Älä syö sikaa! Älä tee kuvia! Älä...! Kuinka Jumala Sinä NOIN TYHMIÄ Käskyjä Keksit?

Anonyymi-ap

Luuletko Sinä Meidän noin mielettömiä käskyjä tottelevan?Ehei! Ei totella! Kop, kop, ketään kotona tyhjässä päässäsi? Yritähän keksiä joitain parempia!
Sekin että mukamas Yksin Olisit Jumala?! Ja höpö, höpö!
Jeesus on rinnallasi Jumalana ja siellä myös pysyy!!!
Ja paljon muitakin aivan sitten höhliä käskyjä olet meille keksinyt, joita ei kyllä noudateta!
Me kumosimme lakisi ähäkutti!
Emme noudata niitä enää!
Lakisi kumosimme, mutta yhden niistä muistoksesi pidimme, sen että älä ole homo vaan eheydy ja tee päätös niinkuin minäkin!
(Niin anteeksi nyt kauheesti kun en voi eheytyä enkä tehdä päätöstä lopettaa homoilua kun teit minusta heteron jo syntyessäni ja olen, anteeksi jälleen kerran, aina inhonnut homoja, enkä voi muuttua heteroksi koska aina hetero olen ollut.)

18

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😭anteeksi että olen hetero😭enkä voi tehdä parannusta😭yhyy😭

• Anonyymi

yhyy😭ja anteeksi etten välitä siitä mitä ovat😭olkoot minun puoleltani aivan mitä tahansa😭minä puolestani olen sitä mitä minä olen😭yhyy😂eikun hahaa🙃****kari🥴

• Anonyymi

No, aika hilpeä, elämän makuinen kirjoitus suoraan sydämestä. Tykkään.

• Anonyymi

🌞kiitos🤗nuku hyvin🥱😴
        😺

• Anonyymi

Onko käskyt kumottu? Kuka kumosi?

• Anonyymi

tykkää lähimmäisestäsi😇
      tykkään lähimmästä lähimmäisestäni😇🥰😇rakkaasta pikku minustani😇🥰😇

• Anonyymi

Matteuksen evankeliumi:
      5:27 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Älä tee huorin'.
      5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.💘
      🙂oikeestihan minä🙃eilen sain o(oh) rapun käytyä läpi🙂tänään aloitin jälleen a(ah) rapusta😅iso talo😉paljon naisia😪kova homma🥲työtä riittää🥱väsyttää mutta😄ihan kivaa muuten😉😁****kari

• Anonyymi

se on syökää kanaa ?

• Anonyymi

Harhaoppisten takia uskosta saa omituisen ja väärän kuvan. Että usko olisi lakien noudattamista joita kukaan ei ymmärrä ja niistä kinastellaan koko ajan.

Ei se edes ole uskoa, vaan se on harhaoppia.

Ei uusl liitto ole lakiliitto kuten vanha liitto oli juutalaisten kanssa.

Uusi liitto on Hengen ja pyhityksen liitto.

Sen Jumala solmii jokaisen ihmisen kanssa henkilökohtaisesti Hengessä.

Jos ei ole solminut, niin tulos näkyy harhaoppeina.

• Anonyymi

Matteuksen evankeliumi:
        5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. 
        5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matteuksen evankeliumi:
        5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. 
        5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

...mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se...
        🤔Hmm...🙏kun minustakin joskus aika jättää🙏toivoisin taivasten valtakunnan laajennustyöt saadun jo valmiiksi🙏vai pitääkö minunkin ruveta hieman tuhmailemaan🙏jotta vähän pienentyneenä minäkin mahtuisin sinne😇
        ...pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

• Anonyymi

Mutta Päivi Räsänenhän juuri niitä lakeja painottaakseen, sitä raamattuaan niin ahkerasti heiluttelee?
        Raamatun vanhan testamentin lakia/Lakeja pitää kunnioittaa, tarkoittaa hän raamatun heiluttelullaan.
        Eihän Päivi sitä vain huvikseen heiluttele ihmisten nenän edessä.
        Päivi kunnioittaa lakia, olkoonkin se sitten vain se yksi laki, mutta laki kumminkin ja siitä pitää Päivi tiukasti kiinni.
        Älä tuomitse siitä Päiviä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Päivi Räsänenhän juuri niitä lakeja painottaakseen, sitä raamattuaan niin ahkerasti heiluttelee?
        Raamatun vanhan testamentin lakia/Lakeja pitää kunnioittaa, tarkoittaa hän raamatun heiluttelullaan.
        Eihän Päivi sitä vain huvikseen heiluttele ihmisten nenän edessä.
        Päivi kunnioittaa lakia, olkoonkin se sitten vain se yksi laki, mutta laki kumminkin ja siitä pitää Päivi tiukasti kiinni.
        Älä tuomitse siitä Päiviä!!!

Virhe onkin siinä että tuomitsee muita. Vain yksi on tuomari Jumala ja heti sen jälkeen kun Paavali kirjoittaa niistä homoista mistä Päivi riemastuu, Paavali kirjoittaa, että mikä sinä ihminen olet toisia tuomitsemaan. Paavalin kirjoitus homoista ei itsessään ollut tuomitseva, vaan se oli ennustus siitä millaiseksi ihmiskunta tulee muuttumaan ja millaisen palkan saavat jumalattomuudesta. Ei siinä käsketä tekemään parannusta, vaan kerrotaan että Jumalan hylkäämät ihmiset ovat sellaisia. Ja jos Jumala on hyljännyt, niin turha siinä on Raamattua heilutella. Pitäisi löydä Jumalaa Raamatulla päähän että asia korjaantuisi.

Jos ihminen alkaa pähkäilemään sitä että pitäisikö homostella, niin ei hän tutki mitään lakia mitä ei siitä edes ole, vaan hän kysyy Pyhältä Hengeltä että ryhdynkö tässä homostelemaan. Jos Pyhä Henki ilmoittaa, että siitä vaan, niin sitten pitää hetki tutkia että onko kyseessä Pyhä Henki todella, vai oma lihallinen mieli. Ja voi hieman tarkkailla Raamatusta mitä hengen hedelmistä kerrotaan.

Sama on minkä tahansa asian kanssa jonka ajattelee olevan syntiä. Jos vaikka miettii sitä, että onko muiden herjaaminen ja nimittäminen loukkaavasti syntiä, pitää sitäkin kysyä Pyhältä Hengeltä miten asia on. Jos vastaus on, että anna vai palaa sielun kyllyydestä, niin taasen pitää tarkkailla onko kyseessä Pyhä Henki, vai vilitsevä herjaava henki ja lukea mitä taasen Raamattu sanoo Hengen elämästä.

Sellaista tutkiskelua uskonelämä on.

Mitään muuta järkevää vaihtoehtoa ei edes ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virhe onkin siinä että tuomitsee muita. Vain yksi on tuomari Jumala ja heti sen jälkeen kun Paavali kirjoittaa niistä homoista mistä Päivi riemastuu, Paavali kirjoittaa, että mikä sinä ihminen olet toisia tuomitsemaan. Paavalin kirjoitus homoista ei itsessään ollut tuomitseva, vaan se oli ennustus siitä millaiseksi ihmiskunta tulee muuttumaan ja millaisen palkan saavat jumalattomuudesta. Ei siinä käsketä tekemään parannusta, vaan kerrotaan että Jumalan hylkäämät ihmiset ovat sellaisia. Ja jos Jumala on hyljännyt, niin turha siinä on Raamattua heilutella. Pitäisi löydä Jumalaa Raamatulla päähän että asia korjaantuisi.

Jos ihminen alkaa pähkäilemään sitä että pitäisikö homostella, niin ei hän tutki mitään lakia mitä ei siitä edes ole, vaan hän kysyy Pyhältä Hengeltä että ryhdynkö tässä homostelemaan. Jos Pyhä Henki ilmoittaa, että siitä vaan, niin sitten pitää hetki tutkia että onko kyseessä Pyhä Henki todella, vai oma lihallinen mieli. Ja voi hieman tarkkailla Raamatusta mitä hengen hedelmistä kerrotaan.

Sama on minkä tahansa asian kanssa jonka ajattelee olevan syntiä. Jos vaikka miettii sitä, että onko muiden herjaaminen ja nimittäminen loukkaavasti syntiä, pitää sitäkin kysyä Pyhältä Hengeltä miten asia on. Jos vastaus on, että anna vai palaa sielun kyllyydestä, niin taasen pitää tarkkailla onko kyseessä Pyhä Henki, vai vilitsevä herjaava henki ja lukea mitä taasen Raamattu sanoo Hengen elämästä.

Sellaista tutkiskelua uskonelämä on.

Mitään muuta järkevää vaihtoehtoa ei edes ole.

ÄO?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÄO?

Vaikka varpaillesi seisomaan nousisit niin kyllä sille toiseksi jäisit. Lyhyessä kysymyksessäsi vaistoan kateutta. Oma ÄOsi?

• Anonyymi

Aloittajalle mietittäväksi vain yksi juttu, koska ei varmaankaan kykene suurta tietomäärää kerralla sisäistämään:
      Minusta esimerkiksi trikiinivaara on todellinen uhka ihmisille. Aloittaja voisi miettiä noiden kieltojen perusteita eli miksi esim sianlihan syönti oli ammoisina aikoina kiellettyä! Sika oli vielä 2000 v. sitten täysin villieläin, joka kaivoi ruokansa mistä tahansa, raadoista, kaatopaikoilta yms, jolloin liha oli ihmisravinnoki kelpaamatonta, trikiinivaaran vuoksi!!! Eikö ollutkin viisas ihmiskunta jo silloin. Nythän sika kasvatetaan hyvin hygienisissä tiloissa, jolloin trigiinivaaraa ei ole. Navetat ja sikalat on suojattu niin, että niihin ei kevätmuuttoaikana pääse linnutkaan enää lentämään. Siksi Raamatussakin on kooste eläimistä, joiden käyttäminen ruokana on ollut kiellettyä, vaikka ihmiset eivät olleetkaan trikiiniä nähneet tai kuulletkaan, mutta tiesivät saastuneen lihan vaaran terveydelle! Trikiinimato (Trichinella spiralis) eli trikinella on sukkulamato, joka voi loisia kaikissa lihaa syövissä eläimissä, myös ihmisessä. Vieläkin pitää suurriistan liha tarkastuttaa trikiiniuhan vuoksi ja siihen porukkaan kuuluu karhu ja myös villisika! Myös jäniksen papanat voivat sisältää trikiinitoukkia, jos papanat ovat sianulosteen kanssa kosketuksessa. Jänishän syö papanansa toiseen kertaan ja saastuu siksi trikiinistä.

• Anonyymi

Kyllä sian syömisessä on se suurempi vaara ne pahat henget, jotka Jeesus ajoi sikalaumaan, kun aasit ratsastavat Jeesuksella, ja kertovat saavansa demonit kimppuunsa. Muslimit osaavat vältellä, ja uhraavatkin vai muita eläimiä juutalaisten jumaluudelle, siinä missä kristityt itse tosi Jumalan Jeesuksen nimeen lampaana.

• Anonyymi

Jos juutalaisten jumalasta tehtäisiin kuvia, sillä olisi sarvet päässä kuin Mooseksella vanhoissa tauluissa - siksi tuo kielto. Sama ongelma nimen lausumisessa ääneen, siksi se on kielletty juutalaisilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      115
      2203
    2. 129
      1802
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1185
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1114
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1040
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      71
      1033
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      973
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      955
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      8
      894
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      55
      890
    Aihe