Kirje filippiiniläisilöe

Anonyymi-ap

Filippiiniläiskirje 4 kertoo hyvin jakeessa 13: ”Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.”

Eli jos olet armon tilassa ja voittelussa, on sinulle kaikki harkintasi mukaan luvallista. Kiitä siitä runsain mitoin Herraasi, sinun Jumalaasi!

19

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole olemassa armon tilaa.

Viisautta Jumala voi antaa auliisti kuten luvattu on.

Harvemmin silti antaa.

• Anonyymi

Mitä höpötät? Pilkkaat Jumalan pyhää armoa. Tietysti on olemassa armollinen tila, jos olet Herrassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä höpötät? Pilkkaat Jumalan pyhää armoa. Tietysti on olemassa armollinen tila, jos olet Herrassa!

FILIP. 3: 2

• Anonyymi

Ei pidä ottaa tuota(kaan) kohtaa pois asiayhteydestä. Paavali puhuu siinä eri olosuhteisssa elämisestä. Hän kykeni kaikkeen Herrassa niin puutteessa kuin runsaudessa. Molemmissa tapauksissa tarvitsemme Jumalan armoa elääksemme oikein.

• Anonyymi

Paavali pystyi ihan mihin tahansa. Stefanoksen murhasta lähtien.

• Anonyymi

"Ei pidä ottaa tuota(kaan) kohtaa pois asiayhteydestä. Paavali puhuu siinä eri olosuhteisssa elämisestä. Hän kykeni kaikkeen Herrassa niin puutteessa kuin runsaudessa. Molemmissa tapauksissa tarvitsemme Jumalan armoa elääksemme oikein."

Ei-helluntailainen kommentti:

Tuo pätee nimenomaan myös asiayhteydestä erillään, että kaiken minä voin Hänessä joka minua vahvistaa. Tuo asiayhteys oli Paavalin historiaa. Se ei tarkoita, että jokaisen pitää muuttua Paavaliksi, jotta kaiken voisi vasta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali pystyi ihan mihin tahansa. Stefanoksen murhasta lähtien.

olet lihallinen jankkaaja... et muuta omista elämässi.
        Onko vaikeeta olla ja elää yksin.

• Eli jos olet Uudestisyntynyt niin voit tehdä parannusta joka Paavali eivoinut tehdä vielä Room. 7 vaan joutui tekemään syntiä , Kun oli vielä silloin kuolemasssa eikä elämässä ja joutuitottelemaan syntiä joka hallitsi,

Hae Oikea Herätys joka vie Ristinkuolemaan ja joka tappaa sen kuoleman jossa nyt olet jos vielä joudut tekemään syntiä ja tottelemaan syntiä-

• Anonyymi

Armo tilassa oleminen pitäisi lukea Raamatussa.

Sanotaan kyllä ettei pidä tehdä tyhjäksi Jumalan armoa.

Se tarkoittaa ettei pifä itse höyrytä mahdottomasti, vaan jättää armolle tilaa, jossa Jumala toimii.

• Anonyymi

sinusta ei ole neuvojaksi, vaan Pyhä Henki itse rakentaa seurakuntia, et sinä.
        Olet itse tuomion alla- vajaamittainen hökeltäjä, sanoisin fariseus- oikein valkoiseksi kalkittu hautakivi

• Anonyymi

Eikös se Tampereen ampuja ollut helluntailainen?

• Anonyymi

Työministeri Arto Satonenko (kok) filippiinäläisille kirjoittelee työvoiman toivossa?

• Anonyymi

Pilkkaako aloittaja Raamattua? Ei ole mitään kirjettä filippiiniläisille, vaan filippiläisille. Kaksi aivan eri maata ja kansaa.

• Anonyymi

Mitä selität? Filippiinit tai Filippi, ihan sama minulle! Asia on tärkein eikä tuollainen pikku sivujuonne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä selität? Filippiinit tai Filippi, ihan sama minulle! Asia on tärkein eikä tuollainen pikku sivujuonne!

Aika iso sivujuonne. Filippiinit sijaitsevat jossain Tyynen valtameren rannoilla.

Raamatun Filippi taas Israelia lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika iso sivujuonne. Filippiinit sijaitsevat jossain Tyynen valtameren rannoilla.

Raamatun Filippi taas Israelia lähellä.

No, sinulle ehkä, asia on iso, mutta minulle se on pieni merkityksetön juttu vain. Opetuksen sisältö tärkein ei se missä jokin tapahtui!

• Anonyymi

Tuo on tuota menestysteologian hapatusta.

Eli revitään osa eli pieni pätkä Raamatusta ja siitä sitten tehdään väärä väittämä, jolla perustellaan omaa harhaoppia.

• Anonyymi

Oletko sinä niitä raamattukiihkoilijoita ja fanaatikkoja?

• Anonyymi

Kuinkahan paljon ne vuohipaimenten iltasadut muuttui satojen ellei tuhansien vuosien saatossa enne kuin kirjoitettu kieli keksittiin?Silti niitä pidetään lopullisena totuutena pilkulleen hihhuli piireissä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8475
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4138
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3146
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2073
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe