Mielummin venäjä kuin jenkit

Anonyymi-ap

mikään ei ole yhtä vastenmielinen paikka kuin usa

18

583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paskoja isoja molemmat !

• Anonyymi

miten joku voi ihailla tyranniaa, joka tappaa niin kotona kuin ulkomailla ?
      Olet IDIOOTTI.
      skdl

• Anonyymi

niinpä miten joku voi ihailla usa:n tyraniaa ei aina käy järkeen

• Anonyymi

Suomalaiset ihannoivat USAa vaikka se on liittolaistensa kanssa käynyt hyökkäyssotia 2000-luvulla Aasiassa ja Afrikassa.
        Minulle ei ole vieläkään valjennut mitä Naton jäsenmaat ovat puolustaneet noissa hyökkäyssodissaan joissa siviilejä on surmattu sadoin tuhansin.

Tietääkö joku mitä Naton jäsenmaat ovat puolustaneet noissa rikollisissa hyökkäyssodissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinpä miten joku voi ihailla usa:n tyraniaa ei aina käy järkeen

Venäjän tyrannius on kolmekymmentä vuotta USA:n vain neljä, siinä ajassa ei ehdi koko kansa pilaantua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset ihannoivat USAa vaikka se on liittolaistensa kanssa käynyt hyökkäyssotia 2000-luvulla Aasiassa ja Afrikassa.
        Minulle ei ole vieläkään valjennut mitä Naton jäsenmaat ovat puolustaneet noissa hyökkäyssodissaan joissa siviilejä on surmattu sadoin tuhansin.

Tietääkö joku mitä Naton jäsenmaat ovat puolustaneet noissa rikollisissa hyökkäyssodissa?

Poliisin roolissa oleva maa joutuu laittamaan alttiiksi itsensä myös niissä tilanteissa, jotka ovat vähemmän mieleisiä? Ajattele samaan rooliin Kiinaa tai Venäjää (olisiko samaa läpinäkyvyyttä kuin USAn ollessa poliisin roolissa) ? Uskon, että tuho olisi sitä, mitä Ukrainassa nyt näemme.

Myös omien miesten uhraaminen mm. Putinin luomille tavoitteille tuottaa katastrofeja, jotka jätettäisiin kertomatta maailmalla silloin kun Putin olisi se joka vetelee langoista? Trump luonut myös epävakautta omilla toimillaan, mutta onneksi jenkeissäkin on näitä muita, joilla on järkeä enemmän päässä.

Maailma muuttuu ja Trump periaatteessa paras poliisin roolin Putinin valtakaudella, jossa arvaamattomuus koetaan enemmän hyveeksi? Putin on sillä ominaisuudella saanut paljon anteeksi ja hyötynyt, kun Eurooppa ei ole uskaltanut haastaa Putinia asioissa. Trump voi olla ainoa lännessä, joka siihen kykenee, vaikka keinot eivät olisi niin mieleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet taasen saapunut stalkkerinaapuriin,painele kiusaaja sinne,mistä olet tullutkin ! kyttääjä,ei enää uskalla lähteä mihkään,miten tollanensaa vapaana juoksennella!Onko jäänyt jotain naapuriin pitkällä kynnellä,joka pitäis vielä viedä?!

• Anonyymi

Katsopas Areenasta dokumentti Vankileirien saaristosta. Saatat vaikka valistua.

Kertoo paljon venäjän historiasta ja nykypäivästä.

• Anonyymi

Adolf Hitler taisi olla mielestäsi parempi valtakuntansa johtaja! Onnittelut!

• Anonyymi

Oletko kauankin asunut siellä?

• Anonyymi

Haluat siis verta pakkiin..

• Anonyymi

Kyllä on aikoihin eletty, eikö saataisi järki keskustelua. Ilman suuria palopuheita ,
      Vasen oikea vaihdoilla...

• Anonyymi

Venäjäsuhteet kuntoon. Nousee talouskin!

• Anonyymi

Kävin USAssa keskimääräinen ihminen on täysin sivistymätön moukka ei ihme että juutalaisten tuottama paska uppoaa ihmisiin.

• Anonyymi

Trumpleri on idiootti sika. Varmaan hävettää amerikaanoja kun on tuommoinen presidentti, tai kuningas.

• Anonyymi

Noista kahdesta ei kumpikaan, vaan Eurooppa ja mieluiten pohjoismaat.

• Anonyymi

Olitko pitkäänkin ja missä muissa maissa olet ollut?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe