Saako Helluntaiseurakunnassa nauraa ja mille he nauravat ?
Nauru ja ilo helluntaikokouksessa
17
204
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska koomillinen pastori on taivaan lahja.
Sitä jaksaa kuunnella ja iloita Herrassa. - Anonyymi
Helluntailaiset ottavat ilolla vastaan uuden uhrin.
- Anonyymi
Siellä ei nykyisin enää naureta. Nykypappien puujalkavitsit eivät naarata, eikä ne osaa kertoakaan kuten entisaikojen saarnamiehet! Heillä kokemusperäisiä tarinoita, näillä vain kuolettavia törinöitä!!
- Anonyymi
Iloista antajaa ahne pastorisi rakastaa.
- Anonyymi
"Sillä niinkuin orjantappurain rätinä padan alla, on tyhmän nauru. Ja sekin on turhuutta."
Kenelle hulluntailaiset nauravat ?- Anonyymi
Pakkovauvakastetuille.
Ylistys pastorille. - Anonyymi
Ainakin tyhmille foorumiteksteille, eipä juuri muuta olekkaan tarjolla.
- Anonyymi
Helluntailaisten nauru ei ole aitoa vaan pirullista.
He odottavat kaatoherätyksen jälkeen nauruherätystä. - Anonyymi
Nauru on synti ja häpeä. He jotka nyt nauravat, saavat vielä itkeä.
- Anonyymi
Miksi aina välillä joutuu lukemaan uhreista ja ahnepastoreista ym roskaa !
Pastori on savitulla palkalla työssään eikä sitä kiinnosta vähääkään uhrit ja kolehdit, se on sama mitä tulee vai tuleeko mitään, se ei lisää eikä vähennä palkkaansa!
Eli kuinka tyhmiä jotkut oikein ovat, se on ihme asia. - Anonyymi
Helluntailaiset perinteisesti pilkkaavat ja nauravat kristityille.
- Anonyymi
Mistä tiedät kuka on kristitty, kerro kriteerit!
- Anonyymi
Tiesittekö että Adventtikirkossakin nauretaan helluntailaisille.
Eräskin imitoi hyvin hallelujaa helluntailaista. Hillitön kontroilmatta kyy-torontonauru , vai pilkkaava asioille naurua ,, vai >>>
Jumalan rakkaudessa asialle ,, elikkä Jumalan hyvyydelle sydämestä ???
Kyllä iso ero mille ja miten nauraa ja missä hengessä...- Anonyymi
Uusi harhaoppi on tullut sisään vapaisiin seurakuntiin. https://www.youtube.com/watch?v=ezzpOvPVncA
- Anonyymi
Eli mikä se harha nyt olisi ?
Laukkonen on tervehenkinen uskova joten en usko mistään harhasta olevan kyse.
Kerro
- Anonyymi
Saa nauraa pakkovauvakastettujen kirjoituksille ja aloituksille!😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402