Mahdanko enää kiinnostua kenestäkään

Anonyymi-ap

Toisinaan tulee mieleen, että ehkä en enää tunnemielessä kiinnostu kenestäkään. Muistan ennenkin ajatelleeni näin, ja kuitenkin tunteet ovat yllättäneet. Niin tulee käymään nytkin. Leikittelen spekulaatioilla siitä, miten ja milloin se tapahtuu. Sellaista en koskaan menneisyydessä tehnyt, en pohtinut koko asiaa. Siitä on tullut tärkeämpää, se on saanut suuremman arvon. Ikään kuin hypännyt esiin kaiken elämän runsauden keskeltä, sanoen "minä olen kaiken kruunu, minut sinä haluat ja tarvitset elämääsi".

- Aamu

2

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kans pohtinut asiaa, miettinyt itsessäni asioita? Onko minusta elämään suhteessa, olisinko riittävä toiselle? Pystyisinkö luottamaan toiseen niin, että uskaltaisin jakaa elämäni hänen kanssaan?

Ikisinkkuus tuntuu tällä hetkellä todelta enempi? Ymmärrän, että on haluja, tuntemuksia ja rajallisesti uskoa. Miehenä koen, että menneillä on merkitystä tulevaan. Epäusko? Vastaanottokyky ja rajallisuuteni huomioiden.

• Anonyymi

Luottamus on vaikea asia. Etenkin, jos se on saanut kolauksia aikaisemmin. Uskon, ettei se kuitenkaan muodostuisi ongelmaksi, jos vain elämään ilmaantuisi oikeanlainen ihminen. Se on vaikeinta, sopivan ihmisen kohtaaminen, itselle sopivan. Sellaisen, joka saa tunteet syttymään.

En usko, että kannattaa pohtia riittämättömyyttä. Miksi ei riittäisi, kun muutkin riittävät. Itse en ole koskaan ajatellut ihmissuhteita riittämättömyyden kannalta. Olen aina ollut tietoinen, että omaan paljon parisuhteessa edullisia ominaisuuksia. Niin varmasti on myös sinun kohdallasi.

Ikisinkkuus on yksi vaihtoehto, joillekin se sopii. Sinä on useita hyviä puolia. Minulle se ei sovi, koska kaipaan elämänkumppania, syvää yhteyttä, mikä ei voi toteutua ystävyyssuhteissa. Siksi odotan häntä, joka on ilmaantuva elämääni, jonain päivänä. Joskus on taas sen päivän aamu, tiedän sen, koska aina ennenkin on käynyt niin. Se tapahtuu yllättäen, mutta vähitellen, kuin kevät. Aina tulee uusi kevät.

- Aamu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      120
      2759
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2431
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1890
    4. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      176
      1810
    5. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1807
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1596
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1586
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1403
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      394
      1326
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1289
    Aihe