Tulee aikainen kevät, Mona Killstrupp<3. Taivaan ihanat muuttolintuset saapuvat tuoden uuden kevään pohjoisesta maasta, Saaronin kaunis kukka puhkeaa kukkaan tuoden mukanaan herätyksen.
Saaronin laakso kukkii jo Israelissa
12
221
Vastaukset
Tämä virsi liittyy avaukseen,
https://www.youtube.com/watch?v=sd5dnnbWHpsOn ruusu Iisain juuren ....
Jeesus on noussut Jumalan Valtaistuimelle, oikealle kädelle
Roomalaiskirjeen mukaan Israelille tulee Pelastaja Siionista, eli Jeesus.
Israelin herätykset ovat alkamassa lähiaikoina.
https://www.youtube.com/watch?v=0a2ReByy9TkIsraeli pelastuminen Roomalaiskirjeessä,
Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus: paatumus, joka on kohdannut osaa Israelin kansasta, kestää siihen asti kun muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen. Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu:
– Siionista on tuleva Pelastaja,
hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Ja tämä on minun liittoni heidän kanssaan:- Anonyymi
Jeesus kirkastettiin eilen Taivaassa, Pääsiäisenä hänet kirkastetaan Israelissa.
ONEGAS-00
Siellä se on hammeen alla ikkune Juhannus…
- Anonyymi
Mikä on tämä tapaus !?
- Anonyymi
Sharon Laakso kuoli 1958 Renton, King County, Washington, USA.
- Anonyymi
Hyvää sunnuntaiaamua!
Missä sinä olet tänään? Missä kuljet tänään? Fyysisesti ja ajatusten siivin? Mikä henki tai henget ohjaavat ajatuksiasi ja kuvaasi totuudesta, olevaisuudesta, tiedosta ja havainnoistasi sinua ympäröivästä maailmasta?
Suomessa on sanonta: ”Joka uniaan uskoo, se varjoaan pelkää.” Historiassa on kuitenkin lukuisia esimerkkejä siitä, että unilla on ollut merkitystä ja unet ovat olleet portti sekä yhteyteen Jumalan, että ihmisten, ja myös tulevien tapahtumien ja menneiden tapahtumien merkityssuhteisiin ja oivalluksiin paitsi arkikokemusten selitysten kannalta, myös uskon, tieteen, taiteen ja uuden oppimisen ja oivallusten sekä elämysten tuottajana ja ilmentäjänä.
Viime yönä näin unen, jollaista en olisi osannut tähän ikään mennessä kuvitella päivän aikana miettiessäni ja pohtiessani. Se oli syvää ns. rem-univaihetta kello yhden ja kolmen välillä. Kun heräsin siitä unesta yöllä, olin haltioissani ja kiitin Jumalaa. Olin nähnyt jotakin aivan ennalta odottamatonta ja minulle rakkainta ja merkityksellisintä sekä tämän elämän, että iankaikkisuuden kannalta.
Kun heräsin, luin Pyhästä Raamatusta netistä (Vuoden 1938 painetusta Bibliasta.) psalmit 1., 27., 51., ja 90 taas kerran uudelleen. Mietin ja pohdin unessa näkemääni erityisesti psalmin 51 merkityssuhteita. ”…Puhdista minut iisopilla…, että minä lunta valkeammaksi tulisin…”
Näin unessa, että olin vuorella, juuri sellaisella vuorella, joka sijaitsee joko Egyptissä ja on nimeltään Siinain vuori. Hermon vuori on myös saman tyyppinen. Siellä oli ikivanha luostari, korkealla rinteessä. Näkymät olivat todella avarat ja näki kauas maanpiirin maisemiin. Luostari ja se seutu näytti melko autiolta. Tunsin, että siellä oli muutamia palvelijoita, mutta en nähnyt heitä. Näin vain yhden naisen, noin ehkä 35-50 -vuotiaan. Näytti reippaalta ja olemukseltaan rauhalliselta ja tyyneltä. Pukeutunut aika arkisen oloisesti, mutta kuin johonkin puuvillaiseen ja pellavaiseen kansallispukuun. Nainen oli n. 170 cm. Hän seisoi sen rakennuksen ulkoterassilla.
Hän halusi näyttää minulle valkoisen monikerroksisen pitkän puvun. Mutta millaisen! Väliimme tuli ilmaan puku joka oli paljon valkoisempi ja puhtaampi kuin mikään koskaan näkemäni valkoinen. Siihen verrattuna lumi ei ole valkoinen, eikä mikään valkoinen, minkä ole nähnyt ollut missään suhteessa niin valkoinen. En ikinä olisi voinut kuvitella mitään niin puhdasta, vakoista ja se hehkui kuin se olisi elävä ja tunnelma siinä puvussa oli niin pyhä, ettei maan päällä ole mitään, mihin sitä voisi verrata. Siitä huokui puhtauden ja kaikkea valkoista valkeampi monikerroksinen pyhä tunnelma ja suunnaton armollisuus ja pyhä rakkaus. Tunsin onnellisuutta ja osallisuutta ja rakkautta, jonka vain Jumala voi antaa. Armon ja absoluuttisen totuuden osallisuutta. Iankaikkisuuden olemusta. Ei sitä voi sanoilla selittää. Samalla tuo nainen, joka ei kyllä puhunut sanaakaan, antoi ymmärtää vartioivansa tuota pukua, joka oli Kristuksen Jeesuksen puku taivaan kirkkaudessa. Tunnelma oli kuin olisin elänyt sitä aikaa, jolloin Jeesus oli juuri kärsinyt ristin kuoleman ja läheiset, joiksi tunnistin naisen, hänen käytöksestään, olivat tulleet tietoisiksi Jeesuksen ylösnousemuksen ihmeestä. Naisessa oli myös jotakin pyhän tuntua, osallisuutta tuon vanhurskauden vaatteen tunnelmasta.
Tuo uni ei ole keksitty, vaan näin ja tunsin sen oikeasti. Uni oli kuin olisin todella ollut tuolla vuorella. Kaikilla aisteilla koettuna. Unen jälkeen rukoilin ja sitten mietin ja katselin maailman uutisia. Esimerkiksi, että mitä se Trump on nyt taas päättänyt. Sitten, noin kello viisi nukahdin uudelleen.- Anonyymi
Ootko ottanut lääkkeesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ottanut lääkkeesi
aika selväpäinen oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aika selväpäinen oot
jos oikeesti näkisit jotakin
Olen ottanut lääkkeeni. Juuri join pullon Koskekorvaa fidudusdaudiin. Njamnjam! HIK!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303511Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91568Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130878Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819