Näin saataisiin lisää rahaa Ukrainaan lähetttäväksi.
Harmi kun tehtaat seisoo ja kasna on lakossa niin ei tule niin paljon vero rahaa Ukrainaan ähetettäväksi.
Luulen että Trump voisi ostaa ne ! ta Ruotsalaiset ainakin jos ei muut.
Voitaisko me myyydä eduskunta talo ja Presitentin linna ulkomaille ,kun kaikki muut on jo myyty .
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea ja käyttäjät maksaa omasta pussistaan vuokran.
- Anonyymi
Kyllä se vuokra pitää maksaa..mutta otetaan velkaa onhan meillä luokitusta vielä jäljellä. Kyllä ne jälkipolvet maksaa sitten.
- Anonyymi
Rautatiet ja laivaväylät pitää myydä ensi tilassa. Sitten puolustusvoimat. Ukrainassa olisi tilausta sotaa koskaan kokemattomille Tornin huippuamattilaissotilaille. Porissa myytiin voimalaitos Ruotsiin.
- Anonyymi
Eikö Fortum myös voitas myydä vaikka Saksalaisille ?
Fortumhan osti Sakemanneilta Uniperiin n. 20-30 Miljardilla ja tuppurainen kävi antamassa 2022 sen ilmaiseksi niille takaisin. Ois ne varmaan halunnut Fortuminkin kaupan pälle mutta ne ei kehdannut pyytää. Uniper teki muuten 2023 6.3 Miljardin liike voiton !
Jos Fortum annattaisiin niin kyllä Saksalaiset palvioisi meidän pättäjiä.
Fortum antoi myös Venäjälle 5 Miljardia (osti vesivoimaa ja lahjoitti ilmaiseksi takaisin)
Joten Putinkin tykkää Fortumista ja Suomesta.
Fortumhan oli se joka sähköverkotkin Carunalle myi ! se
Kyllä ne Pekat on bisnes miehiä Lundmarkin Pekka pisti paremmaksi kuin Posti-pekka joka osti Saksasta ilmaa vain Muutamilla Soneran Miljardeilla.
Mistä näitä Pekkoja oikein Suomen löytyy,? kansalaisille jää aina käteen Musta pekka vaan...
- Anonyymi
Jos eduskuntatalo myydään ,niin mihis ne pikkujoulu pippaloissa nenänsä jauhoilla valkaisseet sitten menis.
- Anonyymi
Minulla on hyvä idea !
Otetaan Suomelle 100 Miljardia velkaa ,ostetaan Bitgoineja koko rahalla koska niissä on niin hyvä tuotto ,pidetään niitä hetki ja annetaan kaikki Ukrainaan niin alkaa miestä kaatumaan - Anonyymi
Kaikki kansallispuistothan voitaisiin myydä Trumpille ,kun se haluaisi perustaa kaivoksia Suomeen.
Niin ei tarvitsisi sotia sen kans niistä ,ettei kulu panoksia näin saataisiin rahaa ja säästyisi panoksia Ukrainaan lähetettääväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657