Maanantaina saamme DVV:ltä summatilastot uskontokuntiin liittyneistä ja eronneista päiväkohtaisesti. Käytännössähän se on sama kuin evlut kirkkoon liittyneet ja eronneet.
Laitan jonnekin jakoon kun ehdin.
Tilastoja 2024 tulossa
4
162
Vastaukset
- Anonyymi
Siis milloin saadaan viime vuoden tilastot? Eli lähinnä tarkoitan viime joulukuuta.
No käytännössä siis 3.2.2025. Teoriassa ei, kun luvuissa on kaikki uskontokunnat mukana.
- Anonyymi
"Laitan jonnekin"... Laita lehdistötiedotteeseen. Jos vain "laittaa jonnekin" netissä, siitä ei ole mitään hyötyä muille kuin meille harvoille tilastoja omatoimisesti tutkiville. Eli ajanhukkaa käytännössä.
- Anonyymi
Ei kannata laittaa kun ei niitä kuitenkaan lueta eikä media julkaise. Mutta jos joku MUU tahtoo laittaa jakoon niin suositelen terveisin laiskat vaparit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358