Pelkkää ilmastoskeidaa ja Trumpista itkemistä. Eikä tietenkäänvastapuolta mukana keskustelussa.
Ristus sentään! Omituista mölinää ja propagandaa vuodesta toiseen.
Ja lisää tulee...
A-Studion propaganda ylitti aiemmat sekoilut
12
95
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ylen "journalismi" on pitkään ollut pikemminkin yksipuolista propagandaa.
- AnonyymiUUSI
Sen vastapuolen pitäisi ensin vähän opiskella esimerkiksi tieteen perusteita jotta heitä voisi kutsu tuonne keskustelemaan. Pelkkä öyhötys ei ole keskustelemista!
- AnonyymiUUSI
Tiede, mutta käytännössä vain länsi kustantaa sen lystin eikä tuloksista ole kokonaisuudessaan mitään takeita. Suuri osa on päästöistä ja saasteista on täysin hallitsematonta. Ja ne kaikkea haluavat ihmismassat, jotka ei ole tieteistä kuulleetkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiede, mutta käytännössä vain länsi kustantaa sen lystin eikä tuloksista ole kokonaisuudessaan mitään takeita. Suuri osa on päästöistä ja saasteista on täysin hallitsematonta. Ja ne kaikkea haluavat ihmismassat, jotka ei ole tieteistä kuulleetkaan.
Ihan hei näin vain että pahimpia päästäjiä on neljä joista pahimmat Kiina ja Intia. Tietenkin noilla kokoakin, mutta näin.
Tämä pikku Suomi täällä ei pajoa päästele.
- AnonyymiUUSI
Surkeaa tuotantoa, surkea vetäjä, surkeat aiheet, surkeat höpisijät.
- AnonyymiUUSI
Natsitervehtijä Musk ja korvapuoli Trump, maailman tyhmin ja juntein pari jolla ei ole aivoja. Woke jyrää kaksi valkoista vähemmistön ääliötä. #wokewoke
- AnonyymiUUSI
Natsitervehtijä Musk ja korvapuoli Trump, maailman tyhmin ja juntein pari, jolla ei ole aivoja. Woke jyrää kaksi valkoista vähemmistön ääliötä. #wokewoke
- AnonyymiUUSI
Kokoomustyyppi oli tuon porukan surkein selityksineen. Miten nuo kokoomuslaiset ovat kaikki samanlaisia teennäisiä fraasipellejä, ei mitään sisältöä jutuissa. Ylen toimittajat voisivat opetella keskeyttämään liian innokkaan höpisijän. Poliitikot ovat tietysti paskapuhumisen ammattilaisia ja juttua riittää mutta kyllä heidät voi keskeyttää.
- AnonyymiUUSI
Joo ja muutenkin määritellä mitä haastateltavat puhuvat, laittaa sanat suuhun ja jos ei auta niin mikki pois vain. Eikä sitten enää kutsuta haastatteluun, ei mitään toivoa. ja sitten jos vielä jossain näkyy mielipiteitä joista toimittajat eivät pidä, niin voi vaikka...
- AnonyymiUUSI
Odotettavissa 4 vuotta Trumpin mollaamista.
- AnonyymiUUSI
Ja tuosta paskajournalismista ollaan pakotettuja maksamaan 🤬
- AnonyymiUUSI
Orpo vetää teitä perseeseen ja varmaan putinia ja trumpiakin ja ties ketä.
Kyllä sekin saa vielä joskus rautakangesta perseeseen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345518Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852519Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271339JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51275En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171049Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43853Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4847HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796