Kaikki Psykiatrian lääkkeet on voimakkaita hermomyrkkyjä jotka mm. häiritsee mielen toimintaa"

Anonyymi-ap

"Kaikki psykiatriset lääkkeet ovat voimakkaita hermomyrkkyjä, jotka häiritsevät korkeampaa mielen toimintaa ja tunteiden säätelyä niin, että niitä käyttävillä ihmisillä ei juuri koskaan ole riittävästi tietoa siitä, kuinka paljon haittaa lääkkeet aiheuttavat heidän keholleen, aivoilleen ja mielelleen, heidän elämänvoimalleen ja tahdonvoimalleen sekä heidän yleiselle elämänlaadulle."
- lääkäri Peter Breggin

Älä hyvä ihminen pilaa aivojasi näillä hermomyrkyillä, kuten niin monet suomalaiset nuoret ja vanhemmatkin ovat tehneet. Aivovaurio on sellainen, jota et saa koskaan pois.

Jos tarvitset apua elämän ongelmiisi ja pahaan mieleen, ahdistukseen tai mihin tahansa, hae apua keskustelun kautta- mieluummin tavallisten ymmärtäväisten ihmisten kanssa- jotka ei usko mielenterveys-pillereihin, jne.

Elämähän on sinun, joten sinä pääset päättämään ketä uskot ja mitä elämälläsi, ja aivoillesi, teet, mutta muista nyt tämä varoitus.

Koska minua tai muita varoittajia sinun voi olla vaikea uskoa ennen kuin on liian myöhäistä, suositan, että katsot Peter Bregginin videon aiheesta ennen päätöstäsi. Kyseinen psykiatri Peter Breggin on Harvardin lääketieteellisestä koulusta valmistunut ja toiminut alalla 50-luvulta lähtien. Tietämystä psyykenlääkkeistä hänelle on enemmän kuin monissa sairaanhoitopiirien psykiatrissa sairaaloissa henkilökunnalla yhteensä.

https://www.youtube.com/watch?v=tUf7DzTGhZE

Noilla lääkkeillä on myös usein monia muitakin sivuvaikutuksia.

118

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tilastojen mukaan psykiatriassa kuolee enemmän ihmisiä kuin sodissa.

• Anonyymi

kun psykiatrit antamat teille esimerkkejä hulluista, niin muistakaa että suurimmalla osasta hulluja se on ne aiemmat lääkehoidot jotka ovat johtaneet psyyken heikkoon kuntoon

toinen vaihtoehto on huumeet

ilman lääkkeitä ongelmista olisi selvitty helpommin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun psykiatrit antamat teille esimerkkejä hulluista, niin muistakaa että suurimmalla osasta hulluja se on ne aiemmat lääkehoidot jotka ovat johtaneet psyyken heikkoon kuntoon

kun hermo-huumelääkkeillä lääkitty sitten on kemiallisesti huumattu tai aivot tuhottu- niin psykiatrit käyttää tuota tilaa perusteena jatkaa asiakkaan vangitsemista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun hermo-huumelääkkeillä lääkitty sitten on kemiallisesti huumattu tai aivot tuhottu- niin psykiatrit käyttää tuota tilaa perusteena jatkaa asiakkaan vangitsemista

Usein ne ongelmat on elämäntilanteessa- eikä psykiatrialla ole niihin hoitoa.

Tilanteen paraneminen tulee ihan muualta.

• Anonyymi

Taas puhutaan vain haitoista. Tuolla logiikalla esim. monet syöpälääkkeetkin pitäisi kyseenalaistaa.
      Olen 80-luvulta asti käyttänyt erilaisia psyykelääkkeitä ja niillä on hyvät puolensa ja sitten on sivuvaikutuksia, joita ei tietysti pidä vähätellä.

Katson itse kuitenkin, että ne ovat mahdollistaneet minulle kohtuullisen j ihmisarvoisen elämänlaadun , koska tilanne olisi ollut useina aikoina hyvin vaikea ilman niitä.
      Aloittajan on toki ulkopuolisena vaikeata ymmärtää näitä asioita, se on todettava. Olisi kuitenkin hyvä välttää puhumista suulla suuremmalla asioista, joista ei kovin vankkaa tietoa.

• Anonyymi

Juurikin näin.
        Kyllä se taitaa enemmistö mt-ongelmista kärsivistä ihmisistä olla aivan tyytyväisiä lääkkeisiin, pärjäävät elämässään paremmin kuin ehkä ilman lääkkeitä.
        Monet tuntevat saavansa lääkkeistä sen hyödyn, jota niistä toivovat.
        Itseensä ja lääkityksiinsä tyytyväiset ihmiset eivät tosin ole näillä palstoilla kauheasti kertomassa pärjäämisestään ( ehkä heillä on tärkeämpääkin tekemistä ).
        Itsekin olen aika lääkevastainen, päässyt eroon vuosia sitten, mutta en kyseenalaista, jos joku kertoo tuntevansa lääkkeet tarpeellisiksi ja saavat niistä toivomansa avun.
        Kun tutustuu yhä useampiin uusiin ihmisiin, usein tulee yllätyksenä, kun jotkut kertovat käyttävänsä jotakin psyyken lääkettä.

• Anonyymi

Nuo tiedot ja etenkin Breggin on ihan asiantuntijoiden tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin.
        Kyllä se taitaa enemmistö mt-ongelmista kärsivistä ihmisistä olla aivan tyytyväisiä lääkkeisiin, pärjäävät elämässään paremmin kuin ehkä ilman lääkkeitä.
        Monet tuntevat saavansa lääkkeistä sen hyödyn, jota niistä toivovat.
        Itseensä ja lääkityksiinsä tyytyväiset ihmiset eivät tosin ole näillä palstoilla kauheasti kertomassa pärjäämisestään ( ehkä heillä on tärkeämpääkin tekemistä ).
        Itsekin olen aika lääkevastainen, päässyt eroon vuosia sitten, mutta en kyseenalaista, jos joku kertoo tuntevansa lääkkeet tarpeellisiksi ja saavat niistä toivomansa avun.
        Kun tutustuu yhä useampiin uusiin ihmisiin, usein tulee yllätyksenä, kun jotkut kertovat käyttävänsä jotakin psyyken lääkettä.

Eri asia on tarvitseeko he lääkettä-...

... tosin lääketehtaiden kioskikirjailija-tiltut päivystää aina nettiä ja ehtii joka keskusteluun muutaman keksityn 'menestys'-tarinan' väsäämään... että ei pidä uskoa kaikkia...

- oma asiansa sekin että ne lääkkeet saattaa turruttaa niin että itse ei edes huomaa ongelmia- eli esim huonoa kuntoaan tai käyttäytymistään, jne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... tosin lääketehtaiden kioskikirjailija-tiltut päivystää aina nettiä ja ehtii joka keskusteluun muutaman keksityn 'menestys'-tarinan' väsäämään... että ei pidä uskoa kaikkia...

- oma asiansa sekin että ne lääkkeet saattaa turruttaa niin että itse ei edes huomaa ongelmia- eli esim huonoa kuntoaan tai käyttäytymistään, jne...

Elävässä elämässä näkee ja kokee paljon enemmän kuin jossain täällä nettimaailmassa.
        Kun itse näkee, on helppo uskoa, mikä pitää paikkansa, mutta luetut jutut voi olla vähän sitä sun tätä.
        Pientä omaa harkintaa on aina hyvä käyttää, eikä uskoa sokeasti ihan kaikkea.

• Anonyymi

Lääketehtaan palkkaamat toimittaja-tiltu-kirjailijat täällä satuilee omia menestys-satujaan kansalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elävässä elämässä näkee ja kokee paljon enemmän kuin jossain täällä nettimaailmassa.
        Kun itse näkee, on helppo uskoa, mikä pitää paikkansa, mutta luetut jutut voi olla vähän sitä sun tätä.
        Pientä omaa harkintaa on aina hyvä käyttää, eikä uskoa sokeasti ihan kaikkea.

suomi24 estää vastaukset että suomi24 harkitsee puolestasi...

useimmitenhan on se ongelma ihan muualla-

eli useimmiten nää 2-4 asiaa

-ympäristö, esim hankalat olosuhteet
        - raha-ongelmateli taloudellsiet ongelmat, jotka siis voi pilata koko elämäntilanteen
        - hankalat ihmissuhteet, esim perheessä (USEIN POTILAAKSI JOUTUVA EI OLE SE 'HULLU' VAAN SE JOKA LÄHETTÄÄ potilaaksi perheenjäsenensä)
        - sairaudet - esim kipu saattaa aiheuttaa ikäviä mielentiloja
        - suru-tilanteet, jotka on ihan normaalia että ihmisellä on tuolloin ikäviä olotiloja, jotka useimmiten ajan kanssa menee ohi- toipuu eli eli ihmiselle palautuu uudelleen voimaa elää
        -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa näistä myrkkyjen popsijoista kuolee ennen 60 ikävuotta, ja se on tarkoituskin.

• Anonyymi

voihan sitä lääkkeisiinkin uskoa- uskontohan se on sekin-

ihmiset uskovat moniin eri asioihin ja usko auttaa heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voihan sitä lääkkeisiinkin uskoa- uskontohan se on sekin-

ihmiset uskovat moniin eri asioihin ja usko auttaa heitä.

mutta tuo nyt eiollut mikään ohje- vaan selitys että joskus poikkeuksellisesti jotkut saa avun jostain minkä ei pitäisi autaa-

mm placebo- eli pelkkä jauhotabletti on auttanut monia kun on valehdeltu sen olevan auttavaa lääkettä .

Todellisuus:
        Lääkebisnes-lännen-big-pharma-hyväksikäyttää-ukrainalaisia-lääketieteen-koekaniineina
        https://rumble.com/v4odgcw-lnnen-big-pharma-hyvksikytt-ukrainalaisia-lketieteen-koekaniineina.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta tuo nyt eiollut mikään ohje- vaan selitys että joskus poikkeuksellisesti jotkut saa avun jostain minkä ei pitäisi autaa-

mm placebo- eli pelkkä jauhotabletti on auttanut monia kun on valehdeltu sen olevan auttavaa lääkettä .

Todellisuus:
        Lääkebisnes-lännen-big-pharma-hyväksikäyttää-ukrainalaisia-lääketieteen-koekaniineina
        https://rumble.com/v4odgcw-lnnen-big-pharma-hyvksikytt-ukrainalaisia-lketieteen-koekaniineina.html

PLACEPO-vaikutus on ihan virallisesti lääketieteessä hyväksytty asia-

annetaan esim tabletti joka ei vaikuta mitenkään mutta kerrotaan sen olevan parantava lääke- ja henkilö paraneekin sairaudesta tuon 'lääkkeen' avulla- eli todellisuudessa henkilö parantaa itse itsensä- uskon voimalla uskomalla parantavaan lääkkeeseen.

Tuo siis ei ole mitenkään halveksittava tai väheksyttävä asia- vaan usko todella voi parantaa- ja usein ellei jopa aina on niin että ihminen itse lopulta on se joka parantaa itsensä.

Ihmisen omat henkiset kyvyt tai henkinen voima- on olemassa- mutta nykyinen länsimainen uskonnonvastainen kommunistinen tiede eli virallinen tieteellinen lääketiede ei hyväksy ihmisen henkisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PLACEPO-vaikutus on ihan virallisesti lääketieteessä hyväksytty asia-

annetaan esim tabletti joka ei vaikuta mitenkään mutta kerrotaan sen olevan parantava lääke- ja henkilö paraneekin sairaudesta tuon 'lääkkeen' avulla- eli todellisuudessa henkilö parantaa itse itsensä- uskon voimalla uskomalla parantavaan lääkkeeseen.

Tuo siis ei ole mitenkään halveksittava tai väheksyttävä asia- vaan usko todella voi parantaa- ja usein ellei jopa aina on niin että ihminen itse lopulta on se joka parantaa itsensä.

Ihmisen omat henkiset kyvyt tai henkinen voima- on olemassa- mutta nykyinen länsimainen uskonnonvastainen kommunistinen tiede eli virallinen tieteellinen lääketiede ei hyväksy ihmisen henkisyyttä.

Lääkkeet-maksaa-maltaita- tässä jotain halpoja vaihtoehtoja:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/4707481/laakkeet-maksaa-maltaita

• Anonyymi

Syövän tutkimus on biologiaa ja tieteellistä tutkimusta, ja silti ei kaikessa ole vielä onnistuttu. Tieteellinen tutkimus on prosessi, jossa mennään kaksi askelta eteenpäin ja yksi taaksepäin.

Psykiatria on tieteellisesti vähän sinne sun jonnekin päin. Ihmisen mieli on tieteellekin mysteeri ja hoito hyvin pitkälle arvailua ja tilastopohjaista päättelyä. Joskus onnistuu, joskus taas ei. Tutkijallehan epäonnistumiset opettaa, mutta tutkimuksen kohteelle se voi olla hyvinkin kohtalokasta.

• Anonyymi

Tavallisten ymmärtäväisten ihmisten kanssa???

• Anonyymi

Ennen oli hulluinhuoneita joka kaupungissa. Nyt ei tarvita kun on lääkkeet. Haluaako nämä hörhöt palata mielisairaalaaikoihin?

• Anonyymi

Toki ihminen voidaan turruttaa niin, ettei hän juurikaan ole väkivaltaisesti haitaksi ympäristölleen. Mutta ei tässäkään täydelliseen onnistumiseen olla päästy. Väkijoukkoihin edelleen ajellaan täyttä päätä ja ihmisiä kuolee ja vammautuu.

Sanotaan niinkin, että nykyisin kaduilla on mieleltään häiriintyneitä enemmän kuin koskaan aiemmin. Joko lääkkeiden puutteista johtuen tai juuri niistä syistä, lääkkeistä seonneina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki ihminen voidaan turruttaa niin, ettei hän juurikaan ole väkivaltaisesti haitaksi ympäristölleen. Mutta ei tässäkään täydelliseen onnistumiseen olla päästy. Väkijoukkoihin edelleen ajellaan täyttä päätä ja ihmisiä kuolee ja vammautuu.

Sanotaan niinkin, että nykyisin kaduilla on mieleltään häiriintyneitä enemmän kuin koskaan aiemmin. Joko lääkkeiden puutteista johtuen tai juuri niistä syistä, lääkkeistä seonneina.

Sairaimmat kulkevat ja haahuilevat kaduilla, " parempiosaiset " päätyvät hoidon piiriin, heillä käy parempi tuuri.
        Jos ihminen on sekaisin, niin on aina parempi, että pääsisi hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaimmat kulkevat ja haahuilevat kaduilla, " parempiosaiset " päätyvät hoidon piiriin, heillä käy parempi tuuri.

Kun sitä hoitoa ei ole- vaan huume-hermomyrkkyjä, jne...

- ja yksittäinen tilanne on ihan eri asia kuin ihmisten kaappaaminen, useimmiten ilman syytä- kaappaaminen laitoksiin vangiksi on ihmisoikeuksien vastaista ihmisoikeus-rikollista toimintaa- nykyajan keskitysleiri toimintaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenköhän tuon nyt ottaisi ja ajattelisi ?
        Itse tein elämäni ainoan väkivaltarikoksen tukevassa lääkityksessä. Sen verran olin turrutettuna, etten edes ymmärtänyt, mitä olin tekemässä. En ole ikinä edes ollut väkivaltainen, lääkkeitä käyttäessä olin kyllä itsetuhoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NE "SAIRAIMMAT" "kaduilla haahuilijat" mitä tuolla sitten tarkoitetaankaan- on kyllä yleensä niitä jotka on psyykelääkitty outoihin olotiloihin ja ehkä ajattelukyky ja tunteiden toiminta turrutettu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NE "SAIRAIMMAT" "kaduilla haahuilijat" mitä tuolla sitten tarkoitetaankaan- on kyllä yleensä niitä jotka on psyykelääkitty outoihin olotiloihin ja ehkä ajattelukyky ja tunteiden toiminta turrutettu...

kun psykiatrit antavat teille esimerkkejä hulluista, niin muistakaa että suurimmalla osasta hulluja se on ne aiemmat lääkehoidot jotka ovat johtaneet psyyken heikkoon kuntoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun psykiatrit antavat teille esimerkkejä hulluista, niin muistakaa että suurimmalla osasta hulluja se on ne aiemmat lääkehoidot jotka ovat johtaneet psyyken heikkoon kuntoon

Kannattaa yrittää esim löytää joku harrastus tai muu mielenkiinnon kohde johon keskittyy-
        - ja jättää ne lääkkeet ja psykologien höpötykset kokonaan pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa yrittää esim löytää joku harrastus tai muu mielenkiinnon kohde johon keskittyy-
        - ja jättää ne lääkkeet ja psykologien höpötykset kokonaan pois

Lääkefirmat tuomittu monista asioista miljoonakorvauksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sitä hoitoa ei ole- vaan huume-hermomyrkkyjä, jne...

- ja yksittäinen tilanne on ihan eri asia kuin ihmisten kaappaaminen, useimmiten ilman syytä- kaappaaminen laitoksiin vangiksi on ihmisoikeuksien vastaista ihmisoikeus-rikollista toimintaa- nykyajan keskitysleiri toimintaa..

Ei ihmisiä kaapata mihinkään laitokseen, jos ei siihen ole aihetta/tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monia kymmeniä psykiatreja on tullut tavattua muutaman kymmenen vuoden aikana, eikä yksikään ole käyttänyt sanaa " hullu ". Ei ainakaan minun kuulteni, eli silloin kun olen itse ollut paikalla. Sitähän ei voi tietää, mitä kukakin puhuu, jos ei ole kuulemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkefirmat tuomittu monista asioista miljoonakorvauksiin.

Kun ne 99 prosenttia eli melkein kaikki ei mitään "hoitoa" edes tartte ... ne vaan kaapataan joidenkin joukkokiusaajien, vainoajien, satanistien, natsien, mielipuolien järkkäämänä psykiatriaan...
        ... kuten esim tuo aktivisti joka joutui pakenemaan Suomesta lopuksi- niin kertoi että oma perhe ja suku oli järkännyt nuo- mahdollisesti rahallisista syistä?-kaapattiinko omaisuudet itselle, kun toinen leimataan 'pöpiksi' kiusaamalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ne 99 prosenttia eli melkein kaikki ei mitään "hoitoa" edes tartte ... ne vaan kaapataan joidenkin joukkokiusaajien, vainoajien, satanistien, natsien, mielipuolien järkkäämänä psykiatriaan...
        ... kuten esim tuo aktivisti joka joutui pakenemaan Suomesta lopuksi- niin kertoi että oma perhe ja suku oli järkännyt nuo- mahdollisesti rahallisista syistä?-kaapattiinko omaisuudet itselle, kun toinen leimataan 'pöpiksi' kiusaamalla?

Psykiatrit itsehän on tunnetusti maailman kaheleinta sakkia?-
        ... että tosiaan täytyy olla hullu joka itse niiltä menee apua hakemaan...

• Anonyymi

Tosiasioita ei anneta julkisuuteen. Sensuuri poistaa kaikki totuudet kuolonuhreista ja lääkekuolemista. Iso raha puhuu kuten Pfitzer ja Bayer

• Anonyymi

Ja kun ei anneta julkisuuteen, ne tosiasiat voikin kehittää vapaasti itse , omat faktat ok!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun ei anneta julkisuuteen, ne tosiasiat voikin kehittää vapaasti itse , omat faktat ok!

Mielen sairauksia ei taitaisi kummemmin olla, jos kukaan ei kehittelisi asioita vapaasti itse.
        Luulemiset, harhat, väärinymmärrykset, mielessä ylösalaisin käännetyt asiat, kaikki ne on omaa vapaata kehittämistä.
        Jospa mielen sairaus ei olekaan vajaamielisyyttä, vaan vapaamielisyyttä.

• Anonyymi

Lääketeollisuutta ei niin vain kritisoida. Lääkevahingot ovat myös sellaisia, että vain harvat ymmärtävät, mitä noista voi seurata. Syöpätapauksia ilmenee pilvin pimein, samoin pään alueen ongelmia, mielen epävakautta, ahdistusta, masennusta jne. Kun noita ilmenee, päätetään tutkia. Ja tutkittu on, vuosikymmeniä. Ilman tulosta. Jostakin mustasta aukosta vain ilmaantuvat.

Rahalla on iso vaikutus siihen, miksi vuosien tutkinnasta huolimatta selvyyttä ei tule. Ja syy? Koska tietyt tutkinnan alueet ovat tabuja, salaliittoa, foliohattuilua, epäystävällistä liikehdintää Putinin sanoiksi muunneltuna. Esim rokotteet edustavat tällaista fobiaa. Rokotteilla on niin kova perusta tiedemaailmassa, että tuon murtaminen saattaisi muutkin epätoivoon kuin pelkästään rokotefanit. Kunnian tähden siis emme puutu rokotteisiin. Tieteen kunnian tähden.

Psykiatria edustaa samoin, isoa tuntematonta. Ihmismieli on se musta aukko, jota lääkitään siitäkin huolimatta, että tuntemus on heikkoa tasoa. Kunhan kokeillaan, josko tärppäis.

Mikäli lääkitty on tyytyväinen, se on siinä. Myös ulkopuoliset tyytykööt. Jos taas ei ole, alkaa joko lääketieteellinen kokeilu tai vaihtoehtojen pariin siirtyminen. Jälkimmäistä ei pidetä suositeltavana, koska kysymys on kunniasta. Taistelusta siitä, mikä on se suuntaus, jossa ei hörhöillä. Mikäli hörhöys voittaa, yksinkertaisesti vain todetaan, ettei ole tieteellisten todistelujen mukainen, eikä näin ollen varteenotettava, koska ei edusta valtavirtaa.

Muutokset ovat tätä päivää. Maailma muuttuu, eikä mikään ole enää niin kuin ennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielen sairauksia ei taitaisi kummemmin olla, jos kukaan ei kehittelisi asioita vapaasti itse.
        Luulemiset, harhat, väärinymmärrykset, mielessä ylösalaisin käännetyt asiat, kaikki ne on omaa vapaata kehittämistä.

Vapaus on mitä suurinta vastuunalaisuutta toisesta ihmisestä. Näinhän sitä sanotaan. Rakkautta, sitähän se vapaus on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaus on mitä suurinta vastuunalaisuutta toisesta ihmisestä. Näinhän sitä sanotaan. Rakkautta, sitähän se vapaus on.

HEITTÄKÄ Ä HETI VESSASTA ALAS NE Psyyke- ja mieliala, masennus, jne- LÄÄKKEET

• Anonyymi

Tietenkin koska kyseessä on ns. suuri valhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu että nämä kaikki salaliittoteoreetikot juuri tarvitsisivat Psyykkisiä lääkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu että nämä kaikki salaliittoteoreetikot juuri tarvitsisivat Psyykkisiä lääkeitä.

Teidän lampaiden pitäisi pysyä aitauksessanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HEITTÄKÄ Ä HETI VESSASTA ALAS NE Psyyke- ja mieliala, masennus, jne- LÄÄKKEET

Lääkkeitä ei saa heittää vessan pyttyyn, eikä edes roskikseen. Ne on palautettava apteekkiin, jos jää käyttämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkkeitä ei saa heittää vessan pyttyyn, eikä edes roskikseen. Ne on palautettava apteekkiin, jos jää käyttämättä.

Eli Kodin putkimies-WC:n avaaja on sitten kai vaarattomampaa ainetta kuin nuo psyykelääkkeet.

• Anonyymi

lääkkeet on kemikaalia eivät sovi ihmiselle tuottamatta vakavia sivuvaikutuksia
      sisäelimet ja sammuvat .

• Anonyymi

Mitä ehdotat esim. korkeasta verenpaineesta kärsivälle laihalle ihmiselle lääkkeeksi?

• Anonyymi

Viemäriputsinki on hyvä. Tai jonkun virtsa.

• Anonyymi

Ei ole sellaista samaa lääkettä, joka suit sait kävisi verenpaineen alentamiseksi tuolla kuvauksella. Verenpaine kun johtuu eri syistä eri yksilöillä.

Kun verenpaine alenee esim vihreällä teellä, tuo ei tarkoita sitä, että nyt on keksitty viisasten kivi, ja että jatkossa kaikkien ihmisten korkea verenpaine madalletaankin vihreän teen keinoin.

Tuttavapiirissäni kolesteroli on saatu aisoihin, kun aamuisin tyhjään vatsaan on nautittu ruokalusikallinen tai pari oliiviöljyä. Näin on tapahtunut todella monen onneksi. Silti en väitä, että kaikki maailman kolesterolista kärsivät ihmiset parantuisivat tällä menetelmällä. Ihmisillä kun on monenlaisia lääkkeitä ja kun yhden lääkkeen rinnalle nostetaan toinen, molempien lääkkeiden vaikutus elimistössä muuttuu. Tilanne on jo vallan toinen. Ihmisen tervehtymisessä tulee esiin lukuisia seikkoja, jotka pitää huomioida. Onnellakin on osansa. Ihminen kun on kovin vajavainen ja enemmän erehtyy kuin osuu oikeaan.

• Anonyymi

Kenenkään ääreishermosto tai solut eivät toimi yliaktiivisesti että ne pitäisi lamata vuosiksi, sellainen johtaa vähitellen elimistön kuolemaan.

Eli tuo psyko-tiltujen propaganda on tosiaan pelkkää *askaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sellaista samaa lääkettä, joka suit sait kävisi verenpaineen alentamiseksi tuolla kuvauksella. Verenpaine kun johtuu eri syistä eri yksilöillä.

Kun verenpaine alenee esim vihreällä teellä, tuo ei tarkoita sitä, että nyt on keksitty viisasten kivi, ja että jatkossa kaikkien ihmisten korkea verenpaine madalletaankin vihreän teen keinoin.

Tuttavapiirissäni kolesteroli on saatu aisoihin, kun aamuisin tyhjään vatsaan on nautittu ruokalusikallinen tai pari oliiviöljyä. Näin on tapahtunut todella monen onneksi. Silti en väitä, että kaikki maailman kolesterolista kärsivät ihmiset parantuisivat tällä menetelmällä. Ihmisillä kun on monenlaisia lääkkeitä ja kun yhden lääkkeen rinnalle nostetaan toinen, molempien lääkkeiden vaikutus elimistössä muuttuu. Tilanne on jo vallan toinen. Ihmisen tervehtymisessä tulee esiin lukuisia seikkoja, jotka pitää huomioida. Onnellakin on osansa. Ihminen kun on kovin vajavainen ja enemmän erehtyy kuin osuu oikeaan.

Nämä psyko-natsit rinnastavat insuliinin ja heroiinin toisiinsa, heillä menee myös suola ja syanidi samaa kastiin, ovathan ne kemiallisia aineita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä psyko-natsit rinnastavat insuliinin ja heroiinin toisiinsa, heillä menee myös suola ja syanidi samaa kastiin, ovathan ne kemiallisia aineita.

Olikohan Stubb itsemurhaaja-turvamiehillä SSRI-hermomyrkky-lääkitys päällä, kuten melkein kaikilla kouluampujilla.-- .. ,, ... ,, - ,, ... suomi24 estää tän tiedon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikohan Stubb itsemurhaaja-turvamiehillä SSRI-hermomyrkky-lääkitys päällä, kuten melkein kaikilla kouluampujilla.-- .. ,, ... ,, - ,, ... suomi24 estää tän tiedon

liian sekava juttu toi Stubb..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

liian sekava juttu toi Stubb..

Psykiatrit ovat rikollisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatrit ovat rikollisia?

AALOTUS ON KYLLÄPSYYKENLÄÄKKEISTÄ-

psykiatri lättää jokaiselle jonkun tautiluokituksen, jos menee niille valittamaan- jos ei muuta päästään keksi niin lättää ADHDn eli tarkkaavaisuushäiriön, tai jotain muuta hämärää huuhaata- jossa oireita löytyy varmaan jokaiselta ihmiseltä ihan tavallisen ihmisen tavallista oloa, kun ihmiset ei ole täydellisiä vaikka psykologien oppikirjat niin luuleekin.

Ja tarkkaivausuushäiriöönkin psykiatreilta löytyy myyntiin pillerit, ei tosiaankaan tarjoushintaan - mietipä miten ihmeessä ne pillerit auttaisi tarkkaavaisuushäiriöön?

• Anonyymi

Verenpaine on normaali ,kun maksa munuaiset voi hyvin auttaa myös sydämeen.

• Anonyymi

Mailma on ahdistava, prideineen, ilmastopelottelyineen. Herkät mielet ei kestä, ja lääkebisnes käyttää heitä surutta hyväksi😵

• Anonyymi

.. ja persuineen...

mutta psykiatria oikeasti ei hoida yhtään mitään- vaan tuhoaa aivostoa, vapauksia ja ajattelukykyä

• Anonyymi

ihmisten pitäs oppia terveet elämä tavat ettei joudu tuommoisiin lamautus keskuksiin lampaiksi ..

• Anonyymi

rikoksetkin monet tehdään mielisairaassa tilassa

kuten se yks sanonut , suurin osa päihteissä tehtyjä

harvat on semmoisia psykopaatti auer tyyppisiä ettei silmäkään räpsähdä ja päihteetön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harvat on semmoisia psykopaatti auer tyyppisiä ettei silmäkään räpsähdä ja päihteetön

lääkityssä tilassa
        tai lääkkeiden vaurioittamana

• Anonyymi

No no, jotain järkeä taas...kun ihminen ei todellisuudessa voi muuttua lampaaksi..
        Oletko muistanut ottaa lääkkeesi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ylikuolleisuus" oli Suomen mielisairaaloissa huomattavaa 40-luvun sotien aikaan.
        Kyseessä tietenkin osa natsien eugeniikka-ohjelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ylikuolleisuus" oli Suomen mielisairaaloissa huomattavaa 40-luvun sotien aikaan.
        Kyseessä tietenkin osa natsien eugeniikka-ohjelmaa.

Psykiatrit työskenteli myös natsisaksan keskitysleireillä- psykiatria perustuu horoskooppeihin ja rotupuhtaus-aatteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lääkityssä tilassa
        tai lääkkeiden vaurioittamana

psykiatria on natsismin jäänne maailmassa- ja maailman suurimpia bisneksiä lääkefirmoille

• Anonyymi

Persuilla on vain viina sallittu mielialalääke. Mutta kun se on vain viisasten juoma ja persut ei ole viisaita.

• Anonyymi

Niitä määrätään jo pehmeät aivot omaavalle , joten vaaraa ei ole . Hullu ei hullummaksi tule .

• Anonyymi

Missä niitä ymmärtäväisiä ihmisiä on? En ole koskaan tavannut.

• Anonyymi

On vain kohdattava sellainen, joka ymmärtäisi juuri sinua.
        Ymmärtäväisiäkin on olemassa.

• Anonyymi

Kannattaa syödä sipulia,tai jos
      sipuli itkettää voi kokeilla kurkkua

• Anonyymi

kananmunia, lihaa, maitotuotteet= valkuaista eli proteiinia jonka väitetty rauhoittavan- ja päinvastoin niiden puutos luo levottomuutta. Lepo. luonto, liikunta - hyviä asioita.

• Anonyymi

Lobotomia oli aikoinaan "vakavasti otettavaa lääketiedettä", jota me nykyihmiset kauhistelemme, tulevaisuudessa ihmiset kauhistelevat sitä millaisia myrkkyjä meille nykyään syötetään.

Olen aina todennut, että syömäni psyykelääke, Leponex on hermomyrkkyä, sen pitkäaikainen käyttäminen laittoi suolistoni umpeen, jo 14 vuotta olen joutunut siitä kärsimään, ja nyt ei ole enää juurikaan mitään keinoa saada suolesta mitään ulos.

Jos se myrkyltä maistuu, se myös on todennäköisesti myrkkyä, ja sillehän se Leponex maistuu.

• Anonyymi

Aivan oikein, myrkky on tuhonnut suolistosi solut.

• Anonyymi

se lobotomia eli aivojen tuhoaminen vaan muutettiin silleen että nykyään on kemiallinen lobotomia niillä psyykelääke-pillereillä

• Anonyymi

lääkäri olisi mukava ,kun sanoisi tässä on lääkkeet ota jos et omapa on valintasi
      elä valita.

• Anonyymi

jokaisella pitäisi olla oikeus itse päättää- ja YKn mukaan jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan eli esim oikeus kieltäytyä tarjotusta hoidosta.

• Anonyymi

Henkilö laitetaan Pakkohoitoon ja hänelle pakolla syötetään Neurolepteja

Uhri haluaa pikaisesti pois Pakkohoidosta ja suostuu syömään pakotetut rotan myrkyt!

Ketipinor on lääke jota nykyisin määrätään vaivaan kuin vaivaan!
      Ketipinor on Neurolepti eli todella vahva lääke ja laittaa aivot sekaisin!

"hoidossa" on tarkoitus murtaa uhrin OMA TAHTO
      Uhrista tehdään elävä RUUMIS
      Uhri ei tunne mitään koska Neuroleptit vievät kaikki tunteet!

Psykiatrinen hoito on jatkoa koulu ja työpaikka vainolle!

• Anonyymi

Psykiatria on institutionaalista väkivaltaa, jolla ihminen tapetaan hitaasti kiduttamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatria on institutionaalista väkivaltaa, jolla ihminen tapetaan hitaasti kiduttamalla.

ONNELLISUUSPILLERI PROZAC- SUOMESSA FONTEX-SALANIMELLÄ?-

JO TESTIVAIHEESSA KUOLI 1000 IHMISTÄ- SILTI USAn LÄÄKEVIRASTO FDA HYVÄKSYI SEN MARKKINOILLE...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONNELLISUUSPILLERI PROZAC- SUOMESSA FONTEX-SALANIMELLÄ?-

JO TESTIVAIHEESSA KUOLI 1000 IHMISTÄ- SILTI USAn LÄÄKEVIRASTO FDA HYVÄKSYI SEN MARKKINOILLE...?

Psykiatria pitäisi heti kieltää koko maailmassa.

On hyvin vähän mielenongelmia- jos edes ollenkaan- jotka vaatisi jotain lääketieteen apua.

mm. Italiassa 60-luvulla suljettiin mielisairaalat- ja potilaat pistettiin vaan ulos- ja mitään ongelmia ei tapahtunut.

• Anonyymi

Aivoton juttu. Lääkkeitä käytetään siksi, että esim. skitsofrenia ja kaksisuuntainen mielialahäiriö häiritsevät vieläkin pahemmin mielen toimintaa. Psyykkisesti sairaat lukittiin ennen lääkkeiden kehittymistä vuosikausiksi mielisairaalaan. Lääkkeiden avulla monet pärjäävät kotona. Sairauden kieltäminen ja lääkkeiden vastustaminen on merkki sairauden pahenemisesta.

• Anonyymi

Neuvostoliitossa kapitalistien määriteltiin sairastavan "näkymätöntä skitsofreniaa", ja heidät suljettiin laitoksiin ja "lääkittiin" pakolla. Länsimaiset kapitalistit puhuvat "toisinajattelijoiden" vainoista.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Sluggish_schizophrenia

Länsimaissa kommunisteja ja muita sosialisteja on vuosikymmeniä suljettu psykiatrisiin laitoksiin.

• Anonyymi

Älä ota enää- kiität minua tästä.

Jos tarvitset apua elämän ongelmiisi ja pahaan mieleen, ahdistukseen tai mihin tahansa, hae apua keskustelun kautta. Sähköstä, pillereistä, magneetti-toimista ja muista kehoosi kohdistetuista toimista maksat kovan hinnan aivojesi terveyden suhteen.

• Anonyymi

Psykiatrian tautiluokitukset on pelkkää humpuukia joilla leimaavat uhrejaan rikollisiin käsittelyihinsä ja rahastukseen.

Oikea apu tulee ihan muualta.

• Anonyymi

PETTERI SVEINS SVR TOIMIJA JOKA PYRKII LUOMAAN MIELENTERVEYSONGELMAN PEITEVALHEEKSI MAFIAN JÄRJESTÄYTYNEELLE VÄKIVALLALLE.

THE GHOST

• Anonyymi

huumeita ne on myös-

juokaa ennemmin vaikka viiniä...tai poltelkaa sikareja...

• Anonyymi

Leponex joka vahvin Neurolepti sivuvaikutuksena on ÄKKIKUOLEMA

Leponex käyttäjien Valkosolujen määrää veressä tulee jatkuvasti tarkkailla!

• Anonyymi

Ilman terveitä valkosoluja mikrobit ottavat vallan ihmisen kehossa josta seuraa tulehduksellisia sairauksia ja lopulta kuolema.

Tämä on osa poliittista tappavaa psykiatria-järjestelmää. Mikään lääketiede ei ihmistä parantaakseen heikentäisi ihmisen immuunipuolustusta kuolemaan johtavalle tasolle.

Ja kyseessä on myös ihmisen tahdon vastainen toiminta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman terveitä valkosoluja mikrobit ottavat vallan ihmisen kehossa josta seuraa tulehduksellisia sairauksia ja lopulta kuolema.

Tämä on osa poliittista tappavaa psykiatria-järjestelmää. Mikään lääketiede ei ihmistä parantaakseen heikentäisi ihmisen immuunipuolustusta kuolemaan johtavalle tasolle.

Ja kyseessä on myös ihmisen tahdon vastainen toiminta.

Voisi sitten kertoa että MISTÄ niitä valkosoluja sitten saa?

ja muutakin tietoa miten hoitaa terveyttään jos esim on joutunut psykiatrian uhriksi- noiden lääkkeiden tuhoamaksi terveydeltään.

Mitä apua esim ravinnosta voi saada tuolloin ja mitä pitäisi syödä?

Esim ne kananmunat eli valkuainen eli proteiini luonnonmukaisena ravintona tuolla jo mainittiin auttavan mielentiloihin rauhoittavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi sitten kertoa että MISTÄ niitä valkosoluja sitten saa?

ja muutakin tietoa miten hoitaa terveyttään jos esim on joutunut psykiatrian uhriksi- noiden lääkkeiden tuhoamaksi terveydeltään.

Mitä apua esim ravinnosta voi saada tuolloin ja mitä pitäisi syödä?

Esim ne kananmunat eli valkuainen eli proteiini luonnonmukaisena ravintona tuolla jo mainittiin auttavan mielentiloihin rauhoittavana.

Ihminen tuottaa itse valkosoluja. Jos en väärin muista, ne syntyvät selkäytimessä, tosin voin olla väärässäkin. Mutta ihmisessä itsessään ne syntyy, niitä ei saa ravinnosta tai muualtakaan ulkopuolelta.
        Leponex on vanha lääke, joka aikoinaan aiheutti kuolemia, koska silloin ei vielä tiedetty, että se voi saada valkosolut vähenemään.
        Jossain vaiheessa se lääke otettiin pois käytöstä ja myynnistä juurikin tuon haitan takia.
        Sitten saivat selville, että lääke voi aiheuttaa valkosolujen vähenemistä, ja lääke otettiin uudelleen käyttöön, seuraamalla verikokeilla säännöllisesti valkosoluarvoja lääkkeen käyttäjillä.
        Eikä ne valkosolut kaikilla vähene, se on yksilöllistä, mutta onhan tuo aika vakava haitta, jos sellaista tapahtuu.
        Olen aina ihmetellyt, miksi tuollainen hyväksyttiin uudestaan käyttöön. Vaikka kuinka seurataan veriarvoja, haitallista se on silti, tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Paskat leviää nyt pitkin sänkyä .kun vanhukset yli lääkitään ei siihen paljon tarvitse
      kun päässä käskytys loppuu pidätyskyky.
      oletteko laittaneet merkille kuin nolottaa potilaita.
      ei ne vanhat vanhuutta paskanna housuun lääkkeiden syy.
      lääkeitä syötetään että jäävät sänkyyn jos nousevat jalkeille niin kaatuvat.

ihmisiä kohdellaan hyvin huonosti.
      pyrkikää lääkkeissä minimaaliseen käyttöön.
      ne huonoja rohtoja kun pitää lopun ikää syödä.
      ennen lääkäri sanoi sinä kuolet jos et näitä syö eipä kummempaa kuollaan kuitenkin.

• Anonyymi

Kokoomus-sote oli suuri virhe- mutta kokoomus-persut toi tuonkin karmeuden Suomeen.

• Anonyymi

Ainoa keino pitää kasvavat laitosvanhukset hiljaisena, on "lääkitä" heidät hiljaiseksi, samalla kokoomus-äärioikeisto-mafian pilleribisness kukoistaa, vain taivas on rajana hinnoittelulle näissä ihmiskunnan essentiaalisimmissa "lääkkeissä". Eikä tälle natsi-mafialle ole vieras ajatus lisätä essentiaaliseen eugeniikka-ohjelmaan syanidia ja muita eugeniikan periaatteita edistäviä kemikaaleja "lääke-listalle".

• Anonyymi

Eikös se Kiuru ollut SDP.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa keino pitää kasvavat laitosvanhukset hiljaisena, on "lääkitä" heidät hiljaiseksi, samalla kokoomus-äärioikeisto-mafian pilleribisness kukoistaa, vain taivas on rajana hinnoittelulle näissä ihmiskunnan essentiaalisimmissa "lääkkeissä". Eikä tälle natsi-mafialle ole vieras ajatus lisätä essentiaaliseen eugeniikka-ohjelmaan syanidia ja muita eugeniikan periaatteita edistäviä kemikaaleja "lääke-listalle".

""Eikä tälle natsi-mafialle ole vieras ajatus lisätä essentiaaliseen eugeniikka-ohjelmaan syanidia ja muita eugeniikan periaatteita edistäviä kemikaaleja "lääke-listalle".

essentiaaliseen- essentiaalinen= olennainen
        eugeniikka= rotupuhtaus-oppi

Suomeksi ensi kerralla. please.

• Anonyymi

Totta joka sana.

• Anonyymi

Kääk.

• Anonyymi

Neuroleptit niitä kaikkein vahvimpia lääkkeitä!

Ketipinor eli Seroquel on Neurolepti ja sitä määrätään vaivaan kuin vaivaan isoja annoksia!

Bentsot jotka auttavat ahdistukseen - niitä ei potilaille enää kirjoiteta!

• Anonyymi

Ihmiset jotka joutuu tekemään housuihin tarpeensa lääkärin määräyksestä ,niin
      olo koirillakin on parempi kuin ihmisellä.
      Kun pissa polttaa heti ihon rikki se on tulessa ja tuskassa.

lääkkeillä on paikkansa ,mutta monesti liika on liikaa tulos huono.

• Anonyymi

Vastaamon asiakkaat oli kaikki demareita, titityy osastoa

• Anonyymi

rotupuhtaus-opin mukaista 'hoitoa'- eli tuhontaa..

• Anonyymi

keskitysleirit oli tuota samaa

• Anonyymi

Riivahenkiähän nuo mielenongelmat ovat, ei niitä lääkkeillä paranneta, manaus toimii.

• Anonyymi

lääkemagia , eli riivattu noitatohtori määrää ssri lääkkeitä riivatulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lääkemagia , eli riivattu noitatohtori määrää ssri lääkkeitä riivatulle

riivaus, manaus, kirous- niihin auttaa vain jumalansana eli Raamattu ja Jeesukseen uskominen.?

• Anonyymi

Pharmakeia on saatanasta ja iso osa työkaluja joilla ihmisiä hallitaan.

• Anonyymi

Miks v. 2015 persut toi Suomeen 51000 kehitysmaa-mamua ja ei kotouttanut-ja nyt ihmettelevät jos on ongelmia?

Persut on valehtelijoita, rasismilla ratsastavia kansamme pettureita?

Kotouttaminen tarkoittaa että maahanmuuttaja kotiutuu ja saavuttaa tavallisen elämänmenon ja mahdollisuudet uudessa maassa, jolloin ei myöskään synny ongelmia maahanmuutossa- kotouttamiseen kuuluu mm ilmainen uuden kielen opiskelu, että maahanmuuttaja oppii suomen- tai ruotsinkielen käytön,- ja opetus uuden maan tavoista- että maahanmuuttaja oppii tuntemaan maan tavat ja säännöt ja toimimaan niiden mukaisesti.

• Jos eivät sauna, terva ja viina auta, niin tauti on kuolemaksi.☠️

• Anonyymi

Paljon söin ennen lääkkeitä, en söisi enää.

Kiitos Jumalalle/Jeesukselle että en enää syö ja monesta olen parantunut.

• Anonyymi

Siskoni on psykoosissa ja oli asunnoton sen takia.
      Söi löytämänsä kuolleen linnun. Niin vajaaravittu että tuli katatonia ei pystynyt liikkumaan tai puhumaan. Silloin käveli vapaaehtoisesti ambulanssiin.
      Uskoo, että seinät muuttavat muotoaan ja valtio myrkyttää häntä. Jos joku törmää Kaupassa häneen niin se on terroristi.

• Anonyymi

Myös henkinen apu koska ihminen on henkinen olento- että siksi nuo mielen asiatkin voi vaikuttaa - ja päinvastoin.

Rukous on parantanut maailmassa miljardeja ihmisiä- ja jopa parantanut suuren osan noista ihan ruumiillisiakin sairauksia.

1. Jeesus rakastaa sinua ja Hän on tarkoittanut sinut elämään yhteydessään.

2. Jumalan ja ihmisen välinen yhteys on kadonnut synnin seurauksena. Siksi ihminen on kadottanut Jumalan rakkauden.

3. Jeesus Kristus on Jumalan ainoa ratkaisu yhteyden uudelleen solmimiseen, synnin ongelmaan ja Jumalan rakkauden löytämiseen.

4. Yhteys Jumalaan syntyy ja saat kokea hänen rakkauttaan kun turvaudut uskossa Jeesukseen ja vastaanotat Hänet vapahtajaksesi.

tiedot:
      Campus Crusade for Christ (= Opiskelijoiden Kristus-ristiretki)- lehtisestä
      https://sacrum.fi/jumala-rakastaa-sinua-traktaatti-eli-nelja-tosiasiaa
      ja Raamattu.

• Jos eivät sauna, terva ja viina auta, niin tauti on kuolemaksi.☠️

• Anonyymi

Herätkää

• Anonyymi

Lääkepakkauksissa ei ole tuoteselostetta, jossa kerrottaisiin mitä aineita niissä on mukana.

Mutta netistä saattaa löytää varoituksia sivu-oireista eli sivuvaikutuksista .

• Anonyymi

Syökää vain luonnonmukaisia ruokatuotteita.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Seroquel eli Ketipinor on Neurolepti eli voimakas lääke jota syötetään
      Vanhuksille nukkumista parantamaan!
      Neuroleptit ovat maailman vahvimpia lääkkeitä

Leponex Neuroleptin sivuvaikutus on ÄKKI KUOLEMA
      Leponex tappaa Valkosoluja joten käyttäjän tulee käydä yhtenään verikokeissa josta Valkosolujen määrä tutkitaan!

• Anonyymi

otsikko kertoo kaiken

• Anonyymi

Selvähän se. Lääke häiritsee SAIRAAN MIELEN maailmaa. MOT.

• Anonyymi

Lääkkeiden sivuvaikutuksista päästään eroon lopettamalla lääkkeiden käyttö.
      Palataan entiseen psykiatriseen hoitoon ilman lääkkeitä.

Esim. itselle ja ympäristölle vaarallinen psykoosissa oleva jakomielitautinen tai sairaalloisesti masentunut tai vauhtipäällä oleva viedään kylmän suihkun jälkeen lakanaan tms. käärittynä vuoteeseen, johon sidotaan lepositeisiin.
      Myös jäinen huone rauhoittaa ylikierroksilla käyvää päätä.
      Sähköstä on myös apua, jos esim. itsemurha muutoin näyttää vääjäämättömältä

Hoito kestää suljetulla osastolla muutaman vuoden tai vuosikymmenen, sillä esim. vanhuudessa jakomielitaudin sammuttua voidaan siirtyä avoosastolle loppuiäksi.

Valvontaa tarvitaan vähemmän, jos otetaan käyttöön esim.Seilinsaaren tyyppinen hoitolaitos. Tästä saataisiin jopa selvää säästöäkin yhteiskunnalle, koska kulutkin olisivat lähinnä hallinnollista laatua ja lääketieteellistä osaamista voitaisiin erään hyvinvointipiirin johtajan tyyliin pitää naurettavana vaatimuksena.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      3317
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      49
      1213
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1182
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      56
      1147
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1027
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      930
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe