Outoja unia

Anonyymi-ap

Näin viime yönä unen, jossa miehistönkuljetus lentokone lensi pääni yli hyvin matalalta. Näky oli unessakin varsin hieno ja vaikuttava.

Sitten vastarannalla oli vihollisen joukkoja ja minulla siviilinä oli Ruotsin armeijan maastohousut, jotka nytkin on päällä, varustelekalta hommattu. Lisäksi oli armeija aikainen rynkky. Tämän aseen olen monesti nähnyt unissa. Eli minulla siis oli kaksi rynnäkkökivääriä joista toinen päätyi kotiin. Jonkin kömmähdysten takia tämä ase päätyi minulle. Tämän rynkkyhomman olen nähnyt monesti unissani.

Siinä oli selittelemistä että olen siviili, kun näyttää ihan sotilaalta, maastokamoineen.

Mb_76

14

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unia on monia. Minä olin jokin aika sitten Peltsin ja Osmon kanssa vuoristoisella luontoretkellä.

Unessa. En oikeasti.

• Anonyymi

Se oli hurja näky, kun näin sen lentokoneen muodon niinkin alhaalla. Untahan tämä oli ja ei voi vakavasti ottaa.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli hurja näky, kun näin sen lentokoneen muodon niinkin alhaalla. Untahan tämä oli ja ei voi vakavasti ottaa.

Mb_76

Sehän saattoi olla enne uni Jumalalta että sota jossain vaiheessa tulee. Onko Jeesuksen kanssa asiat kunnossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän saattoi olla enne uni Jumalalta että sota jossain vaiheessa tulee. Onko Jeesuksen kanssa asiat kunnossa?

Jeesuksen kanssa asiat on kunnossa. Uninäky oli hyvin selvä. Eli vieläkin näen sen lentokoneen sieluni silmin. Vaikutuksen teki, kun sellainen kone lensi hyvin matalalta pääni yli.

Saattaa merkitä sotaa.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen kanssa asiat on kunnossa. Uninäky oli hyvin selvä. Eli vieläkin näen sen lentokoneen sieluni silmin. Vaikutuksen teki, kun sellainen kone lensi hyvin matalalta pääni yli.

Saattaa merkitä sotaa.

Mb_76

No niinpä niin.

Pikkupoikien unelmia.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa merkitä sotaa.

Mb_76

Voi olla. Kiitos Herralle että olet pelastettujen joukossa.

• Anonyymi

O,len aikoinaan nähnyt paljon sotaunia. Ne olivat vain unia, peloista johtuvia. Eivät enneunia.

• Anonyymi

Joko tai mutta maailma menee kokoajan huonommaksi että ei ihme vaikka sotakin tulisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko tai mutta maailma menee kokoajan huonommaksi että ei ihme vaikka sotakin tulisi.

Juu, sota kyllä on mahdollinen, Suomenkin kohdalla, mutta katsotaan nyt, onnistuuko Suuri Rauhanmies Trump säilyttämään rauhan myös Euroopassa.

Suomea puolustamaan he eivät tule, Trump on sanonut, ettei USA puutu Euroopan sotimisiin. Amerikkalaisten kannalta hyvä asia: Trump huolehtii ensisijaisesti omistaan, kuten kunkin oikean presidentin kuuluukin.

Suomi siis itse rikkoi rauhan Venäjän kanssa ja mitä tulee sotaan: jää lopulta yksin, mikä oli ennustettavissa. Eivät muut uhraa oman maansa ja kansansa turvallisuutta sekaantumalla heille täysin yhdentekevän vieraskansan ongelmiin. Ei tule Ruotsikaan apuun, hekin pitävät huolen vain itsestään, niinkuin kuuluukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, sota kyllä on mahdollinen, Suomenkin kohdalla, mutta katsotaan nyt, onnistuuko Suuri Rauhanmies Trump säilyttämään rauhan myös Euroopassa.

Suomea puolustamaan he eivät tule, Trump on sanonut, ettei USA puutu Euroopan sotimisiin. Amerikkalaisten kannalta hyvä asia: Trump huolehtii ensisijaisesti omistaan, kuten kunkin oikean presidentin kuuluukin.

Suomi siis itse rikkoi rauhan Venäjän kanssa ja mitä tulee sotaan: jää lopulta yksin, mikä oli ennustettavissa. Eivät muut uhraa oman maansa ja kansansa turvallisuutta sekaantumalla heille täysin yhdentekevän vieraskansan ongelmiin. Ei tule Ruotsikaan apuun, hekin pitävät huolen vain itsestään, niinkuin kuuluukin.

Trump ei kutsunut Stubbiakaan juhliinsa. Nyt kun maanpetos-sopimukset ovat suomalaisten typerysten allekirjoittamia, Stubb, Valtonen ja Häkkänen ovat hänelle jo täysin yhdentekeviä ja hyödyttömiä.

• Anonyymi

Tämä on varmaan monen pikkupojan unelma, että kaapin perällä olisi tällainen salamyhkäinen ase. Kuitenkin käy niin, että griisin sattuessa näitä aseita jaetaan siviileillekin.

Ruotsin armeijan varusteet ovat parempia, kuin Suomalaisten. Toivottavasti Nato aika tuo muutosta tähän huoltoon.

• Anonyymi

Jumalan käskysana sanoo: "ÄLÄ TAPA!"

• Anonyymi

Itse näen, että jos sota tulee, niin on helpompi olla armeijan leivissä kuin pakenevana siviilinä. Valintakysymyksiä nämä on. Tehtäviä löytyy vajaakuntoisillekin esim. varikolla ja huollossa.

Itsellä jo ikää, joten varmaan joudun sorvaamaan tykin kuulia. Koulutukset tähän on käyty ja työkokemustakin takana.

Ajat todella on uhkaavat. Mutta ylösotto on lähellä. Tästä tulee hieno juttu!

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse näen, että jos sota tulee, niin on helpompi olla armeijan leivissä kuin pakenevana siviilinä. Valintakysymyksiä nämä on. Tehtäviä löytyy vajaakuntoisillekin esim. varikolla ja huollossa.

Itsellä jo ikää, joten varmaan joudun sorvaamaan tykin kuulia. Koulutukset tähän on käyty ja työkokemustakin takana.

Ajat todella on uhkaavat. Mutta ylösotto on lähellä. Tästä tulee hieno juttu!

Mb_76

Kyllä helpompi on olla valtion leivissä sotilaana, kuin paeta henkensä edestä. Kyllä valtio aina pitää huolen omistaan. Eli turha pelätä armeijaa. Nuoriso huom.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4553
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1965
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1726
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      934
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      767
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63