Onko Hyvinkään uimalan (sveitsi) saunoissa tapana olla täysin alasti miesten puolella. Valitettavasti on yleistynyt yikkarilka saunojia ja ihanat kalut jää piiloon.
Hyvinkään uimala
9
904
Vastaukset
- Anonyymi
Liian päällekäyvien ja avoimesti tuijottavien ikääntyneiden homojen vuoksi usea pukee uimahousut jalkaan.
- Anonyymi
On kyllä ihme, miten se on niin vaikea olla ilman uikkareita saunassa. Onko se ujoutta vai vaan tyhmyttä(minä minä minä ) vaan. Itse pikkupoikana,teininä,ja aikuisenkin olin alasti ilman mitään ongelmia. Ja samalla näkis millaisia ja miten erilaisia me ihmiset ollaan, ja kullit myös. Eikä mua ole häirinnyt jos joku tuijottaa jalkoväliä
- Anonyymi
Kyllä suurin osa miehistä katsoo toistensa kalua vilkaisemalla, bi henkiset katselee häpeilemättä.
- Anonyymi
No ei tule mieleenkään tuijotella uimahallien saunoissa muiden kaluja.
- Anonyymi
Kyllähän toisten kaluja monetkin katselee. Monesti katse on vaan sellainen koknaisvaltainen silmäys, millainen ihminen on, eikä suoranaista kalun tuijottamista.
- Anonyymi
Joskus uimahallin porealtaassa joku sukupuolivähemmistöön kuuluva mies pisti kätensä etumukseni päälle ja kouraisi. Ärähdin. Miehenä tuntui helvetin pahalta yksityisyyden loukkaukselta. Minulta loppui uimahallissa käynti siihen. Vieläkin pitkän ajan jälkeen tunnen sen jonkinlaisena traumana, koska se tuntui ihan oikeasti kuin raiskaukselta. Miten joku tekee tuollaista. Suhtauduin tuohon asti sukupuolivähemmistöihin hyväksyen, mutta tuon ääliön jälkeen suhtautumiseni muuttui. Miettikääpä näissä jutuissanne sitä, että muut eivät seksualisoi saunakäyntejä samoin kuin eräät. Haluamme olla rauhassa ja hiljaisena uida ja saunoa ilman ahdistelua.
- Anonyymi
Yleiset saunat ei ole mitään pervojen runkkupaikkoja!! Pitäisi olla täysin järkeenkäypää! Ja ilman mitään mutinoita! Ääliömäistä kuvitella mitään muuta!
- Anonyymi
En minäkään saunassa ollessa halua fyysisesti toimia, katsella kyllä ja vaikka sopia tapaamisesta muualla. Siellä voisi vaan katsoa jos on silmää miellyttävää miestä . Olen ap.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1484714SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763915Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.712589SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2262022Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1201868Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2461187Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49825- 62766
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall21757Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725