Gtönlantia ei luovuteta! ☠️💀😈
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010993299.html
Tanska valmistautuu sotaan
10
117
Vastaukset
- Anonyymi
mitä sä sekoilet joka jumalan päivä ? kirjoitat asioista jotka eivät pidä paikkaansa ja ennenkaikkea asioista jotka eivät kuulu tääle palstalle !
- Anonyymi
Jaa että lehdessä on perättömiä uutisia?
Minä olen vittuuntunut sinun ainaiseen ruikutukseen ja määräilyyn! Saat vastavuoroisesti kestää ainakin kymmenen sekalaista uutista joka parahduksestasi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vittuuntunut sinun ainaiseen ruikutukseen ja määräilyyn! Saat vastavuoroisesti kestää ainakin kymmenen sekalaista uutista joka parahduksestasi!mikäs hiluhilu siellä huuteloo ,,,painu nyt kuule jorpakkoon ja äkkiä..ei kannata huudella eikä levitellä niitä ohkaasia käsiä kun ja laukoa mitä sattuu jos kroppa ei pysty sanoja lunastamaan..tälle sivustolle kirjoitetaan vaan asioista jotka koskee Lapuaa eikä mistään muusta ja piste,,sana ei ole vapaa! siellä mitään sotaa tule tanskalle ,,huuhaa uutisia vailla todellista pohjaa ! oot oikea nettiterroristi jolta täytyisi ottaa koneet ja laitteet pois ja ikuinen nettikielto päälle !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vittuuntunut sinun ainaiseen ruikutukseen ja määräilyyn! Saat vastavuoroisesti kestää ainakin kymmenen sekalaista uutista joka parahduksestasi!muista nyt vain Lapuan asioista kirjoitat,ei muusta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikäs hiluhilu siellä huuteloo ,,,painu nyt kuule jorpakkoon ja äkkiä..ei kannata huudella eikä levitellä niitä ohkaasia käsiä kun ja laukoa mitä sattuu jos kroppa ei pysty sanoja lunastamaan..tälle sivustolle kirjoitetaan vaan asioista jotka koskee Lapuaa eikä mistään muusta ja piste,,sana ei ole vapaa! siellä mitään sotaa tule tanskalle ,,huuhaa uutisia vailla todellista pohjaa ! oot oikea nettiterroristi jolta täytyisi ottaa koneet ja laitteet pois ja ikuinen nettikielto päälle !
🤣...
- Anonyymi
EU sitoutuu auttamaan Tanskaa, eli saamme varautua lähettämään joukkoja Grönlantiin.
- Anonyymi
Trump on diilimmies ja osaa pelin.
Tällä Grönlanti kuuluu Amerikalle hölinällään Trump tavoittelee yhtä anteliasta DCA-sopimusta, minkä Biden onnistui Suomelta jallittamaan.
Saas nähdä onnistuuko, Tanskahan ei vanhana Nato-maana kaikkea sontaa niele. - Anonyymi
Tanska vastaan Usa, no kuinkahan siinä käy. Kannattaa luovuttaa jo heti alkuunsa. Turha leegopalikkaukkojen on paljoo elvistellä. Usa tulee ja lesii.
- Anonyymi
Äläs ny, Suomesta lähtee heti joukkoja Tanskaa auttamaan.
- Anonyymi
mitä tarkoittaa lesii ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078