Gtönlantia ei luovuteta! ☠️💀😈
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010993299.html
Tanska valmistautuu sotaan
10
114
Vastaukset
- Anonyymi
mitä sä sekoilet joka jumalan päivä ? kirjoitat asioista jotka eivät pidä paikkaansa ja ennenkaikkea asioista jotka eivät kuulu tääle palstalle !
- Anonyymi
Jaa että lehdessä on perättömiä uutisia?
Minä olen vittuuntunut sinun ainaiseen ruikutukseen ja määräilyyn! Saat vastavuoroisesti kestää ainakin kymmenen sekalaista uutista joka parahduksestasi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vittuuntunut sinun ainaiseen ruikutukseen ja määräilyyn! Saat vastavuoroisesti kestää ainakin kymmenen sekalaista uutista joka parahduksestasi!mikäs hiluhilu siellä huuteloo ,,,painu nyt kuule jorpakkoon ja äkkiä..ei kannata huudella eikä levitellä niitä ohkaasia käsiä kun ja laukoa mitä sattuu jos kroppa ei pysty sanoja lunastamaan..tälle sivustolle kirjoitetaan vaan asioista jotka koskee Lapuaa eikä mistään muusta ja piste,,sana ei ole vapaa! siellä mitään sotaa tule tanskalle ,,huuhaa uutisia vailla todellista pohjaa ! oot oikea nettiterroristi jolta täytyisi ottaa koneet ja laitteet pois ja ikuinen nettikielto päälle !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vittuuntunut sinun ainaiseen ruikutukseen ja määräilyyn! Saat vastavuoroisesti kestää ainakin kymmenen sekalaista uutista joka parahduksestasi!muista nyt vain Lapuan asioista kirjoitat,ei muusta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikäs hiluhilu siellä huuteloo ,,,painu nyt kuule jorpakkoon ja äkkiä..ei kannata huudella eikä levitellä niitä ohkaasia käsiä kun ja laukoa mitä sattuu jos kroppa ei pysty sanoja lunastamaan..tälle sivustolle kirjoitetaan vaan asioista jotka koskee Lapuaa eikä mistään muusta ja piste,,sana ei ole vapaa! siellä mitään sotaa tule tanskalle ,,huuhaa uutisia vailla todellista pohjaa ! oot oikea nettiterroristi jolta täytyisi ottaa koneet ja laitteet pois ja ikuinen nettikielto päälle !
🤣...
- Anonyymi
EU sitoutuu auttamaan Tanskaa, eli saamme varautua lähettämään joukkoja Grönlantiin.
- Anonyymi
Trump on diilimmies ja osaa pelin.
Tällä Grönlanti kuuluu Amerikalle hölinällään Trump tavoittelee yhtä anteliasta DCA-sopimusta, minkä Biden onnistui Suomelta jallittamaan.
Saas nähdä onnistuuko, Tanskahan ei vanhana Nato-maana kaikkea sontaa niele. - Anonyymi
Tanska vastaan Usa, no kuinkahan siinä käy. Kannattaa luovuttaa jo heti alkuunsa. Turha leegopalikkaukkojen on paljoo elvistellä. Usa tulee ja lesii.
- Anonyymi
Äläs ny, Suomesta lähtee heti joukkoja Tanskaa auttamaan.
- Anonyymi
mitä tarkoittaa lesii ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232498- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631266Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151251En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771121Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351112HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio251073Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451069Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831019Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57963