Voi usein pitää myös itsetyydytyksenä, koska moni saa orgasmeja satulaa vasten stimulaatiosta.
Ratsastusta hepan kanssa
4
944
Vastaukset
- Anonyymi
Tallilla joku venkoilija muokkasi vanhaan satulaan muotoillun sauvan kiinni. Ensin moni naureskeli sille, mutta muutaman kerran satula onkin ollut naisväen käytössä. Laittavat sauvan päälle kondomin ja antavat mennä. Kummasti silloin ei olekaan ratsastushousuja jalassa vaan hameet.
No pysyvät paremmin satulassa. Ei ole putoamisvaaraa. Liekö tekee höpöä. - Anonyymi
Juuri tuo yksi syy miksi tytöt ja naiset harrastaa ratsastusta, olen kuullut eräältä naiselta että sen takia käy noilla tunneilla.
- Anonyymi
Ei tuo tosiaankaan ole mikään yleinen syy harrastaa ratsastusta. Huh huh….
- Anonyymi
Paska puhetta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681