Nyt Donald Musk (odottelinkin jo) syyttää Ukrainaa sodasta!

Anonyymi-ap

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump sysää syytä Venäjän vuonna 2022 aloittamasta hyökkäyssodasta Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyille. Trump sanoo, että Ukrainan sodan pitkittyminen johtuu siitä, että Zelenskyi ”halusi taistella” eikä antautua Venäjän joukkoja vastaan.

Foxin toimittaja Sean Hannity kysyi Trumpin uhkauksesta määrätä tulleja rangaistuksena Venäjälle, jos Ukrainan sota jatkuu vielä pitkään. Trump väitti, että Zelenskyi ”on saanut tarpeekseen” ja ”haluaa sopia” Vladimir Putinin kanssa. Trump sanoo, että Zelenskyi ”ei ole enkeli” ja ettei tämän olisi pitänyt antaa sodan tapahtua.

– Ensinnäkin hän taistelee paljon suurempaa kokonaisuutta vastaan. Hänen ei olisi pitänyt tehdä niin, koska olisimme voineet tehdä sopimuksen, Trump sanoo.

Trump lisää, että jos hän olisi voinut ”tehdä sopimuksen todella helposti”. Hän väittää, että Zelenskyin taipumattomuus johti sotaan.

– Zelenskyi päätti, että hän haluaa taistella.

9

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trump on ihan kuutamolla.

• Anonyymi

...tai et ymmärtänyt pointtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...tai et ymmärtänyt pointtia.

...joka on siis kaiketi se, että Ukrainan olisi pitänyt antautua heti paikalla & antaa kansansa joutua miehityshallinnon terrorin & hirmuvallan & kansanmurhan kohteeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...joka on siis kaiketi se, että Ukrainan olisi pitänyt antautua heti paikalla & antaa kansansa joutua miehityshallinnon terrorin & hirmuvallan & kansanmurhan kohteeksi?

Joka on että Z päätti taistella ja että siinäkin ratkaisussa on huonot puolensa, kuten nyt vaikkapa kuolleiden ihmisten määrä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka on että Z päätti taistella ja että siinäkin ratkaisussa on huonot puolensa, kuten nyt vaikkapa kuolleiden ihmisten määrä...

Nyt ymmärrän. Tekee Z. sitten mitä tahansa tai jättää tekemättä, jokainen vaihtoehto on väärä, koska ihmisiä kuolee. Selvä. Putler teki vain sen, mikä oli välttämätöntä hänen kannaltaan. Hän tekee siis aina oikein. Selvä. En kinaa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä on sellainen hyökkääjä, että kuolleita tulee eniten JUURI SITEN, ETTÄ KOHDE ANTAUTUU!

SIIHEN KUN EI TAPPAMINEN LOPU! PÄINVASTOIN! SILLOIN SE VASTA ALKAA!

Venäjän tavoite Ukrainassa on koko maa-alueen haltuunotto ilman sen kansalaisia. Venäjän kanssa sotiessa antautuminen ei välttämättä säästä ihmishenkiä vaan siitä seuraa UKRAINAN KANSAN KANSANMURHA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä on sellainen hyökkääjä, että kuolleita tulee eniten JUURI SITEN, ETTÄ KOHDE ANTAUTUU!

SIIHEN KUN EI TAPPAMINEN LOPU! PÄINVASTOIN! SILLOIN SE VASTA ALKAA!

Venäjän tavoite Ukrainassa on koko maa-alueen haltuunotto ilman sen kansalaisia. Venäjän kanssa sotiessa antautuminen ei välttämättä säästä ihmishenkiä vaan siitä seuraa UKRAINAN KANSAN KANSANMURHA!

Oletko koskaan nähnyt oikein viisasta miestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan nähnyt oikein viisasta miestä?

Peilistä joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onnistuessaan palkinto on sitä suurempi eli ITSENÄINEN UKRAINA!

TOKI SEN PUOLESTA KANNATTAA TAISTELLA!

On irvokasta, että Tiltu syyttelee nyt Ukrainaa juuri samasta, mitä Neuvostoliitto itse teki 40-luvulla eli taistelee Nazi-joukkoja vastaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe