MINÄ ITKEN ILOSTA, SUURI UNELMA ON TÄYTTYMÄSSÄ.
NATALIA, SINÄ KAUNIS NAINEN KARJALASTA OLIT TÄSSÄ MOOTTORINA.
SINÄ SEURAAT PILVEN REUNALLA TÄTÄ, IKÄVÄ ON SUUNNATON.
TÄHTIRYHMÄ
NYT ON HURJA HUHU, KARJALA LIITTYY SUOMEEN EHKÄ ENSI VUONNA
7
382
Vastaukset
- Anonyymi
Durak!
- Anonyymi
Aika kevyttä "Tietoa"; tuo "Huhu"! Tarkemmin kannattaa perehtyä sivuilta: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Karjala-kysymys
- Anonyymi
Battereista loppuu virta iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuöööö
- Anonyymi
Eikös joku venäjän sotilaspomo sanonu et rajan voi vetää ruotsin rajaan asti
- Anonyymi
Nyt teitä viedään kuin pässiä narussa. Jos Venäläiset toteaa että rajan voi vetää Ruotsiin asti, niin sen voi tulkita että kun Karjalan haluatte niin Venäläiset ovat kiinnostuneet Suomen lisäksi Ruotsista. Ei pidä olla hölmö, tämä on vaan minun mielipide.
- Anonyymi
Siis tarkoitan suomen ja ruotsin välistä rajaa, en ruotsin ja norjan rajaa. Samaa mitä yrittivät aikaisemmassa sodassakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165