Vajakit takavetoisillaan

Anonyymi-ap

Ei jumalauta.

Ettekö työ vieläkään osaa ajaa niillä vehkeillä. Vittu paniikissa pumpataan kaasua ja jarrua vuoron perään 😂😂😂.

Kuka vittu teidät on edes opettanu ajamaan.

Yks hinaaja linkuttelee hopeisella 150 heppasella farkku bemarillaan ja luulee olevansa joku ken block, eikä saa edes autoasn linkkuun märällä asfaltilla 😂😂😂 eiku pitää taivaalta sataa kaikki mahdolliset liukuaineet tielle että saa 2 litran kutos koneisen jatkeensa toisen takarenkaan lyömään tyhjää..

Yks vetää pippeli kovana jollain 1.5 litrasella ladan romullaan ja varmaan kuvaa pikku likoille tikitokkii hurjia linkutus videoita 😂😂😂😂

Opetelkaa ajamaan.

Mun kädetön mummokin ajaa paremmin autolla kuin työ.

Onneks kohta tulee kesä niin voitte taas paukutella kylillä kun tehot ei riitä enää linkutteluun kuivalla asfaltilla

19

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyö, työ, myö, männään, tulloo ja määää🤣😅😂 savolainen...

• Anonyymi

Siinä ladassa on pekitety 168hv, tuu kokeilee, jos et uskoo.

• Anonyymi

Mahtuuko ladaan 168 hunsvottia penkille istumaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtuuko ladaan 168 hunsvottia penkille istumaan?

"hv"=horsePower, muunna kilowateiksi tuo.

• Anonyymi

Millä itse ajat, onko kateus viemässä pullat uunista. ," männööö vuoa paskoo lapioimaan."

• Anonyymi

Mulla on tämmönen vani jossa tehoa enemmän kuin kahdessa putkiviritteisessä ladassa yhteensä 💪

Tehoa on niin paljon että tyhjäkäynnilläkin ykkönen päällä renkaat lyö tyhjää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on tämmönen vani jossa tehoa enemmän kuin kahdessa putkiviritteisessä ladassa yhteensä 💪

mielenköyhät ne elvistelee autoillaan tai yleensäkin omaisuudellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vani on takavetoinen 🤣🤣

• Anonyymi

Sinä taas et osaa kirjoittaa🤭

• Anonyymi

mittee säää urputat..tullooko hyö käämään.

• Anonyymi

meillä muilla on elämä, sinulla näköjään ei🤣🤣

• Anonyymi

Pkrl..Mersu jossa on ne karmeat teipit.

• Anonyymi

Ei kortin voi noin viedä, sen päättää oikeus et sinä🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ajokorttia ei viedä kovin heppoisista syistä ja sinä et siitä päätä, autolla sitä ajetaan ei kortilla.

• Anonyymi

Minä kävin amiksen jo silloin, kun sinä taputtelit hiekkakakkuja hiekkalaatikolla äitis kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taskusta löytyy merkki jolla vakavaa piittaamattomuutta osoittavan ja liikenneturvallisuuden vaarantajalta voi sen ajo-oikeuden viedä.Näihin ns.lintauksiin tullaan Äänekoskella puuttumaan entistä tiukemmin.Toki teidän kannattaa jatkaa sitä hommaa niin saatte korttinne kuivumaan.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että projisoitu omaa kädettömyyttä muiden haukkumiseen. Ei kannata, kaikki oppii, kyllä sinäkin. Rauhassa vaan ja muista että ne on egoistaan heiveröisiä jotka mieltään pahoittaa.

• Anonyymi

miksi pahoittaa mieltään, jos on tuollainen viisas kuin sinäkin, osaa jopa muutaman sivistyssananki😂, lisää vain nettiä selaileen löydät aina jotai uutta, samalla saatat oppia jotain.

• Anonyymi

Jos noita lehtikuvia katselee ja osaa laskea 1+1=2 , tulee mieleen, kuka se vajakki oikein on tai ketkä?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      76
      2595
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1616
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      72
      1381
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1375
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1285
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1173
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      157
      1164
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1069
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1058
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1048
    Aihe