ei vaan mainitse sitä, että puolue räkyttää oppositiossa ja vaihtoehtobudjettikin on todettu pelkäksi hötöksi. Eikä oppositiossa paljon vaikuteta.
Tässä tilanteessa SDP:n on helppo kerätä kannatusta, mutta jos sattuu voittaan vaalit niin kovin tulee vaikea taival oleen Antilla, sinipuna tuskin onnistuu joten mikä eteen?
Mutta demarien lapsellisuus tulee esiin tuossa SDP:n kannatuksen hehkutuksessa, ja niin paljon ovat päivän mittaan spammanneet siihen juttuun vastauksia, että se nousi trendaaviin.
Äärimmäisen lapsellista touhua demareilta täällä - isoja lapsia.
Demari jo kuuden aikaan aamusta tullut kehuun kuinka SDP:llä on kova kannatus
22
127
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en äänestä populisti demareita.
- Anonyymi
Itse en äänestä populisti persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en äänestä populisti persuja.
Ihan sama, minä äänestän aina oikeistoa.
- Anonyymi
Palstademarit on noloja.
- Anonyymi
Palstapersut on noloja.
- Anonyymi
🙄🙄🥱🥱🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstapersut on noloja.
No ketkä niitä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstapersut on noloja.
Mitäs papukaija?
- Anonyymi
Olisipa yhtä innokas tarttumaan oma-alotteisesti töihin. Pitää olla opastus ja työohjeet ihan yksinkertaiseenkin työvaiheeseen.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi.
- Anonyymi
Palstan sosset saa pienestä sen ilonsa.
- Anonyymi
Palstan pers.persut saa pienestä sen ilonsa.
- Anonyymi
Ja sen huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan pers.persut saa pienestä sen ilonsa.
Miltä tuntuu olla kelapummi?
- Anonyymi
Antin tarvii vain jatkaa piileskelyään niin kannatus tuntuu nousevan.
- Anonyymi
Se on helppoa nyt oppositiossa.
- Anonyymi
Mikä sinua tänään kiukututtaa? Onko jotakin mistä tahtoisit puhua? Mitä kuuluu?
- Anonyymi
Minua huvittaa palstan demarien lapsellinen ilo SDP:n kannatuksesta, vaikka sillä kannatuksella ei nyt ole mitään väliä.
- Anonyymi
Et vaikuta kovin huvittunelta. Kuitenkaan.
Et taida käsittää että jotkut tekee yötöitäkin.
Aamuyöstä hommat tehty, väsy painaa. Suden hetkeksi sanotaan.
Virkistän itseäni lukemalla kommenttejasi.
Valta ja vastuu on hallituksella. Opposition tehtävä on tuoda omia näkemyksiään esille.
Kenen syy on että niillä vaan kannatus nousee???- Anonyymi
Juu juu juu.....heheheee.
- Anonyymi
"Demari jo kuuden aikaan aamusta tullut kehuun kuinka SDP:llä on kova kannatus, ei vaan mainitse sitä, että puolue räkyttää oppositiossa"
Mitäs mainitsemista tuossa on?
Demarit nosti kannatustaan oltuaan yhden vaalikauden hallituksessa pääministeripuolueena, niin totta kai se nostaa kannatustaan myös oppositiossa. - Anonyymi
niin hötöksi joka oli pääsääntöisesti samanlainen kuin hallirusohjelm...eli hallitukselle ei kelvannut oma tekemä ohjelma...saatanan pellet...SDP JYRÄÄ TEIDÄT , KERMAPERSEET
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730