Nato-jäsenyys ja Venäjän uhka ovat luoneet tarpeen kasvattaa Puolustusvoimien sodan ajan kokoonpanoa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5c74b5fc-c35f-47cd-9f73-6f7471fd5cce
Suomi kaavailee isompia sodan ajan joukkoja
12
139
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisikohan palata normaaliin ja erota tuosta hiivatin Natosta? Valtionvelka paisuu kuin pullataikina ja palvelut heikkenee, kun kaikki raha haaskataan sotahölinöihin.
- Anonyymi
Hyvinvointi suomessa alkaa olla ajettu eliitin ja muiden hyväosaisten yksinoikeudeksi. Itse köyhyysrajan alapuolelle kyykytettynä, en näe juuri mitään järkevää syytä lähteä maata puolustamaan mahdollisen sodan syttyessä.
- Anonyymi
Valitettavasti koen samoin. Erosin jo reservistä. Itselleni itsenäsisyys oli omasta kansasta huolen pitämistä ja etsimistä sen yhteistä hyvää ja parasta.
Nyt meillä jokainen liikenvä velkaeuro lähetetäään muiden sotiin, kaivokset ja vedet ollaan tuuppaamassa tuottamaan rahaa kasvottomien ulkomaisten sijoittajien tilille, saastelaskut jätetään suomalaisille.
Sääli sotasukupolvea, mitkä uhrasivat nuoruutensa, terveytensä ja jopa henkensä yhteiselle hyvälle. Soasta selvinneet rakensivat vielä hyvinvointivaltion meille hassattavaksi kaikenmaailman markkinoiden, ukrainan ja ilmastouskonnon puolesta.
- Anonyymi
orpo häkkänen etulinjaan kum niin innokkaaassti meitä suomalaisia sinne on tunkemas itse jääden punkkeriin vaasaan ja me tykin ruuaksi lappeenrantaan.
ja vitut jos minua pakotetaan sotaa niin sit mennään orpon ja häkkäsen kanssa yhdessä saatana tai ei mennä mihinkään ja sitä ei kukaaan estä eikö edes pysty perkele. minä en kuole jonkun orpon tai häkkäsen käskystä itse heidän jäävän eloon ja karkaen punkkeriin syömään kaviaaria.- Anonyymi
Tarvitaan myös kenttäkeittiön vartijoita, oletko valmis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaan myös kenttäkeittiön vartijoita, oletko valmis.
Miksi joku ilmaiseksi vartioisi kenttäkeittiötä toisten järjestämissä sodissa?
- Anonyymi
Venäjällä maksetaan sotimaan meneville sentään reilusti palkkaa, vaan toisin on Suomessa. Puolustushallinnossa valmistellaan reservin yläikärajan nostoa nykyisestä 60-vuodesta 65-vuoteen.
- Anonyymi
Sinnepä sitten vaan, ruplasateeseen.
- Anonyymi
Venäjän hyökäysintoon sitä varustellaan paikkoja jotta olis kykyä tyrmätä hyökkääjä jo rajalle.
MUISTAKAAS KUKAS MAILMASSA SOTII JA AINA ON SOTINUT - Anonyymi
Lapualaiset isännät
jäävät käpykaartiin kuten toisessa maailmansodassakin
Tekevät mustanpörssin kauppaa ja tapattavat Nurmolaisia kuten Äräpäässäkin.Saat,,,,nan tunarit- Anonyymi
Kommarit olivat käpykaartilaisia ja tekivät tihutöitä stalinia palvoen.
- Anonyymi
Pitää tätä menoa perustaa kohta jo hyökkäysvoimat. Sen verran sotarummut paukkaa iltapaskalehdis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232458- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631256Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1121239En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351102Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451059HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241046Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57953