Mikäli lapsena kristityksi kastettu eksyy menemään lahkolaisten uudestikasteille, se on paha hengellinen synti, jossa pilkataan Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä, jonka nimiin kastettu on lapsena luovutettu.
Jaak. 2:7
Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]
Anabaptismi on paha synti
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kaste on Jumalan armoteko syntiselle ihmiselle.
Raamattu ei tunne mitään uskovaisten ja vanhurskasten kastetta.
Kristilinen yksi kaste on syntisten kaste syntien pois pesemiseksi ja uskon Hengen lahjan saamiseksi puhtaaseen ja tyhjään sydämeen.
1. Joh. 2:12
Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.
King James
I write unto you, little children, because your sins are forgiven you for his name’s sake. - Anonyymi
1700-luvun loppupuolella sellainen uskonlahko kuin Mennoniitat meni kapinaan Jumalaa ja yhteiskuntaa vastaan. He kieltäytyivät kristittyjen tavoin kastamasta lapsiaan kristityiksi ja kieltäytyivät asepalveluksesta ja pakenivat omiin kommuuneihinsa.
Asepalveluksesta kieltäytyminen oli rikos, josta heidät laitettiin syytteeseen. - Anonyymi
Lahkolaisten uudestikasteissa ihmiseen pumpataan vierasta henkeä ja Pyhä Henki poistuu kristitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882