Haluan tehdä historiaa, ja päihittää tuon ammattinyrkkeilijäksi kuusikymppisenä yrittävän kaverin.
Saisiko liitolta asiassa apua? Onko määrärahoja debyyttiin? Entä lisenssi?
Ammattinyrkkeilijäksi 70 vuotiaana
5
161
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Voimme antaa debyyttiin ns. artisti maksaa-paketin, jonka hinta on 2500 EUR.
Sisältää:
- Ammattinyrkkeilylisenssin (Latvian League of Pro Boxing)
- 4-eräisen ammattilaisottelun, jonka liitto järjestää haluamassaan paikassa 2 viikon sisällä maksusuorituksesta.
- Ottelun yksinään arvostelevan kehätuomarin
- Vastustajan (esim. Imrich Borka tai Dmitrijs Avsijenkovs)
- Ajanottajan (Henkka)
- Kehäkuuluttajan (voi tuoda myös itse)
- Pekkaniskan nostimen ja kehän
- Toimitsijoiden majoitukset ja ruuat
HUOM. kehätyttö ja yleisö on tuotava itse paikalle.
Maksun jälkeen peruutusturvaa ei ole.
Punnitukseen tuotava oma vaaka. Omat nyrkkeilyvarusteet. Järjestäjä hoitaa vastustajan 8/10 oz hanskat paikalle. Vastustajalla yksi kulmamies, joka tulee liiton hoitamana. Oman tiimin omat kulut hoidettava itse. - Anonyymi
Unohtui mainita: tapahtuman kuvaaminen on kokonaan ja kaikella tapaa kielletty, mutta tapahtuman äänet saa taltioida millä laitteella tahansa miten tahansa. Äänten julkaiseminen on kuitenkin kielletty muuhun kuin yksityiskäyttöön. Ei siis julkaisua missään muodossa esim. YouTubessa tai Soundcloudissa, tai muissakaan vastaavissa palveluissa.
Em. sääntöjen rikkominen johtaa siihen, että mahdollisen seuraavan ottelutapahtuman järjestäminen maksaa ottelijalle vähintään kolmellasadalla (300) eurolla korotetun summan. Summa voi olla korkeampikin, mutta aina kolmella jaollinen. Rangaistuksena myös ottelut voidaan lyhentää kolmieräisiksi.
Yst. Terv.
Baltic Uncle Augustin, President of SBU
(Shadow Boxing Union)- Anonyymi
Tartun mielelläni pakettiinne. Saako ottelun Ravintola Kummisetään, jos kehä mahtuu sisään?
- Anonyymi
Kehä voidaan pystyttää vasta paikan päällä eli kyllä se pitäisi mahtua. Jonkinlainen todistus terveydentilasta olisi hyvä vielä toimittaa. Voi olla hoitajan todistus esim.
- Anonyymi
Baltic-käpy seuraa EBU-Pepen ja Psychon jalanjälkiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362198
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301553En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1331489- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226955- 156906
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57823Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20809