Häneen voi luottaa ja turvautua aina kun Jumalaa seuraavat uskovaiset ovat vainoamassa ja juoksemassa perässä Raamattua heiluttaen ja höpöttäen taukoamatta. Minä seuraan Luciferia koska hän ei tuomitse minua kuten Jumala tuomitsee. Luciferin luokse jokainen ihminen on aina tervetullut omana itsenään.
Lucifer on ainut enkeli joka hyväksyy kaikki ihmiset sellaisina kuin he ovat
8
239
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hyväksyy synteineen kaikkineen ja haluaa viedä jokaisen ihmisen mukanaan Helvettiin joka on valmistettu hänelle ja kaikille jotka häntä seuraavat, siellä ei tuli sammu eikä madot kuole. Lucifer vihaa sammumattomalla vihalla Jumalaa ja jokaista ihmistä koska Jumala loi ihmisen kaltaisekseen, kuvakseen mieheksi ja naiseksi Hän loi heidät sekä yhteyteensä. Naista vielä erikseen koska Jumala lupasi naiselle että hänen siemenestään (munasolusta) syntyisi Messias joka polkee rikki käärmeen pään ja käärme on pistävä Häntä kantapäähän.
Tämä tapahtui Israelissa n.2000 vuotta sitten Juudean maakunnassa, pienessä Betlehemin kaupungissa Juudaan sukukunnasta ja kuningas Daavidin suvusta Josefin ja neitsyt Marian esikoiseksi, Hänen nimensä on Jeesus Kristus joka sovitti maailman synnit hengellään ja verellään Golgatalla että jokainen joka uskoo Häneen pelastuisi Helvetin tuomiolta.
Tästä syystä Lucifer vihaa juutalaisia ja Israelia enemmän kuin mitään muuta kansaa, palestiinalaiset ovat Luciferin Valittu Kansa tuhoamaan Israel, hänen tahtonsa on tappaa jokainen tunnustava kristitty. Näillä kahdella on merkittävä rooli lopun ajan eskatologiassa joka johtaa Luciferin vallan päättymistä Maa planeetalla, eikä se aika enää liian kaukana ole kun hän saa kahleet ja hänet heitetään Syvyyteen 1000 vuodeksi jonka jälkeen hänet päästetään vähäksi aikaa villitsemään kansat viimeiseen sotaansa jonka hän häviää ja hänet heitetään Helvettiin.
Koittaa Kuoleman ylösnousemus jossa jokainen joka on kuollut ilman Jeesusta saa saman kehon kuin hänellä kun hän kuoli kaikkine sairauksineen ja vammoineen. Tuonela tyhjenee Tuomiopäivänä kun jokainen ihminen kutsutaan Suuren Valkoisen tuomioistuimen eteen jossa istuu Jeesus Kristus, nyt Tuomarina ja jokainen ihminen saa sen mukaan kuin on sanonut, tehnyt ja ajatellut. Kaikki ne on kirjoitettu Tekojen kirjaan, on toinen kirja, Karitsan Elämän kirja, jokainen, jonka nimeä ei löydy siitä kirjasta heitetään Helvettiin jossa Saatana, Antikristus ja Väärä profeetta jo ovat. Tuonela ja vihollisista viimeinen, Kuolema, heitetään Helvettiin.
Tämä ulottuvuus, universumi ja Maa planeetta katoavat eikä niille sijaa löydy. Jumala luo uudet taivaat ja maan, siis uuden ulottuvuuden kadonneen tilalle.
Lucifer rimpuilee kaikin voimin vastaan ettei sitä tapahtuisi ja uskoo jos hän saisi tapettua juutalaiset ja tuhottua Israelin valtion sekä tunnustavat kristityt niin hän pääsisi sen jälkeen murhaamaan vapaasti jokaisen ihmisen Maa planeetalta, rakkautta ei hänessä ole.
Jumala rakastaa sinua, mutta Hän vihaa sinun syntejäsi jotka vie sinut Helvettiin. Kuka tai mikä on sinun elämäsi keskiössä, Jumala sanoi "Minä Olen sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia Minun rinnallani", mitkä ovat jumaliasi, lihava osakesalkku, bisneksesi, maatilasi, toimeentulosi, perheesi tms. Luovu siis kaikista jumalistasi, missä on sinun aarteesi, siellä on sydämesi, ei kukaan voi palvella kahta herraa, et voi rakastaa rahaa ja rakastaa Jumalaa. Anna siis elämäsi Jeesukselle, Hän pitää sinusta huolen, Hän antaa sinulle työpaikan, toimeen tulosi ilman tuskaa, huolta ja murhetta kuinka minun nyt käy, asuntolainat lankeaa maksettavaksi, leipää on saatava pöytään perheelleni, työpaikka on vaarassa, firma menossa konkurssiin, suhteeni on päättymässä jne.
Sinulla on stressi päällä, mielenterveytesi horjuu, epätoivo valtaa mielesi etkä näe enää elämää sen jatkumisen arvoisena. Jeesus Kristus on henkilö kohtainen vastaus sinulle, anna Hänen hoitaa sinun ongelmasi joista ensimmäinen on sinun syntisi, Golgatan veressä on Voima, se pesee sinut puhtaaksi synneistäsi ja näin yhteys on Jeesuksen Kristuksen kautta Taivaan Isään syntynyt ja saat luottaa Häneen joka on suurempi kuin se joka maailmassa on.
Tämä saattaa olla sinulle viimeinen kutsu Taivaallisiin, Jumala kutsuu ihmistä kahdesti tai kolmasti ja jos ihminen hylkää kutsun, Jumala ei kutsu häntä enää ja ihminen vaeltaa tanssien, laulaen ja bilettäen kohti kuolemaansa, toki ihminen voi olla sitten hyvinkin uskonnollinen tai kova ateisti eikä hän voi koskaan enää tulla elävään uskoon. Älä enää epäröi vaan antaudu Hänelle ehdoitta, aseta Jeesus Kristus elämäsi keskiöön ja Hän hoitaa loput.
Jumalan Armo, Rakkaus, Rauha, Siunaus ja Anteeksianto olkoon kaikkien teidän kanssanne päivienne loppuun asti, Herramme tulee pian. - Anonyymi
Ryöväri sanoi että se tulee usein.
- Anonyymi
Valontuoja tai valonkantaja. Miten tuo nimi on kääntynyt tarkoittamaan paholaista
- Anonyymi
HUomasitko, ettei tämä paikka ole saata-nistien kirjoitteluipaikka?? Minusta kirjoitit paskaa isolla lapiolla.
- Anonyymi
jopa pirun etunimikin o kertoo. että h'n vihaa ihmisiä.
- Anonyymi
Kiukuttaako sinua? Ärsyttääkö? Raivostuttaako? Tunnetko olosi äreäksi vaakuksi jonka tekisi mieli paiskoa tavaroita pitkin asuntoa?
Minä kirjoitan mielipiteeni minne haluan ja sinun on vain siedettävä sitä tai olla lukematta aloituksiani.
- Anonyymi
Luciferiin ei voi turvautua. Hän ei ole turva kenellekään. Itse asiassa, hän, nyt vielä ollessaan maan valtiaana, on maan alistaja ja siten myös ihmisten. Todellinen Kuningas ja ruhtinasten Ruhtinas kun on Jeesus.
Saatananpalvojat ovat hänelle yhtä tyhjänpäiväisiä kuin nekin, jotka epäsuorasti häntä kumartavat. Hän ei välitä kenenkään muun asioista kuin itsensä.
Saatanan palvominen on sama kuin joku ihailisi väkivaltaista, hyväksikäyttävää, juoppoa, itserakasta jne vanhempaansa.
Minusta on mahtavaa miten Raamattu vie pohjan satanistien luuloilta toteamalla että kaikki ihmiset ovat teoillaan olleet osallisina paholaisen palvonnassa (Efes. 2:1-3). Tämä riistää noilta hölmöläisiltä kaikki kuvitelmat siitä, että saatana pitää heitä jossain arvossa. Kristitty joka on tehnyt syntiä (jokainen meistä), on ihan yhtälailla ollut paholaisen orjana. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Lopulta saa tuntea itsensä vaan enemmän pelleksi kun paholaista seurailee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1051868- 2381661
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591050Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311020Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62960En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k61900Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63818Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37817The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6811Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805