Onko ähtärissä pimppaajia, tai paikkaa missä voisi pimpata.tai jotain pimppaus kerhoa. Muutin kk sitten Ähtäriin mut ei löydy tietoja mistään. Meillä oli Lahdessa erittäin toimiva pimppaus kerho. Olisiko mukaan lähtijöitä jos vuokraisi tilat.
Ähtärin pimppaajat
23
1075
Vastaukset
- Anonyymi
Laittakaa vaan jos kiinnostusta
- Anonyymi
Kyllä Ähtärissä on tosi paljon pimppaajia..sitä ei vaan kerrota kaikille missä pimpitellään,,salaista
- Anonyymi
Ähtäri pimppasi veroprosentin 10,6%, siihen ei ole moni kyennyt!
- Anonyymi
Hyvin onnistui Keskusta tässä pimppauksessa!
- Anonyymi
Täällä olisi yksi pimpparaudan soittaja. Pääseekö kaupunginorkesteriin? 😂
- Anonyymi
Kunnantalo?
- Anonyymi
🤣🤣🤣👍🏼👍🏼👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣👍🏼👍🏼👍🏼
Kuulin, että pääpimppaaja muutti pois?
- Anonyymi
Kyllä ootte tyhmiä😡
- Anonyymi
Pimp my golleagu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimp my golleagu.
Pimp my girl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimp my girl
Onko kunnantalolla pimpattu? Mitä se tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kunnantalolla pimpattu? Mitä se tarkoittaa?
KVG.
- Anonyymi
Olen tyhmä. Mitä toi tarkoittaa.
- Anonyymi
Olet siis persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis persu.
En, edustan Keskusta-puoluetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis persu.
En, edustan Keskusta-puoluetta.
- Anonyymi
Pimppaaminen' tulee englannin kielen verbistä 'pimp', joka tarkoittaa parittamista, mutta myös virittämistä, koristelua, 'tuunaamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimppaaminen' tulee englannin kielen verbistä 'pimp', joka tarkoittaa parittamista, mutta myös virittämistä, koristelua, 'tuunaamista
Pimp My ride.
- Anonyymi
Ähtärin kyrppääjät tasapuolisuuden nimissä! Onko niitä?
- Anonyymi
Niin kyrpätäänkö jos vuokraisimme tilat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyrpätäänkö jos vuokraisimme tilat?
Pimppaajia vain
- Anonyymi
Huomaamme, että kevät on tullut...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk823125Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911766Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll841616- 1381479
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571364
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591283Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur831241Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991232- 861225