Heille kävi kuten intiaaneille ja Australian aboille tai kuten on käynyt monelle muullekin alkuperäiskansalle, heidät kylmästi tapettiin. Turha keksiä mitään kuten ilmaston muutos tai muuta.
Neandertalien loppu
8
211
Vastaukset
- Anonyymi
Inkkareita on nykyään Amerikoissa yli 50 miljoonaa ja abojakin Australiassa miljoona. Missä siis luuraavat neandertaalit? Yksi taisi juuri saada pressanviran.
- Anonyymi
----Missä siis luuraavat neandertaalit-----
Mullan alla koska kaikki ne tapettiin tai kuolivat Pyreneillä nälkään ja kylmään. - Anonyymi
Hahaa, hanu kertoo näköjään oikeat luvut 10:llä. Mutta paljonko inkkareita yms. olisi nyt jos heitä ei olisi niin hartaasti tapettu, satoja miljoonia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa, hanu kertoo näköjään oikeat luvut 10:llä. Mutta paljonko inkkareita yms. olisi nyt jos heitä ei olisi niin hartaasti tapettu, satoja miljoonia.
Eli myönnät, että kaikkia ei tapettu. Eli avaus on pötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli myönnät, että kaikkia ei tapettu. Eli avaus on pötyä.
Minä olen katsonut vaikka kuinka monta länkkäriä ja tiedän, että intiaanit tappoivat ainakin kymmenen kertaa enemmän valkoisia kuin valkoiset intiaaneja.
Valkoisten pelastus oli se, kun laivat toivat heille armada toisensa jälkeen uutta nuolien- ja keihäiden ruokaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen katsonut vaikka kuinka monta länkkäriä ja tiedän, että intiaanit tappoivat ainakin kymmenen kertaa enemmän valkoisia kuin valkoiset intiaaneja.
Valkoisten pelastus oli se, kun laivat toivat heille armada toisensa jälkeen uutta nuolien- ja keihäiden ruokaa.Samalla lailla juutalaiset tappoivat Hitlerin Saksassa niksmannit melkein sukupuuttoon. Vain muutama tuhat jäi henkiin jatkamaan sukurutsaa.
- Anonyymi
Neanderthalin ihniset elivät eri alueilla kuin homo sapiens ja vaativat paljon enemmän ravintoa, luultavsti he kuolivat kannibalismiin, koska suurriista loppui. He eivät olleet mitään kaneja popsivia hobitteja. Villasarvikuonoja vastaan kepillä aseistautunut neanderthalilainen olisi ollut liian kova vastus homo sapiensille.
- Anonyymi
Ehkä suurena syynä olivat uusien tulokkaiden tuomat taudit, jopa ihan flunssasta alkaen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159