Saisko tuosta Palanterista ehdokkaan Taakaleiden riveihin?
Vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä.
Ehtiiköhän vielä?
12
258
Vastaukset
- Anonyymi
Palander on ykkösluokan k-pää.
- Anonyymi
Roskamediat (kuuluvat Vastuullista Journalismia™ ja JSN:ään) täynnään "Tämä seksikikka saa kumppanisi villiksi!"-juttuja ja sitten kun joku sanoo samaa jossain random podcastissa, joissa puhutaan muutenkin härskejä tuon tuosta, (tästä syystä en juuri kuuntele aamulypsyjä ym.) niin johan pillastutaan ja cänselöidään. Kenen tieltä Palander piti raivata pois?
- Anonyymi
Loistava lisä Persujen upeaan kaartiin!!
- Anonyymi
Omaa perumaiset käytöstavat
- Anonyymi
Teini-Vigelius toivoo Yleltä aikuisviihdettä, Kallehan sitä olis voinu esittää, mutta aikuisia ei lapsellinen lässytys kiinnosta.
- Anonyymi
Vyödildot ja kokaiini kovassa käytössä vasemmiston wc-tiloissa, eduskunnassa.
- Anonyymi
Kuuleman mukaan onestrip touhu olis palanterin haaveissa.
- Anonyymi
Onkohan se karaoke tai ravimiehiä?
- Anonyymi
No strap-on - miehiä Retromeiningillä ?
- Anonyymi
Ina Mikkola yms tuottavat härskiä sisältöä eetteriin jatkuvasti, miten tämä Palanderin heitto on noin kauheaa että ihan ministeritasolla pitää pöyristellä? Eikö miehillä muka ole oikeutta seksuaalisuuteen ja voimaantumiseen???
- Anonyymi
Mikkolan härskit jutut ei kai nimeltä mainiten loukkaa ketään, en tiedä, kun ei kiinnosta. Kuinkas nämä Palanterin jutut voimannuttavat ketään ? Liikunta-, urheilu ja nuorisoministerin oli hyvä reagoida Paltsun puheisiin,koska liippaa läheltä hänen toimialaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkolan härskit jutut ei kai nimeltä mainiten loukkaa ketään, en tiedä, kun ei kiinnosta. Kuinkas nämä Palanterin jutut voimannuttavat ketään ? Liikunta-, urheilu ja nuorisoministerin oli hyvä reagoida Paltsun puheisiin,koska liippaa läheltä hänen toimialaansa.
Olisko se tyhmä Kepu kiusannu sitäkin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264