Olen just muuttanut Sjolle.
Olisko suositella hyvää edullista parturia joka osaa kunnolla myös parran leikkauksen.
Mikä hintataso Sjoella? Saako 30€ hiusten ja parran leikkauksen.
Parturi/parran leikkaus
14
311
Vastaukset
- Anonyymi
Suosi suomalaista.
- Anonyymi
Pian tulee aloittajan itsensä kertomana mainos miten turkkilainen parturi X oli loistava paikka ja kaikki hoitui hienosti ja suosittelee muillekin, Kello käy...
- Anonyymi
Petturi purran leikkaus
- Anonyymi
Älä yritä jallittaa
- Anonyymi
Oma philishave on paras.
- Anonyymi
Omat kokemukset muilta paikkakunnilta ulkomaalaisista on laidasta laitaan. Osa erinomaisia ja osa sitten taas järkyttävän huonoja. Siksi olisin kiinnostunut vinkeistä.
- Anonyymi
Ulkomaalaiset kunnon parturit ovat edelleen siellä ulkomailla hommissaan.
Suomessa partureiksi ryhtyneillä ei yleensä ole minkäänlaista koulutusta hommaan eli aletaan vaan leikkaamaan ja rahastamaan. - Anonyymi
VOI voi niiren kassakoneet on usein rikki
- Anonyymi
Suupohjantie, Sedu.
Siellä hoituu, halvalla.
Sedun sivuille: Palvelut-ja asiakastyöt.
- parturi-kampaamo
-parturi-kampaamo, ajanvaraus.
Hinta tulee varattaessa näkyviin. - Anonyymi
Voi leikata hiuksesi ja partasi 30 eurolla!
- Anonyymi
Jos on oikeasti henkeen ja vereen parta-mies eikä mikään laikukas risupartainen "en ole jaksanut ajaa partaa kuukauteen" -tyyppi niin kyllä siihen tarvii ammattilaisen joka ei kuse leikkuuta.
Itsellä kasvaa kyllä ihan hyvä parta ja hoidan sen itse mutta voin hyvin kuvitella jos joku 2v viikinkipartaa kasvattanut mies menee siistimään partaansa parturiin ja se pilaa sen niin että pitää 1.5v edestä kasvua leikata pois niin parturin pahoinpitelyynhän se päätyisi. Parta on partamiehelle lähes uskonnollinen symboli.
- Anonyymi
Epstorilla on halpa parturi ja hyvää jälkeä teki.
- Anonyymi
Paljonko maksaa?
- Anonyymi
Prismassa hyviä partureita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913