Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?
96
3799
Vastaukset
- Anonyymi
Lokakuussa näin ohimennen ja mitään ei mun tarvi hänelle tarjota, koska hän ei todellakaan tule koskaan koputtamaan oveeni.
- Anonyymi
En voi koputtaa oveesi, koska en tiedä missä asut. Tiedän suunnilleen alueen, mutta en taloa. En koskaan menisi kenenkään oven taakse ilman kutsua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi koputtaa oveesi, koska en tiedä missä asut. Tiedän suunnilleen alueen, mutta en taloa. En koskaan menisi kenenkään oven taakse ilman kutsua.
Jos olisit minun hän, tietäisit puhelinnumeroni, ainakin se on tullut annettua eräässä yhteydessä. Sen avulla saa osoitteen. Hän tietääkin maamerkin, jonka lähellä asun, eli tietää "suunnilleen".
Ja sitäpaitsi, jos olisit hän tietäisit, että haluaisin tavata, ja olisit tervetullut kotiini ja tiedät varmaan, että sitä odotan. Varmaan soittaisit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit minun hän, tietäisit puhelinnumeroni, ainakin se on tullut annettua eräässä yhteydessä. Sen avulla saa osoitteen. Hän tietääkin maamerkin, jonka lähellä asun, eli tietää "suunnilleen".
Ja sitäpaitsi, jos olisit hän tietäisit, että haluaisin tavata, ja olisit tervetullut kotiini ja tiedät varmaan, että sitä odotan. Varmaan soittaisit.en ole ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitäpaitsi, jos olisit hän tietäisit, että haluaisin tavata, ja olisit tervetullut kotiini ja tiedät varmaan, että sitä odotan. Varmaan soittaisit.En ole voi soittaa, sillä puheaika on lopussa. Enkä löydä latuja luoksesi...
Sukset?
https://m.youtube.com/watch?v=_-PZxoDhZbU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole voi soittaa, sillä puheaika on lopussa. Enkä löydä latuja luoksesi...
Sukset?
https://m.youtube.com/watch?v=_-PZxoDhZbUEi tarvitsekaan, koska et ole minun hän.
- Anonyymi
Se oli loppuvuodesta, marraskuussa?
- Anonyymi
Älä multa kysy 🥸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä multa kysy 🥸
🧐🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧐🧐
🏇🏇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🏇🏇
🧐🧐
Missä ravaat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧐🧐
Missä ravaat?Pihalla röökil. Kunpa osuisit useammin samaan aikaan.😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧐🧐
Missä ravaat?Nyt lähti ajatus laukalle..
- Anonyymi
Maanantaina
- Anonyymi
Missä näitte?
- Anonyymi
Pihalla jokunen aika sitten. Tarjoisin pimpuraa hälle...🗯️
- Anonyymi
jätä rauhaan stalkkeri 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Äitis tarjosi isälles
- Anonyymi
Lämmin halaus. Viimekertasesta jo liian kauan ♥️
- Anonyymi
Tänään
- Anonyymi
Tänään! Pusuja kuten aina.
- Anonyymi
Tänään aivan yllättäin
- Anonyymi
Juu, en osannut odottaa, pelästyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, en osannut odottaa, pelästyin.
Niin taisin minäkin pelästyä ja mennä ihan lukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taisin minäkin pelästyä ja mennä ihan lukkoon.
Ihana ilmestys olit, jos olet se nainen.
- Anonyymi
Ei olla vielä livenä tavattu.
- Anonyymi
Tänäinä, niin.
T. Viivalta, pusu.
:)- Anonyymi
Kerrokko hieman lisää?
- Anonyymi
Fridayna.
- Anonyymi
Mistä minä tiedän. Vilahtelee ohi vähän väliä keltaisella ratsullaan 😅
- Anonyymi
Niin ja tarjoaisin mustikoita ja minua.......
