Onko Hyvinkään uimalan (sveitsi) saunoissa tapana olla täysin alasti miesten puolella. Valitettavasti on yleistynyt yikkarilka saunojia ja ihanat kalut jää piiloon.
Hyvinkään uimala
9
446
Vastaukset
- Anonyymi
Liian päällekäyvien ja avoimesti tuijottavien ikääntyneiden homojen vuoksi usea pukee uimahousut jalkaan.
- Anonyymi
On kyllä ihme, miten se on niin vaikea olla ilman uikkareita saunassa. Onko se ujoutta vai vaan tyhmyttä(minä minä minä ) vaan. Itse pikkupoikana,teininä,ja aikuisenkin olin alasti ilman mitään ongelmia. Ja samalla näkis millaisia ja miten erilaisia me ihmiset ollaan, ja kullit myös. Eikä mua ole häirinnyt jos joku tuijottaa jalkoväliä
- Anonyymi
Kyllä suurin osa miehistä katsoo toistensa kalua vilkaisemalla, bi henkiset katselee häpeilemättä.
- Anonyymi
No ei tule mieleenkään tuijotella uimahallien saunoissa muiden kaluja.
- Anonyymi
Kyllähän toisten kaluja monetkin katselee. Monesti katse on vaan sellainen koknaisvaltainen silmäys, millainen ihminen on, eikä suoranaista kalun tuijottamista.
- Anonyymi
Joskus uimahallin porealtaassa joku sukupuolivähemmistöön kuuluva mies pisti kätensä etumukseni päälle ja kouraisi. Ärähdin. Miehenä tuntui helvetin pahalta yksityisyyden loukkaukselta. Minulta loppui uimahallissa käynti siihen. Vieläkin pitkän ajan jälkeen tunnen sen jonkinlaisena traumana, koska se tuntui ihan oikeasti kuin raiskaukselta. Miten joku tekee tuollaista. Suhtauduin tuohon asti sukupuolivähemmistöihin hyväksyen, mutta tuon ääliön jälkeen suhtautumiseni muuttui. Miettikääpä näissä jutuissanne sitä, että muut eivät seksualisoi saunakäyntejä samoin kuin eräät. Haluamme olla rauhassa ja hiljaisena uida ja saunoa ilman ahdistelua.
- Anonyymi
Yleiset saunat ei ole mitään pervojen runkkupaikkoja!! Pitäisi olla täysin järkeenkäypää! Ja ilman mitään mutinoita! Ääliömäistä kuvitella mitään muuta!
- Anonyymi
En minäkään saunassa ollessa halua fyysisesti toimia, katsella kyllä ja vaikka sopia tapaamisesta muualla. Siellä voisi vaan katsoa jos on silmää miellyttävää miestä . Olen ap.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3262983Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä642721- 1231747
- 1181460
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691100
- 741089
- 701030