Tammisaaren ruotsinkieliset ovat sivistyneempiä kuin suomalaiset ja varsinkin savolaiset juntit. Mutta eivät kovin monta astetta. Rajansahan on kaikella. On Ekenäsissäkin kyllä ei vaan vanhanaikaisia, vaan myös taantumuksellisia ja syrjiviä asenteita.
Ruotsinkieliset hieman sivistyneempiä
7
1022
Vastaukset
- Anonyymi
De e Sant de
- Anonyymi
Kyllä ne tuntuu olevan pellejä kun joka 3 Sana suomea. Puhuisivat kunnolla ruotsia edes
- Anonyymi
Niin ja suomenkieliset ei koskaan käytä muuta kuin, Suomea,yes jne,kaiva ittelles kuoppa
- Anonyymi
Eikö nuo suomenkieliset naiset on tällä alueella aika avonaisia?
- Anonyymi
Minun mielestä Tammisaari on Suomessa ja Tammisaaressa asuvat ovat Suomalaisia.
Aloittajalle vaan vinkkinä että teit itsestäsi pellen kun laitat tuollaista viestiä.- Anonyymi
Just näin, suomenkielisellä palstalla pitää keskustella suomeksi.
- Anonyymi00010
Sivistyneempi Bättre Folk saa jättää palomääräyksetkin metsäsuomalaisten murheiksi, ei ne heitä koske: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011985854.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584