Taas Ylen "asiantuntijat"

Anonyymi-ap

Tänä aamuna sijoituskeskusteluun yle valitsi yhden suomalaisen ja kaksi arbialaista nimen perusteella. Eikö yle löydä tarpeeksi vasemmistolaista asiantuntijaa kun täytyy valita terroristisukuisia neuvomaan suomalaisia.

27

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyypillistä yleä on aihe mikä hyvänsä. Jos puhutaan metsästyksestä yle valitsee "asiantuntijoiksi" asiasta puhumaan vihreitä metsästyksen vastustajia yms.

• Anonyymi

Ylessä on kylläkin enemmän ohjelmia jossa glorifioidaan metsästystä ja kalastusta. Asiantuntijoiden tarkoitus on vain tasoittaa asiaa, jottei jäisi liian yksipuolista kuvaa em aiheesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylessä on kylläkin enemmän ohjelmia jossa glorifioidaan metsästystä ja kalastusta. Asiantuntijoiden tarkoitus on vain tasoittaa asiaa, jottei jäisi liian yksipuolista kuvaa em aiheesta

"asiantuntemus" ei tarkoita sitä, että otetaan vastakkaisen mielipiteen omaava asiasta keskustelemaan ja itse asianosaiset ja ammattilaiset tässä tapauksessa metsästäjät jätetään sivuun. Tämä on ylelle tyypillistä, koska metsästys vastainen vihervasemmisto ohjaa toimintaa.
        Yle ei ole kunnon metsästysohjelmia näyttänyt enää sitten 1990 luvun. Ainoastaan ylelappi on enää sellainen ylen taajuus missä metsästykselle annetaan ääni ja siitä puhutaan sivistyneesti harrastajia kuunnellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"asiantuntemus" ei tarkoita sitä, että otetaan vastakkaisen mielipiteen omaava asiasta keskustelemaan ja itse asianosaiset ja ammattilaiset tässä tapauksessa metsästäjät jätetään sivuun. Tämä on ylelle tyypillistä, koska metsästys vastainen vihervasemmisto ohjaa toimintaa.
        Yle ei ole kunnon metsästysohjelmia näyttänyt enää sitten 1990 luvun. Ainoastaan ylelappi on enää sellainen ylen taajuus missä metsästykselle annetaan ääni ja siitä puhutaan sivistyneesti harrastajia kuunnellen.

Olipas yksipuolinen kommentti. Lappi vs muu maa. Metsästys on ihan oma lukunsa Lapissa, eikä sivistys kuulu tähän asiayhteyteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas yksipuolinen kommentti. Lappi vs muu maa. Metsästys on ihan oma lukunsa Lapissa, eikä sivistys kuulu tähän asiayhteyteen

Mikä yksipuolinen kommentti? Kyse oli siitä, että jos puhutaan metsästyksestä, niin silloin ei oteta "asiantuntijoiksi" anarkistisia metsästyksen vastustajia mitä yle tekee, vaan silloin pitää paikalle ottaa metsästäjiä.
        Vai mitä olisit mieltä jos puhutaan jääkiekosta, niin jääkiekko"asiantuntijoiksi" studioon otetaan haastateltavaksi jääkiekkoilijoita vihaavia shakin pelaajia?
        Niin, lapissa on vielä paikallis ylellä sivistynyt suhtautuminen suomen yhteen suurimmista harrastuksista eli metsästykseen. Täysin eri ääripäätä kuin sivistymättömästi asiaan suhtautuvat yle uusimaa yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä yksipuolinen kommentti? Kyse oli siitä, että jos puhutaan metsästyksestä, niin silloin ei oteta "asiantuntijoiksi" anarkistisia metsästyksen vastustajia mitä yle tekee, vaan silloin pitää paikalle ottaa metsästäjiä.
        Vai mitä olisit mieltä jos puhutaan jääkiekosta, niin jääkiekko"asiantuntijoiksi" studioon otetaan haastateltavaksi jääkiekkoilijoita vihaavia shakin pelaajia?
        Niin, lapissa on vielä paikallis ylellä sivistynyt suhtautuminen suomen yhteen suurimmista harrastuksista eli metsästykseen. Täysin eri ääripäätä kuin sivistymättömästi asiaan suhtautuvat yle uusimaa yms.

Yllellä.On.Kaikista.
        Elämän,osa,alueelta.
        Ohjelmia.Ei.Ole.
        10min.Media.Vaan.
        2/3.Vuotta.Kuuntelee.
        Joka,päivä.Kaikista.
        Elämän alueilta,löytyy.
        Yletä.Mielipiteitä.
        Ja.Ohjelmia .

• Anonyymi

Ylen päätarkoitus on mielipiteiden muokkaaminen.

• Anonyymi

Kokoomuksen vaatimuksesta pitää olla näitä "sijoittamestareita" vakuuttamaan, että köyhien kannattaa alkaa sijoituspuuhiin. Rahaa alkaa tulla ovista ja ikkunoista. Ota vaikka pikavippiä, jotta voit sijoittaa. Kokoomuksessa halutaan näitä pyramidihuijauksia, jotta saadaan tyhmemmiltä rahat pois

• Anonyymi

Aina kun puhutaan rahasta, jolla voi lihottaa omaa mahaa, asiantuntija on oikeistoporvari ja kapitalisti.
      Kun puhutaan rahasta, jolla saadaan meille kaikille hyvää yhteisesti, asiantuntijoina on poliittisesti vasemman ryhmän ihmiset.
      Ylen Jälkipörssi on jo nimensä mukaan yksilön rikkauteen keskittyvä puhekupla.

• Anonyymi

Kokkareet ja kumpp ovat mestareita luomaan ilmaista rahaa kaikille halukkaille. Epärealismia, eli suurelta osin vedätystä

• Anonyymi

Rahaa ei tyhjästä luoda köyhille, se menee varakkaille. Sijoittaminen on lähellä lottoamista

• Anonyymi

Asiantuntiat , dosentiti ja desantit ja professorit . Mistähän heille mitään asiantuntia titteliä voisi sovitella .

• Anonyymi

Tein saman havainnon mitä aloittaja. Taas oli jouku DEI-BLM koulutuksen käynyt propagandisti-toimittaja ollut valitsemassa kiintiötapauksia telkkariin. Ilmeisesti YLE:n toimittajat saavat bonus rahaa sen mukaan kuinka monta kiintiötapausta juttuihinsa mukaan ottavat?

• Anonyymi

Ylessä on tosiaan aivan liikaa esillä maahanmuuttajia/maahanmuuttajataustaisia "asiantuntijoita" ja muita mielipiteen esittäjiä. Joku muu kuin vihervassarius tässä on takana.
        Jotain tolkkua tähän yliedustukseen yle

• Anonyymi

No tänäänhän päivän puheenaihe on YLE:n oma laskettelualan asiantuntija. Tosin YLE itse siitäkin aiheesta kauniisti vaikenee.

• Anonyymi

Persut taas kommentoimassa. Ei voi mennä yliopiston juhlaan kun ruokana vaan salaattia. Ja sitten persun televisiossa on koko ajan vääriä ihmisiä. Mahtaa perussuomalainen elämä olla rankkaa.

• Anonyymi

miten nii ku omalta kohdalta toi nillittäminen, olisko aika vaikka mennä itseesi.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä on vastineesi asiaan? Missä väität vastaan tai olet eri mieltä

• Anonyymi

YLE on vasemmiston, vihreiden ja demareiden suojatyöpaikka johtajineen.

• Anonyymi

Tämänkin viisauden lausui taas perssuomalainen populisti , mutta perusteet vaan tälläkin on taas kovin huteria ,,teki niin tai näin jossei ole samaa mielestä laitaoikeiston kanssa on vihervasemmistoa , eikö ala olemaan todella typerää vetää aina samaa juttua ja perusteitta , olis edes pieni näyttö....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämänkin viisauden lausui taas perssuomalainen populisti , mutta perusteet vaan tälläkin on taas kovin huteria ,,teki niin tai näin jossei ole samaa mielestä laitaoikeiston kanssa on vihervasemmistoa , eikö ala olemaan todella typerää vetää aina samaa juttua ja perusteitta , olis edes pieni näyttö....

Ja tämän kommentin suolsi taas palstan tunnettu "mutta kun persu" kommentoija. 😂 Et siis edelleenkään osaa yhtä ainoaa kommentia kirjoittaa ilman "mutta kun persu" teesiäsi? Eli kaikki jotka ovat sinua vastaan ovat persuja? Ok.Eli äkkiä laskien reilu 60% kansasta. Melko hyvä persu kannatus. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämän kommentin suolsi taas palstan tunnettu "mutta kun persu" kommentoija. 😂 Et siis edelleenkään osaa yhtä ainoaa kommentia kirjoittaa ilman "mutta kun persu" teesiäsi? Eli kaikki jotka ovat sinua vastaan ovat persuja? Ok.Eli äkkiä laskien reilu 60% kansasta. Melko hyvä persu kannatus. 👍

Eli sinulla näköjään on pakkomielteenä vahtia toisten kirjoituksia, ja vielä lisäksi olet vainoharhainen kun kuvittelet että tuonkin kirjoitin muka minä, jota olet solvannut palstalla! Kuule tollo, jos sulla on yhtään aivoja jäljellä niin meitä on monta jotka ei tykkää persuista, en minä ole ainoa enkä ole edellä olevaa kommenttia kirjoittanut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinulla näköjään on pakkomielteenä vahtia toisten kirjoituksia, ja vielä lisäksi olet vainoharhainen kun kuvittelet että tuonkin kirjoitin muka minä, jota olet solvannut palstalla! Kuule tollo, jos sulla on yhtään aivoja jäljellä niin meitä on monta jotka ei tykkää persuista, en minä ole ainoa enkä ole edellä olevaa kommenttia kirjoittanut!

Lisään vielä sen, että REILU 60% kansasta EI OLE PERSUJA! Sinä vaan et tajua sitä että nuo persumyönteiset kommentit ovat harvojen näppikseltä! Persut on kohta pienpuolue, ja kuuluu menneisyyteen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja silti ihan "sattumalta" osuit nillittämään persujasi tähänkin. 😂
        Sinun logiikkasi mukaan 60% on vähintään persuja, koska ajattelet että kaikki jotka ovat sinua vastaan ovat automaattisesti persuja. Kun lasketaan vihervassareiden demarit mukaan yhteenlaskettu kannatus, niin vasta puolelle jää noin 60% kansasta. 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja silti ihan "sattumalta" osuit nillittämään persujasi tähänkin. 😂
        Sinun logiikkasi mukaan 60% on vähintään persuja, koska ajattelet että kaikki jotka ovat sinua vastaan ovat automaattisesti persuja. Kun lasketaan vihervassareiden demarit mukaan yhteenlaskettu kannatus, niin vasta puolelle jää noin 60% kansasta. 🤭

Ei ole yli 60% persuja, ei taatusti vaan suurin osa on MUUTA kuin persuja! Joten lopeta se typerä paskanjauhantasi! Eikä kaikki ole mua vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin, ovat SINUA vastaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yli 60% persuja, ei taatusti vaan suurin osa on MUUTA kuin persuja! Joten lopeta se typerä paskanjauhantasi! Eikä kaikki ole mua vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin, ovat SINUA vastaan!

Kyllä kaikki ovat sinua vastaan, koska et yhtään kommenttiasi osaa kirjoittaa ilman "mutta kun persu" lausettasi. Eli purat vihaasi ja vastakkainasettelu tarvettasi ulkopuolisiin. 😂
        Ei minulla ole yhtään tunnetta, että ihmiset olisivat minua vastaan. Se että purat omaa vihaasi minuun, niin sillä perusteella siis vain sinä olet minua vastaan. 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaikki ovat sinua vastaan, koska et yhtään kommenttiasi osaa kirjoittaa ilman "mutta kun persu" lausettasi. Eli purat vihaasi ja vastakkainasettelu tarvettasi ulkopuolisiin. 😂
        Ei minulla ole yhtään tunnetta, että ihmiset olisivat minua vastaan. Se että purat omaa vihaasi minuun, niin sillä perusteella siis vain sinä olet minua vastaan. 🤭

Osaan kirjoittaa, sinä vaan et osaa lukea kuin valikoidusti! Ja ei kaikki ole minua vastaan, pikemminkin päinvastoin! Ja mitä vihaan tulee niin SINÄHÄN se vihaat muita, varsinkin meitä demareita ja sinä olet itse harjoittamassa vastakkainasettelua! Kyllä sinut tunnetaan jo kaukaa täällä, kirjoitustyylistäsi! Etkä todellakaan tajua että täällä ON MUITAKIN JOTKA OVAT TEITÄ PERSUJA VASTAAN!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      33
      709
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe