”Jumalamme nimeen, pyydän sinua olemaan armollinen heitä kohtaan, jotka ovat peloissaan nyt. Demokraattien, republikaanien ja riippumattomien äänestäjien perheissä on homo-, lesbo- ja translapsia, ja osa heistä pelkää henkensä puolesta.”
"Kristillisyyden ytimestä kumpuava viesti oli kuitenkin liikaa Trumpille"
Tuossa nyt suoraan sanotaan se mistä nykyajan kristinuskossa on käytännössä kyse.... Moderni kristinusko haluaa suojella seksuaalisesti poikkeavia henkilöitä ja edistää heidän toimintaansa.
Eikö raamatun sanalla ole enää mitään merkitystä? Vai lukevatko kristityt edes ylipäätään enää raamattua....
Mariann Edgar Budde pyysi Trumpia olemaan armollinen
10
270
Vastaukset
- Anonyymi
Oipiääåptyyöyh taitaa ol turha toivo . Nyt Trump armahti rahakkaan huumerikollisen elinkautisesta tuomiosta.
- Anonyymi
Tämä aika on hullujen aikaa. Putin käyttää hullunmiehen taktiikkaa, pelotellessaan Euroopan vellihousuja. Trump panee paremmaksi . Hamas, Hizbollah, Iran ja koko lähi itä tottelee Trumpin mielihaluja, He paskovat housuihinsa bunkkereissaan vapistessaan, odottaen milloin jätti pommit tunkevat heidän piiloihinsa. Putinkaan ei enää uskalla juonia. tietäessään, että vielä hullumpi on astunut esiin. Euroopan vellihousut vielä vetoavat sopimuksiin, paeten niiden turviin, vaikka Putin on heittänyt ne jo aikoja sitten roskiin.
- Anonyymi
Piispa pyysi puheessaan armoa ihmisille.
Tietenkään se ei Trumpia miellyttänyt kun on vaaliteemanaan luvannut poistaa nämä henkilöt maasta.
Ymmärrän todella rikolliset ja huume porukan, mutta kunnon ihmisiä jotka tekevät töitä ja elävät kunnolla eikö heidän voisi antaa olla maassa.
Piispa sanoi hyvin että tämän päivän amerikkalaiset ovat myös muukalaisia.
Trumpin anteeksi pyyntö vaatimus kirkolle oli käsittämätöntä.
Piispa joka rukoilee kaikkien puolesta ei ole tehnyt mitään väärää.
Piispan puhe oli hyvä ja kaikkia puhutteleva. Selvästi se meni myös Trumpin ihon alle. Armo on se jota me kaikki voisimme tutkia ja miettiä omia tekoja ja sanomisia.
Ei ole kukaan toista parempi ei edes presidentti. - Anonyymi
Itseä huolettaa miten transihmiset tullaan eliminoimaan maasta. Aseita on joka ukolla. Jos alkaa tappamaan transuja, niin saako tappaja tuomiota vai kunniamerkin?
Kun antaa pahalle pikkusormen, vie se helposti koko käden. Ei mitään eroa natsitouhuista.- Anonyymi
Woke-piispat ovat alinta saastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Woke-piispat ovat alinta saastaa.
Tällainen kommentti sallitaan täällä. Mihin Suomi on menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen kommentti sallitaan täällä. Mihin Suomi on menossa?
Tyypillinen "jenkin mielipide".
- Anonyymi
Onneksi meillä on liberaali presidentti. Suomen on osoitettava, että emme hyväksy Trumpin arvoja kaikissa asioissa. Meidän on pakko olla rähmällään tietyissä asioissa, mutta ihmisoikeuksissa Suomi on Jeesuksen seuraaja.
- Anonyymi
Miten voi lukea raamattua ylipäätään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667