YLE on nyt puhdistettava

Anonyymi-ap

YLE stä on nyt tehtävä edistyksen kehto. Kun väkeä irtisanotaan, se pitää tehdä harkiten. Kaikkien irtisanottujen pitää olla oikeistolaisia, persuja tms. Tai ainakin niin, että heitä epäillään sellaisiksi. Meidän on saatava Yle sellaiseksi, että kaikessa ohjelmatuotannossa korostetaan vasemmistolaisia ja vihreitä aatteita. Nykyisen pääjohtajan aikana on jo päästy hyvään alkuun. Nyt sitä suuntaa pitää jatkaa ja korostaa.

10

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai niinku meinaat, että Ylen ylin johto on vihervassareita. Saako nauraa!

• Anonyymi

Tämmöistä se on tämä vasemmistolaisuus vihreellä kuorrutuksella. Muille ihmisille ei anneta mitään arvoa. Menisitte Venäjälle niin olisitte kaltaistenne joukossa.

• Anonyymi

Tehän oikeistolaiset ite olette samanlaisia, ette anna muille mitään arvoa! Ja Persut ne vasta venäjälle kuuluukin kun sitä ihannoivat!

• Anonyymi

Voit olla aivan varma, että Yle tulee jatkossa olemaan täysin vasemmalla tämän jälkeen. Hauskaa myös kuulla, milloin ensimmäinen Persuedustaja aloittaa itkupotkuraivarit, että paikallinen radiotoiminta loppuu. Heillä kun suurin osa äänestäjistä on sitä radion kautta tavoitettavaa porukkaa. Yle näyttää erittäin linjakkaasti, että sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Persuista tiedä, mutta minä vassari saan itkupotkuraivarin radio suomen uusista ns. hupiohjelmista. On sitä nuhaista ja tukkoäänistä turhannauraja Pirkkalaista taas tarjolla ja totanoinniinku-Lehtistä. Tuntikausia! Ja ei siinä kaikki, nepotismikuningatar talikainen tulee Kaitsun nurkan tilalle. Pyhäinhäväistys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuista tiedä, mutta minä vassari saan itkupotkuraivarin radio suomen uusista ns. hupiohjelmista. On sitä nuhaista ja tukkoäänistä turhannauraja Pirkkalaista taas tarjolla ja totanoinniinku-Lehtistä. Tuntikausia! Ja ei siinä kaikki, nepotismikuningatar talikainen tulee Kaitsun nurkan tilalle. Pyhäinhäväistys.

Ne on freelancereita. EI nyt varsinaisesti liity aiheeseen.

• Anonyymi

Samalla vois putsata Suomen postin. 24.1 ei pystynyt jakamaan posteja Sorsakoskelle..

• Anonyymi

Yle haluaa samallaiseksi kuin MTV 3 elikä kevyeksi hömppä kanavaksi jossa mennään raha edellä laadusta ei välitettä yhtään.Yle mennyt alaspäin jo muutaman vuoden ,miksiköhän?

• Anonyymi

Tietysti maikkarilta loikannut johtajanainen toi tullessaan hömpän. Vie mennessään kansan rahat ja valtakunnan ykkösmedian maineen.

• Anonyymi

Valitettavasti se on noin, että se Maikkarin nainen toi hömpän mukanaan. Ja Yleä väkisi on tehty viime vuodet vasemmiston ja vihreiden äänitorveksi. Taitaisi olla paree, että se loppuu kokonaan, jos suunat ei muutu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      33
      709
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe