Vitamiinit otan purkista ..
Tänään aattelin napostella makaroneja ja nakin paloja
12
223
Vastaukset
tuolla metodilla ihmiset olisivat jo kauan sitten kuolleet sukupuuttoon. mikä tosin voiskin olla ihan hyvä asia. minä tarvitsen lääkkeet tai pillerit jeah pillerit..iän ikuiset pillerit.
- Anonyymi
Porkkanoilla pysyy iho ja silmät kunnossa!
- Anonyymi
Voi noitakin välillä syödä. Muistaa vaan ottaa sitä porkkanaa ja tomaatteja säännöllisesti lisäksi.
- Anonyymi
Minä joudun tyytymään keittoon eli ohrapirtelöön. Ei hampaat pysty noihin nakkeihin.
- Anonyymi
mä syän lidlin perunamuussia nam nam njom
- Anonyymi
Kuule,ne on ihan hyviä. Monella ei ole niitäkään.
- Anonyymi
Xtran jauhomuussia ja voita mukaan on tänää.
Se muusi käy laatikoihinkin.
seitä tai jauhelihaa myös. - Anonyymi
Vitamiinilikööri – purkista otettu C-vitamiini poreena xtra-colan sekaan, toimii myös jälkkärinä.
Viinisuositus: vesijohtovesi, 2025, hanasta suoraan, tarjoiltuna lämpimänä kuin lapsuuden kesäpäivä.- Anonyymi
Laitoin joskus poretabletin vissyyn. Ei se oikein toiminut, kun alkoi sähisemään niin perkeleesti. Ilmeisesti hiilidioksdikuplat jotenkin kiihdytti poreutumista.
- Anonyymi
Eikä ne sesonki valinnat olisi ihan hyviä kuten vokkivihannekset ja kana.
Molemmat maistuvat hyvälle ja ovatg melkoisen edullisia.
Tietysti aamuksi sitä kaurapuuroa ja päälle kanelisokeria. - Anonyymi
Oletko ajatellut kokeilla jpgurttia? Jos löytyy sellaista vanhanajan kunnolla tahmeaa jogurttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748367Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182028- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201949Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381861Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 431495
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246