- Anonyymi
Tänään nähtiin ja huomenna toivottavasti taas. Ei olla siinä vaiheessa, että olisi pelkoa siitä että oven taakse tulisi, mutta tottakai olisi tervetullut. n>m
- Anonyymi
Kauan sitten. Kahvit.
- Anonyymi
Yli kolme vuotta. Tarjoan itseni ja sen mitä häntä kohtaan tunnen.
- Anonyymi
Yleensä kissiä
- Anonyymi
I was made for lovin' you, baby, you were made for lovin' me..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I was made for lovin' you, baby, you were made for lovin' me..?
yes'
- Anonyymi
Saako kaivattu käyttää myös takaovea?
- Anonyymi
Onko tää kynnyskysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää kynnyskysymys?
Takaovi voi olla kiva bonus. Ainoastaan hinureille ja pienimunaisille kynnyskysymys.
- Anonyymi
Lanttua ja porkkanan
- Anonyymi
Vuosia sitten varmuudella ja vattuja hänelle tarjoaisin.
- Anonyymi
Eilen ja melkein tänään. Tarjoaisin halauksia ja suukkoja ❤️
- Anonyymi
Melkein? Kuulit äänen, muttet nähnyt?
- Anonyymi
En kuullut ääntä.
- Anonyymi
Jos hänellä olisi haluja tulla koputtamaan oveeni, hän olisi tehnyt sen jo aikoja sitten. Ei tule enää.
- Anonyymi
Näimme viimeksi sata vuotta sitten, luulisin. En tiedä juoko hän kahvia, ehkä.
- Anonyymi
Vuonna 2024 , lämmintä kättä♥️
- Anonyymi
En ole nähnyt yli vuoteen...ei pysty puhumaan kasvokkain
- Anonyymi
Kai totuus tekee kipeää 10 vuoden jälkeen
- Anonyymi
Ei voi koputtaa oveeni koska en asu yksin...lapseni on syynä siihen
- Anonyymi
Tarjoan käyntikorttia hänen kotiinsa mieluummin .
- Anonyymi
En muista eikä kiinnosta nyt tarjoan nyrkin silmien väliin
- Anonyymi
En ole vielä nähnyt häntä.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Vuosia on vierinyt. Epäilen, tuskin ilmestyy ovelleni.
- Anonyymi
Viikko sitten, mutta mitäpä väliä tuolla on.
- Anonyymi
On sillä, paljonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä, paljonkin.
Olen rakastunut, mutta en saisi 😮💨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen rakastunut, mutta en saisi 😮💨
Miksi et saisi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et saisi olla?
Hän on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varattu.
Tiedän tunteen. Ei oo kivaa tämä.
- Anonyymi
Saatoin nähdä hänet eilen, siitä kyllä ihan varma.
- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
6.1.05:50.
- Anonyymi
Vähän aikaa sitten.
- Anonyymi
On siitä varmaan viikko aikaa, hän ajoi autoa.
- Anonyymi
Mitä sinä ajoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä ajoit?
En ainzkaan polkupyörää enkä potkulautaa.
- Anonyymi
Kuukausi sitten. Tarjoan mustikkapiirakkaa vaniljajäätelön kanssa.
- Anonyymi
En usko että hän koputtaa oveeni, nimetön ihastukseni. Koska hän ei asu samalla alueella kuin minä.
- Anonyymi
Patukkaa intohimolla maustettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=SmC2b4ypsYs&pp=ygUedHVwbGEgbWFpbm9zIHBhdHVra2FhIHRhcmpvbGxh
🤭Tuttu mainos vuosien takaa.
- Anonyymi
Lokakuun alkupuolella näin hänet tai ehkä pitäisi sanoa, että vietettiin aikaa yhdessä. Kyllä mä hänelle varmasti ensimmäisenä jotain ruokaa tarjoaisin, jos hän niin kaukaa yllättäen ovelleni pelmahtaisi.
- Anonyymi
Antaisin yhden litran Trio jäätelöpaketistani kaiken mansikan hänelle sillä hän on sen ansainnut.
- Anonyymi
Ihana ajatus suotu kaivatullesi 🥰
- Anonyymi
Kyllä se tarkoittaa sydämen iloa ja halausta jos hän koputtaa oveeni.
m38 - Anonyymi
En ole kyllä nähnyt, pimeetä lisäksi ulkona ketään edes tunnista
- Anonyymi
Liian kauan sitten. Ja hän ei koputa oveeni koska on varattu.
- Anonyymi
Työasioissa olemme tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työasioissa olemme tekemisissä.
Kyllä vain olemmekin.
- Anonyymi
Näin hänet viimeksi tiistaina. Ja ei hän tule koputtamaan oveeni. Ei hän tiedä missä asun. Tai siis kaupunginosan tietää, mutta ei tiedä tarkkaan et missä.
- Anonyymi
Maitoa äitin tissistä 👶🏻
- Anonyymi
Nessuja 🤧
🥸🤓 - Anonyymi
Elokuussa. Tarjoaisin hämmentyneen kysyvän "Moi?":n.
- Anonyymi
Siitä on kyllä tosi kauan aikaa...Ensiksi halaisin (ei kynnyksen yli, kun se tuottaa epäonnea...) ja sitten varmaan teetä, keksejä ja sympatiaa..
- Anonyymi
Jos koputtaisi yllättäen olisi varmaan ystävän tai avun tarpeessa.
Koska ikävöivä ehkä ehdottaisi tapaamista joka sovittaisiin yhdessä.
En nyt tiedä tarjoilusta. Iloni tarjoan, joka johtuu näkemisestään. Riittääkö? - Anonyymi
Elokuussa ja viime yönä unissani ♥️
- Anonyymi
Onko normaalia ettei ikävöi ketään?
- Anonyymi
On ihan normaalia. Itse olin ikävöimättä melkein kymmenen vuotta ennen kuin tuli vastaan sellainen mies, jota aloin ikävöimään.
- Anonyymi
En koskaan.
Tarjoaisin itseni, kodin ja Rakkautta. - Anonyymi
Minkä ikävän ?
- Anonyymi
Minä en tiedä miksi menee näin, mielestäni en näihin suostunut mutta jospa se tai mitä kukin on halunnut tulisi. Jotain liittyy myös muihin. Ne haluaa ostaa sulta tämän, ei täällä pysty tekemään edes niitä omia juttuja ja yritetty välillä niin en saa, mitään kun ei niistä myynneistäkään makseta, en tiedä miksi ei. Toivotaan että jo tällä viikolla onnistuu. Jotain vievät kaikilta jos niihin kuulut. Minä odotan muuttoa yhtä paljon kuin sinä. Ja en viitsi lähteä ennen kuin on pakko ettei tuu lisää vahinkoa. Pitäisi olla pian ohi minun osalta mutta jatkuu vaan sinulla. Jo edellisistä. Ja seuraaviin.
- Anonyymi
jotain ne osaa vetää vivuista, ja tekee sitä tosi monelle. Nämä on hävitty joten toivotaan että oikaistuu nopeasti. ja jotain täällä on missä haluat olla mukana ja sinut halutaan pois. En ole niiden kanssa samaa, mieltä, tämä on minullekin tosi ällöttävää. Toivotaan että tuo hyvää. Se on se muutos. Minä en voi mitään, tänään kun tuli tieto niin meillä helpotti. Ja pitäisi tulla ne korvauksetkin ja töitä siirtyy koko ajan eteen päin.
- Anonyymi
on tässä muutos tullut viime vuonna, rahaa järjestetään tai yritetään tiettyyn määrään. Kohta pitäisi päättyä. Ja tosissaan niitä töitä hakataan ja katsotaan ettet tee mitään. Enpä tiedä kuka on syyllinen ja kuka saaja, se on se niiden systeemi. Siitä laskennasta on hyvä päästä pois. Minun neuvo ja kaikille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi365917Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273073Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1821883- 511525
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin211074- 591031
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60978Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32966- 133901
- 40853