Minulla on torstaina omalääkäri (nainen) Kyseessä on eturauhasen tutkimus. Ajelin tänään kaikki alapään karvani pois. Kuinkahan hän suhtautuu ajeltuun alapäähäni
Lääkäriin posliinina
10
1391
Vastaukset
- Anonyymi
Hämmentyy sillä eturauhasta tutkittaessa on peräaukko ainoa joka on agendalla! Kullin karvoja ei tarkastella!
Jos muuta kuvittelitkin!? - Anonyymi
Luulitko että lääkäri kiihottuu, kun saa survoa sormensa paska-aukkoosi??
- Anonyymi
Sinullakin varmaan kokemusta asiasta.
- Anonyymi
Kuinka kävi? Oon kans karvaton, lääkäriin pitäs mennä ens viikolla toisen asian takia. En tiiä onko mies vai nainen. Vaiva eri mut housutkin ehkä tarvii ottaa pois, käytän joskus stringejä, aina en niitäkään.
- Anonyymi
Ei lääkäri sellaiseen asiaan kiinnittänyt huomiota. Se on vain ujoutta, jos ei kehtaa näyttää karvattomuutta. Olen ollut karvattomana saunassa kaveriporukassa.
Joskus karvattomuus johtui tehdystä leikkauksesta tai olin vain muuten ajellut karvani pois. Uskoisin, että aika moni on käynyt karvattomana lääkärillä. Naisilla se on melko yleistä ja miehillä harvinaisempaa.
Kysyin asiaa vaimoltani. Hän sanoi, ettei muistanut koko asiaa, kun gynekologilla tutkittavana
- Anonyymi
Tyttöystäväni joka on 23 vuotias kun kävi gynellä. lääkäri(mies) valitti kun hän oli posliini!
- Anonyymi
Eipä ole koskaan gynegologikäynnillä asia noussut esille taikka gynegologi olis mitenkään kommentoinut karvattomuutta. Olen aina käynyt tarkastukset posliinina, ensimmäisen kerran muistaakseni lukioikäisenä 17-18vuotiaana ja sen jälkeen joka kerta.
- Anonyymi
On kyllä kertakaikkiaan uskomaton kommentoija näillä palstoilla kaikkine hyhhyttelyineen ja buhahailuineen. Huomaa ettei sulla ole kaikki kotona ja on jotain ongelmia. Voisitko olla kokonaan kommentoimatta jos sulla ei ole asiallista kommenttia mihinkään, kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä kertakaikkiaan uskomaton kommentoija näillä palstoilla kaikkine hyhhyttelyineen ja buhahailuineen. Huomaa ettei sulla ole kaikki kotona ja on jotain ongelmia. Voisitko olla kokonaan kommentoimatta jos sulla ei ole asiallista kommenttia mihinkään, kiitos!
Viimemksi on eturauhaseni tutkittu vuoden alussa ja se tehdään aika peräaukon kautta ja on aivan se ja sama onko missään karvoja vai ei.
Minutkin tutki nuorempi naislääkäri eikä tapahtumassa ollut mitään noloa taimuutakaan,normaali toimenpide molemmille.
Kävipä siinä vielä katsomassa toinenkin naislääkäri yhtä pattia peräaukon seudulla eikä sekään tuottanut mitään erikoista.
- Anonyymi
Jatkan aloitusta. Olin juuri ajanut posliiniksi, kun sain kutsun urologille. Kutsu oli viikon päähän eli eiliselle.
Ajattelin, että se on ihan rutiinitoimenpide.
Aluksi minut kutsuttiin virtsanpaineenmittaus. Se meni ihan ok, eikä housuja laskettu kuin hieman, kun virtsarakon tilavuus ultrattiin.
Seuraavaksi oli vuorossa urologi. Silloin minulle iski paniikki, kun kirurgi ilmoitti, että minulle tehdään virtsarakon tähystys.
Saitaanhoitaja käski laskemaan housut kinttuihin ja asettumaan hoitopöydälle.
Siinä makasin sitten alapää paljaana ja viikon karvoitus. Huoneeseen kutsuttiin lisäksi avustamaan toinen hoitaja ja opiskelija, joka oli mies..
Tämän jälkeen alapääni desinfiotiin ja kullin sisään työnnettin puudustusainetta. Tämän jälkeen levitettiin geeliä.
Ennen urologin tuloa alapää peitettiin niin, että urologi ei nähnyt karvattomuuttani.
Toimenpide oli melko kivulias, koska virstarakko kuvattiin ja virtsatiehyet rassattin jollakin rassilla, Toimenpide kesti ehkä n. 15 min.
Toimenpiteen jälkeen hoitaja pyyhki geelin pois. Koko toimenpide kesti puoli tuntia.
En tiedä mitän hoitajat ajattelivat, mutta minua ei loppujen lopuksi hävettänyt
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744