Vaativat Sekoilu Seis asennetta ja toimia muilta, jopa kouluväeltä , mutta itseltään eivät. Tai vaikka vaatisivatkin, eivät varmasti kykene vaatimustaan noudattamaan.
Joten huumorin puolelle menee tämäkin vaaliteema.
Persuilla on kiero huumorintaju
3
148
Vastaukset
- Anonyymi
Purra käyköön vahtimaan nyt Suomen kouluja. Palkatkoot koulupoliiseja, niin työttömyys laskee.
- Anonyymi
Nyt tuli Persuilta oikein Huumori pläjäys. Alittivat riman jopa itseltään.
- Anonyymi
Persut yrittävät nyt huumorilla, kun talousasiat ovat heiltä mennet persiilleen.
Kuntien talous on ongelmissa, moni ongelmakunta uhkaa joutua ministeriön valvontaan, ja toisilla on isot velat.
Marinin hallitus tuki kuntia, ja moni pääsikin jaloilleen. Nykyhallituksen aikana on taas tullut lisää persaukisia kuntia, vaikka terveydenhuolto on otettu pois kuntien harteilta.
Kaiken huippu on se, että kun jotkut kunnat ovat saaneet taloutensa kuntoon tuulivoimapuistojen maksamilla kiinteistöveroilla, niin nyt hallitus aikoo riistää sen ja jakaa muille kunnille.
Näin tuulivoimasta haitat jäisivät yksille ja tulot menisivät muille. En keksi muuta syytä kuin että persuja harmittaa, kun heidän vastustamansa tuulivoima onkin ollut hyödyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222