhimmiston toiminnan kautta.

Sellainenhan kristittyjen yhteisö oli alun alkujaan myös täällä maan päällä (kts. Ap.t. alkuseurakunta), kunnes luopumus aidosta uskosta ja kristillisyydestä tapahtui.

• Anonyymi

Eli sosialismi tulee siihen taivasten valtakuntaan. Vanhuksia on paljon ja ei näitä voi jättää suden suuhun. Helpoilla liikkeillä pääsee mukaan ylösottoon.

Toivottavasti myös yrittäjiä muistetaan tässä uudessa maassa. Musiikin teko siellä oli merkittävää, joka nuorisoa kiinnostaa.

Mb_76

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sosialismi tulee siihen taivasten valtakuntaan. Vanhuksia on paljon ja ei näitä voi jättää suden suuhun. Helpoilla liikkeillä pääsee mukaan ylösottoon.

Toivottavasti myös yrittäjiä muistetaan tässä uudessa maassa. Musiikin teko siellä oli merkittävää, joka nuorisoa kiinnostaa.

Mb_76

Sinulla on näky taivaasta! Ehkä tosiaan taivas on sosilistinen, mutta töitä voi tehdä, jos jaksaa. Nämähän on Karitsan häät, joten silloin ei töitä tarvitse tehdä, ellei itse harrastuksen puolelta halua tehdä.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sinulla on näky taivaasta! Ehkä tosiaan taivas on sosilistinen, mutta töitä voi tehdä, jos jaksaa. Nämähän on Karitsan häät, joten silloin ei töitä tarvitse tehdä, ellei itse harrastuksen puolelta halua tehdä.

Näitä on hyvä miettiä, että mitä on rajan tuolla puolen! Jotkut pääsee näihin taivaan iloihin elävänä, eli ei kuole ollenkaan.

>>> Johannes 14:1-6
        Minä menen tekemään sijaa teille taivaaseen viittaa Johannes 14:1-6, jossa Jeesus kertoo, että hän menneekin valmistamaan teille sijaa Isän luo. Jeesus vastaa, että hän on totuus ja elämä, ja että ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin hän. Hän kertoo, että jos te tunnette minua, niin te tunnet myös Isäni, ja että te olette nähneet hänet. Tämä viittaa siihen, että Jeesus on totuus ja seurustaja, joka on kanssanne ikuisesti.
        www.raamattu.fi.<<<

Eli taivas voi olla sosialistinen. Joka neuvoo ihmisiä, etenkin nuoria musiikin pariin ja Mb_76 nimimerkin harrastastusten pariin. Joka täällä maan päällä ei ole aina onnistunut.

• Anonyymi00014
      UUSI

Helluntailainen noussut puhumaan kauheita mahtikielellään.

• Anonyymi00016
        UUSI

En ole Helluntailainen, vaan Ev-lut kirkon jäsen. En myöskään halua luopua uskostani. Saa pitää Risti-riipusta hyvillä mielin ja käydä liikunta-kappelissa liikuntasuorituksen aluksi.

Mb_76

• Anonyymi00015
      UUSI

Infrastruktuuri vaatii työtä 24/7. Esimerkiksi jätehuolto. Miljardien ihmisten jätökset pitää hävittää esimerkiksi kompostoimalla.

• Anonyymi00017
        UUSI

Siinähän on taivasten valtakunnalle rastia kerrakseen, että saa jätehuollon toimimaan. Tietenkin myös jotain järkevää puuhastelua ylös-otetuille. On siinä rastia kerrakseen.

• Anonyymi00018
      UUSI

>>>Ehkä kuitenkin harraste puolelta menee nämä taivaan työt.<<<

Työ, työ, - mikä työ? Mikä se työ on?

--------------

Ain niin, nyt mä hokaan!!!

Mitä työ siinä maleksitte?

• Anonyymi00019
        UUSI

Itse olin nuorena tosi aktiivinen. Myöskin tein hommia, mitkä on tosi arvokkaita vielä tänä päivänä. Desing puolella olin. Myöskin olen ollut Koneistajana niillä isoilla Apo:n koneilla, Arvo silläkin. Kuitenkin tarkeintä on se muotoiluala. Eli olen veistänyt puualalalta ja metallialalta myös. Nyt olen eläkkeellä, mutta etsin osa-aikatyötä, esim lehdenjakajan työtä. Tällä pystyn hommaamaan auton oston, eli palkat menisi autoon.

Kiinnostaa mitä se Jeesuksen sanonta tarkoittaa, että menen valmistamaan sijaa taivaaseen! Paikka siis kiinostaa ja minulla on ennakkoaavistus siitä.

Mb_76

• Anonyymi00020
      UUSI

Ei taivaassa ole mitään rahaa. Se instrumentti on siellä alakerran helvetissä saatanan leikkikaluna. Siellä saa tapella kolikoista ja painaa ympäripyöreitä työpäiviä.

• Anonyymi00021
        UUSI

Itse olen myös samaa mieltä, että ei sielä taivaassa ole rahaa. Eli jonkinlainen sosialistinen järjestemä, mutta sielä järjestelmä toimii. Tietenkin jos haluaa kehittää osaamistaan, niin sekin onnistuu. Sitten tulee vielä se 1000v alku ja joutuu pitämään elannostaan huolen. Joten itsensä kehittäminen on järkevää taivaasakin.

Mb_76

• Anonyymi00023
      UUSI

Ei ole. Taivaassa ei ole huolia. Taivaassa ei ole rakkautta, vihaa, kateutta eli ei mitään tunteita. Tunteet aiheuttavat ongelmia. Siellä ei taivaaseen mahdollisesti päässeitä tunneta sukulaisia, ei ketään. Miksi taivaassa tunnettaisiin lapsia tai vanhempia? Minkä ikäisenä haluat taivaassa olevasi. Ei kai nyt sentään 90 -vuotias tai 3 -vuotias taivaaseen päässyt halua olla sellainen koko ikuisuuden.. Joo, ei. Taivaassa ei ole tunteita, koska tunteet ovat kaikkien ongelmien, isojen ja pienien, syy. Taivaassa ollaan autisteja. Ei iloa ei surua, ei mitään. Eli onko taivas siis kuolema?

• Anonyymi00024
      UUSI

Ei ole taivasta vaan henkimaailma joka on tässä ympärillämme. Sinne joudutaan kaikki joksikin aikaa.

• Anonyymi00025
      UUSI

Varaa pöytä sivuilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      95
      4341
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      51
      3205
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      37
      2927
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      34
      2038
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      1718
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      63
      1634
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      49
      1480
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1390
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      68
      1304
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1276
    Aihe