Purra on lihonut päärynän muotoiseksi,hillotolpalla hyvät eväät
Päärynäpallo
17
227
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen taas katsonut että on nykyään aika riutuneen näköinen ja karmeat silmäpussit. Ei ole politiikan jälkeen enää edustava kuten Sanna
- Anonyymi
Kokaiinista ei tule silmäpusseja, mutta nenä voi ottaa osumaa pidemmän päälle, onko muuten Sannalla vielä nenä tallessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokaiinista ei tule silmäpusseja, mutta nenä voi ottaa osumaa pidemmän päälle, onko muuten Sannalla vielä nenä tallessa?
Persujen perus heittoja missä ei ole mitään totuuspohjaa
- Anonyymi
Viini ei oikaise ryppyjä yhtä hyvin kuin kossu, tiedän kun olen entinen persu.
- Anonyymi
Kauhavan omalla Antilla ei ole rypyn ryppyä! Vattanahka on niin pullollaan ja piukeena, että taitaa olla raskaana!
- Anonyymi
Tässä ei oo mitään pahaa. Son ruman näköistä, jos iso maha on tyhjä.
- Anonyymi
ap, menisit töihin ekkä jois ja hakkais akkaasi
- Anonyymi
Riikka ja Sanna, noh toinen tekee työnsä ja enemmänkin, minkä toinen ryssi ihan totaalisesti.
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Riikka se ryssii, minkä ehtii. Toisaalta Persut ovat Suomen Venäjä-myönteisin puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu. Riikka se ryssii, minkä ehtii. Toisaalta Persut ovat Suomen Venäjä-myönteisin puolue.
Li Andersson tiedottaa jatkuvat myös Putinia, kuinka rasistisia suomalaiset ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li Andersson tiedottaa jatkuvat myös Putinia, kuinka rasistisia suomalaiset ovat.
Taas väite ilman faktaa. Persut itse ottavat mallia pietarin trollitehtaalta
- Anonyymi
Persujen kannattajista on tutkittua tietoa että heissä on eniten rikollisia
- Anonyymi
Konnapuolue???
#PetosJytky - Anonyymi
Heh, ketkähän siellä pääkaupunkiseudulla työllistävät eniten poliiseja, kun raukoilla on kokoajan hätä ja tarve tuoda itseään esille.🤦♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, ketkähän siellä pääkaupunkiseudulla työllistävät eniten poliiseja, kun raukoilla on kokoajan hätä ja tarve tuoda itseään esille.🤦♂️
Minä tiedä ne on niitä äärioikestolaisia nahkatukkia
- Anonyymi
Purralla vielä paljon matkaa Annika Saarikon rehevyyteen.
Juurevaa emäntä ainesta, sanoisin. - Anonyymi
Annika on kyllä oikein vaimomatskua :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244