V...TU mitä klikki huoraamista. Joka prkle aamu ainakin pari linkkiä Ampparit.com listalla jossa juttua Trumpista. Jos kylän idiootti ei ole tehnyt sai sanonut mitään typerää niin sitten kaivetaan joku asiantuntija tilalle.
Ei aamua ilman Trump lööppiä
9
189
Vastaukset
- Anonyymi
No news, good news.
Valitsemalla Trumpin seuraavaksi nelivuotiskaudeksi amerikkalaiset takasivat takuuvarmat lööpit neljäksi vuodeksi.
Tosin on riski, että lopulta kyllästymme ja käännämme selkämme Trumpin tempauksille ja lakkaamme välittämästä kaverista, jonka huulia tuulet heiluttavat.- Anonyymi
Eiköhän tämä ole suomalaisen valtamedian vika, vasemmistolaiset toimittajat ovat nyt niin vihaisia ja sama kitinä jatkuu seuraavat neljä vuotta. Ketä tuo Trump edes kiinnostaa ja mitä merkitystä sillä on suomalaisille että mitä Amerikassa tapahtuu? Pelkkää vihan lietsontaa.
Fixu liikemies ajattelee oman firman ja oma kansa ensin . Tänne Suomeen seuravaksi liikemies presidentiksi , että saamme ulkmaanavut pysädetty , kun oma kansa tarvitsee apua ja näkee nälkä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010988969.html- Anonyymi
Iltalehdet jakavat propagandaa
- Anonyymi
Eilen oli iltalehdessä juttua kun Trump oli käynyt Kaliforniassa tutustumassa palon aiheuttamiin tuhoihin. Jutun pääaihe oli kuitenkin se, että kun Trump oli käynyt siellä paikassa A, niin toimittaja olikin mennyt paikkaan B ja kysynyt siellä ihmisiltä, että eikös se Trump olekin paska jätkä kun meni sinne paikkaan A eikä tullut katsomaan millaisia tuhoja teillä on tapahtunut täällä paikassa B :D
Menetelmä on suoraan lainattu Kremlin uutistoimiston taktiikasta, kun halutaan mustamaalata jotain heidän vihaamaansa henkilöä, teki tämä mitä tahansa. - Anonyymi
Hmm.
Onhan moita maksullisia kanavia.
Kuka mitäkin seuraa . Minä seuraan verorahoilla rahoitettua suomalaista. Tiedonvälityksessä.- Anonyymi
Sieltähän se kaikkein paksuin propaganda tulee
- Anonyymi
Trump on dementoitunut kuten isänsä. Ruokavalio on rasvaa. Ylipainoa on muutaman kymmenen kiloa.
Ken osaa englantia huomaa, että trumpin puheet övat sekavia, järjettömiä valheellisia ja rikollisia.
Todennäköinen elinikä on alle 80.- Anonyymi
Meinaat siis ettei amerikkalaisten äänestäjien enemmistö osaa englantia kun eivät äänestäneet vihervasemmiston ehdokasta vaan Trumpia 🤪
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399